Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liquid Li0n

Legacy Member
ik heb ne walkthrough gevonde over die missie:
alles wat er staat heb ik gedaan, heb nu nog eens een kostuum en schoenen gekocht en zal nu nog wachten tot de volgende dag... anders weet ik het echt niet meer.

Since you have to wait for a call from the lawyer's office, you should take the time to bring one of your friends out to waste some time. We went out to a strip club with Brucie, for instance. It shouldn't take too long to get that call, however, but the appointment will always be the following day, so don't sweat it. Also, you'll need some nice clothes, so hit up one of the upscale establishments in Algonquin if you haven't done so already, and buy yourself some nice clothes. If you don't have any when you go to the meeting, you are going to run into some issues. So, a suit and nice shoes must be purchased.

Maar wa die hier zegt begrijp ik ni echt. Welke tijd van het spel?

head to the lawyer's office on or around the time instructed in your game. The office, as the GPS will inform you (if you're going there near enough to the time of your appointment) is on Bismarck Avenue. Head over there and go to the intercom outside of the office.

prometheus03

Legacy Member
Yasutoko zei:
Ik mag wachten op de patch -_-

Hij blijft voortdurend vastlopen als ik het spel start.
Als ik hem afsluit piept'm 2 maal en dan isset gedaan, ik heb nog geen ander spel gebruikt, maar het was toch geweten dat er iets was met het spel, dus ik ga er van uit dat't dat ook zal zijn. :p


internet kabel uittrekken hielp bij mij

Karre

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
ik heb ne walkthrough gevonde over die missie:
alles wat er staat heb ik gedaan, heb nu nog eens een kostuum en schoenen gekocht en zal nu nog wachten tot de volgende dag... anders weet ik het echt niet meer.



Maar wa die hier zegt begrijp ik ni echt. Welke tijd van het spel?

Ik weet het niet meer zo zeker maar je krijgt dan een mail als reactie waarbij je dan naar een nummer moest bellen zeker om een afspraak te maken. Wel dan moet je rond dat uur daar zijn bij dat advokatenbureau. Wel een subtiele hint van Rockstar naar Jack Thompson toe :rofl:.

ballou007

Legacy Member
Hoe ver zitten de mannen hier ongeveer? Altijd leuk om te weten wie er hier de échte freaks zijn en al ver zitten. Zelf zit ik aan een 22 % dus nog niet ver. Geen spoilers plz!

Liquid Li0n

Legacy Member
ik zit aan 27% maar geraak ni verder wegens bovenstaand probleem

glenn-computer

Legacy Member
Jonas89 zei:
Nudat ik mij niet aanmeld bij PSN (bij het opstarten), heb ik nog géén enkele freezes gehad... en dat laden bij het laadscherm gaat ook goed :)

maar ik wacht ook op de patch...
Maar dan zal ik mij wel moeten aanmelden bij PSN als ik GTA IV opstart anders zal het nie lukken... :p:p


Hier ook hetzelfde :woohoo:

mad skilz

Legacy Member
ballou007 zei:
Hoe ver zitten de mannen hier ongeveer? Altijd leuk om te weten wie er hier de échte freaks zijn en al ver zitten. Zelf zit ik aan een 22 % dus nog niet ver. Geen spoilers plz!

ik zit aan de 40% ma heb in het verlengde weekend nie kunnen spelen omdat ik bij men vriendin ben :p

Oldskooler

Legacy Member
Ik haat die klote camera, veel zin om er mee te stoppen, en te wachten op de pc versie.

Darius Craven

Legacy Member
Oldskooler zei:
Ik haat die klote camera, veel zin om er mee te stoppen, en te wachten op de pc versie.

En die camera gaat beter zijn op de nog niet aangekondigde PC versie?

GenesisX

Legacy Member
glenn-computer zei:
Heb hem vandaag gekocht en al is uitgeprobeert..

nog niet veel gezien en alleen wat heibel gemaakt door
mensen neer te schieten, en ze te overijden met de auto..

1,heb al paar grappige dingen meegemaakt:
toen ik een meisje op haar gezicht sloeg met een parka aan
liep ze weg in paniek, in een bocht aangekomen werd ze
aangereden, ze kwam recht en strompelde weg..
ik erachter dat hele eind, dan ben ik ze nog kwijtgespeeld ook hahaha!

2, ik werd achternagezeten door de politie, begeeft men motor het
toch zeker, ik had er een ware ravage mee aangericht
niet normaal hoe dat bakske eruit zag
ik stap uit, loop weg en de auto aan de overkant rijd met volle
paniek achteruit hahahaha

3, ik vecht met een groenwerker (duidelijk een oude man)
kan die vechten zeg, moest gaan lopen (health bijna zero)

nen dikken pluim voor rockstar :applause:
Och, der zijn zoveel betere dingen dan dat :p. Hartaanval achter het stuur als je iemand aanrijdt (en dan op het stuur vallen), mensen die je deur proberen te openen maar blijven haperen, mensen die zich aan je heli vastklampen en die je dan tegen elk gebouw smakt, etc...

Wat ik wel jammer vind is dat, tegenover de vorige GTA's, er véél te weinig ontploffingen zijn. Zo schoot ik in de vorige GTA's alles kapot op m'n weg en liet ik elke auto die ik zag ontploffen, nu moet je zoveel moeite doen om deftig te richten zonder al te veel agenten die op je schieten, want anders duurt het maar 2 minuten en je bent dood. En dat terwijl die ontploffingen zo zalig zijn :sad:.

Oldskooler zei:
Ik haat die klote camera, veel zin om er mee te stoppen, en te wachten op de pc versie.
Hier ook, en het feit dat de camera zelfs niet recht achter de auto staat, maar meer aan de linkerkant en op de bestuurder gericht.

benpast

Legacy Member
ballou007 zei:
Hoe ver zitten de mannen hier ongeveer? Altijd leuk om te weten wie er hier de échte freaks zijn en al ver zitten. Zelf zit ik aan een 22 % dus nog niet ver. Geen spoilers plz!


Ik zit aan 59%, in een van de laatste missies denk ik. Het is wel een moeilijke, ik ben zeker al 6 keer doodgegaan. Hierjuist nog doordat ik achter mijn auto zat te schuilen en ik wou een RPG afvuren :doh:


@Liquid Li0n: toch wel een vreemd probleem, ge hebt totaal geen mails gekregen en ze hebben u niet gebeld? Heb je die één race met Brucie al gedaan? Misschien kan je gewoon een paar keer saven in het appartement zodat de tijd sneller voorbij gaat.

wiseguy4

Legacy Member
benpast zei:
Ik zit aan 59%, in een van de laatste missies denk ik. Het is wel een moeilijke, ik ben zeker al 6 keer doodgegaan. Hierjuist nog doordat ik achter mijn auto zat te schuilen en ik wou een RPG afvuren :doh:


@Liquid Li0n: toch wel een vreemd probleem, ge hebt totaal geen mails gekregen en ze hebben u niet gebeld? Heb je die één race met Brucie al gedaan? Misschien kan je gewoon een paar keer saven in het appartement zodat de tijd sneller voorbij gaat.


Olah al zo ver gij hebt al uw best gedaan,ik zit aan 18% LOL

Camera erger ik mij ook aan maja en als men internetkabel insteekt blijft de ps veel hangen bij loading screen voor de rest topgame!µ

Ze zulle wel al aan ne patch bezig zijn.:D

GenesisX

Legacy Member
In order to play GTA IV via the PS3 network you will need to open the following ports on your router or modem:

UDP ports:

6672, 28900

TCP ports:

8001, 27900

kRa

Legacy Member
GenesisX zei:
Hier ook, en het feit dat de camera zelfs niet recht achter de auto staat, maar meer aan de linkerkant en op de bestuurder gericht.

Ge kunt de camera aanpassen met de select knop, zit een positie bij waar de camera wel recht achter de auto staat

rafkepunk

Legacy Member
lol @ the missie "Hate the Hater"

Eerst loopt diene Bernie zo gigantisch homo-achtig, daarna moete diene "hater" achtervolgen op zon Faggio brommerke en uiteindelijk gade Bernie terug ophalen en dan zet diene zo ne belachelijke roze helm op :D

Iemand bij R* houd niet echt van homo's :naughty:


EDIT: dit is mss een kleine spoiler, maar ik krijg et ni verborge ?

Liquid Li0n

Legacy Member
benpast zei:
@Liquid Li0n: toch wel een vreemd probleem, ge hebt totaal geen mails gekregen en ze hebben u niet gebeld? Heb je die één race met Brucie al gedaan? Misschien kan je gewoon een paar keer saven in het appartement zodat de tijd sneller voorbij gaat.

Ik heb alles al geprobeerd ze... ik zal het even schetsen:
gisteren doe ik die missie, ik krijg die cutscene, ik ga naar da internetcafe, ik solliciteer online, ik ga trg buiten, ik krijg zo'n automated smsje en toen ben ik gestopt met spelen denk ik, vandaag rond 15u begonne, nogmaals een extra kostuum en schoenen gekocht, wa zitten uitgaan me vrienden, wachten... mails checken maar niks speciaal, da smsje vind ik ni meer op mijn gsm en tis nu 21u en zit nog altijd even ver in het spel, geen missie gedaan vandaag, echt vreemd... of te wel zie ik iets over het hoofd of heb ik iets verkeerd gedaan da onomkeerbaar is of ligt het echt aan GTA...
maar helemaal opnieuw beginne, als er niets anders op zit zal da moeten maar man, zoveel uren voor niets zitten spelen dan, en nu had ik net tijd tijdens dit verlengd weekend :(

Oldskooler

Legacy Member
Darius01 zei:
En die camera gaat beter zijn op de nog niet aangekondigde PC versie?

Die camera beweeg je dan met je muis, en is free-look, kunt direct alle kanten uitkijken, of een bepaalde positie vasthouden. Nu zit je met een fixeerde camera die zich altijd herpositioneert.

Moesten ze de camera wat hoger plaatsen, zou al veel helpen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan