Liquid Li0n
Legacy Member
naar iedereen da ge belt, behalve dan die vriendinne, is het altijd voicemail, ben nog is gaan zien op die site, en ge kunt ni nog eens solliciteren...
Ik heb ondertussen al een heli vlucht gemaakt me brucie en me die 2 meisjes gedate...niks gebeurd
zou da een bug zijn da er niets komt, net zoals met die pijltjes op die missies die ne keer ni meer geacitveerd waren en ik moest dan men spel herstarten?
Ik heb ondertussen al een heli vlucht gemaakt me brucie en me die 2 meisjes gedate...niks gebeurd
zou da een bug zijn da er niets komt, net zoals met die pijltjes op die missies die ne keer ni meer geacitveerd waren en ik moest dan men spel herstarten?
gewoon kalm blijven was de boodschap..


die tekenfilm en die shoplijn zo 