Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hanie zei:khebt zitte gvd... game wil nimmer verder dan loadscherm.. nog mensen die dit hebben voorgehad? na reinstall werkte het tot ik missie wilde starten.daarna trug vast,gdmnd
koji zei:same here
degoutanten bug wel dit
hmm ik kan blijkbaar ook switchen tussen users en dan laad die wel weer
als ik sign out bij PSN werkt alles normaal, precies eerder een probleem bij hun ofzoiets (statstracking iets down ofzo?)
problemen doken ook zowa plots op bij mensen tegelijk
http://www.ps3forums.com/showthread.php?p=2792516
enfin de oplossing da momenteel voor mij werkt is afmelden van PSN, dan GTA starten en dan in GTA naar je mp gaan en zo terug aanmelden op PSN
en ben nie van plan op mijn savegame te wissen...
eerste dat ik het tegenkom anders nog niets van last gehad ...NdMz<1220> zei:Als ge zo int begin al naar een ander deel van de stad rijd krijgt ge zo direct 6 sterren he, moet ge eerst weer vorderen in het spel eer ge meer gebied van de map moogt betreden ?
dr.salt zei:Weet er iemand de naam van dit nummer ? http://www.gametrailers.com/player/28634.html#comments_top

koji zei:enfin de oplossing da momenteel voor mij werkt is afmelden van PSN, dan GTA starten en dan in GTA naar je mp gaan en zo terug aanmelden op PSN
(muziek blijft spelen (radio) maar tis ook al...)dr.salt zei:Btw jullie MOETEN op integrity naar Laslow's liveshow vanop de streets luisteren, NIE NORMAAL hoe grappig, kben blij dattij trug is![]()
, echt lache
..
D-Fekt zei:damnalweer een iets moeilijkere missie, imo..ivm packie & mafia
packie gaat kei snel dood, bij mij
s'toch elke keer een flink pak rijden naar die locatie, om dan na twee minuten de missie te zien mislukken is wel irritant 