Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liquid Li0n

Legacy Member
naar iedereen da ge belt, behalve dan die vriendinne, is het altijd voicemail, ben nog is gaan zien op die site, en ge kunt ni nog eens solliciteren...
Ik heb ondertussen al een heli vlucht gemaakt me brucie en me die 2 meisjes gedate...niks gebeurd

zou da een bug zijn da er niets komt, net zoals met die pijltjes op die missies die ne keer ni meer geacitveerd waren en ik moest dan men spel herstarten?

iTzStevee

Legacy Member
Deconstruction for beginners is gelukt, eindelijk :) gewoon kalm blijven was de boodschap..

-Steve-

Legacy Member
Heeft er eigenlijk iemand tipos voor het besturen van een heli met de SIXAXIS? Da wilt maar ni lukken bij mij...

Flare'

Legacy Member
haha zo van die zotten op straat die roepen voor iedereen is hilarisch :D
En nu net zo ene tegengekomen dat zijn automotor kapot was en hij doet zen capot open en zit ernaar te kijken. Is zalig!

gizmo666

Legacy Member
dr.salt zei:
kan er iemand is ffkes helpen, kmoet voor francis ne lawyer afmaken maar het ontsnappen daarna lukt mij percies nooit, enig idee waar ge erges armor kunt kopen ofzo want anders isda imo percies nie te doen :(

vermoord die gewoon met een mes en wandel gewoon terug buiten, niks wanted level op die manier

Liquid Li0n

Legacy Member
ik zit hier al bijna een uur of zo te gamen zonder vordering, heb nu nog eens een suit gekocht omda ik mij herrinerde da ik da moest hebbe voor die missie, maar had er al een dus...

GenesisX

Legacy Member
Anyway, hier wilt ie ook niet meer starten. Dan maar draadloze verbinding uitgezet, nu start ie wel :).

dr.salt

Legacy Member
verdomde kloteboel ! bijna die missie klaar en freeze ...

das genoeg voor mij om mijne ps3 tegen de muur te smijten he

Fides

Legacy Member
dr.salt zei:
verdomde kloteboel ! bijna die missie klaar en freeze ...

das genoeg voor mij om mijne ps3 tegen de muur te smijten he

Lol, herkenbaar. ;)

Als er een missie niet lukt komt er bij mij ook een godverdomme uit. Maar ik heb nog sjans gehad dat ik geen freeze heb gehad tijdens een missie, wel erbuiten.

Bt.Solid

Legacy Member
mnee ik krijg altijd 2 de zelfde poste achtereen :s die tekenfilm en die shoplijn zo :p
alle ja boeid nie echt ze,veel te veel te doen om thuis tv te zitte zien :p busy gangster

Liquid Li0n

Legacy Member
pff wa een buggy spel toch, ik krijg geen missies of niks meer dus mijn spel maar is gereset, loopt da weer vast...
alle chance altijd maar 1x
toch wel raar da ik ni vorder in-game ze,waar blijve die missies, ik zit al 3u wa rond te rijde... nen dag spelen voor niks, ik heb 26.17% btw

wiseguy4

Legacy Member
Heb vandaag voor eerste keer al 4 freezes gehad dat hij moest restarten bij het laden van de missie gvd!:naughty:

Fides

Legacy Member
Ik zit ergens tussen de 20 en de 25%.

Ik heb nu de autosave uitgeschakeld, en psn account meld ik altijd af. Ik krijg wat schrik van die al die gasten met freezes (ik heb er zelf nog maar 1 gehad)

Unpro

Legacy Member
Zou ik mij GTA IV nog kunnen halen of is het op de meeste plaatsen uitverkocht?

the_death

Legacy Member
je moet je afmelden van het psn netwerk, dan loopt alles probleemloos.

ik speelde zojuist offline zonder aangemeld te zijn, zodra ik multyplayer wouw starten en me aanmelde liep ie na 2 seconden vast..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan