Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hanie

Legacy Member
khebt zitte gvd... game wil nimmer verder dan loadscherm.. nog mensen die dit hebben voorgehad? na reinstall werkte het tot ik missie wilde starten.daarna trug vast,gdmnd

koji

Legacy Member
hanie zei:
khebt zitte gvd... game wil nimmer verder dan loadscherm.. nog mensen die dit hebben voorgehad? na reinstall werkte het tot ik missie wilde starten.daarna trug vast,gdmnd

same here

degoutanten bug wel dit

hmm ik kan blijkbaar ook switchen tussen users en dan laad die wel weer

als ik sign out bij PSN werkt alles normaal, precies eerder een probleem bij hun ofzoiets (statstracking iets down ofzo?)

problemen doken ook zowa plots op bij mensen tegelijk

http://www.ps3forums.com/showthread.php?p=2792516

enfin de oplossing da momenteel voor mij werkt is afmelden van PSN, dan GTA starten en dan in GTA naar je mp gaan en zo terug aanmelden op PSN

ChunWai.

Legacy Member
Daarstraks de bankoverval missie gedaan, dat was echt de vetste missie tot nu toe. Echt precies zoals in een film en maar blijven knallen xD Overal politie, overal kogels, gewoonweg prachtig

Niki

Legacy Member
Als ge zo int begin al naar een ander deel van de stad rijd krijgt ge zo direct 6 sterren he, moet ge eerst weer vorderen in het spel eer ge meer gebied van de map moogt betreden ?

Jonas89

Legacy Member
koji zei:
same here

degoutanten bug wel dit

hmm ik kan blijkbaar ook switchen tussen users en dan laad die wel weer

als ik sign out bij PSN werkt alles normaal, precies eerder een probleem bij hun ofzoiets (statstracking iets down ofzo?)

problemen doken ook zowa plots op bij mensen tegelijk

http://www.ps3forums.com/showthread.php?p=2792516

enfin de oplossing da momenteel voor mij werkt is afmelden van PSN, dan GTA starten en dan in GTA naar je mp gaan en zo terug aanmelden op PSN


Bij mij blokkeert hij ook vanaf vandaag bij het laadscherm :( en ben nie van plan op mijn savegame te wissen...

Zal eens de oplossing van Koji proberen (afmelden bij PSN, enz...)

:(:( eerste dat ik het tegenkom anders nog niets van last gehad ...

BuZzZeR

Legacy Member
NdMz<1220> zei:
Als ge zo int begin al naar een ander deel van de stad rijd krijgt ge zo direct 6 sterren he, moet ge eerst weer vorderen in het spel eer ge meer gebied van de map moogt betreden ?

een simpel antwoord: ja

Jonas89

Legacy Member
koji zei:
enfin de oplossing da momenteel voor mij werkt is afmelden van PSN, dan GTA starten en dan in GTA naar je mp gaan en zo terug aanmelden op PSN

werkt gedeeltelijk, kgraak verder dan laadscherm maar dan blijft hij volledig freezen als ik mij dan aangemeld had bij PSN :( (muziek blijft spelen (radio) maar tis ook al...)

Hopelijk komt die patch snel ....

Or!on.mgc

Legacy Member
Ja lap khad het ook aan de hand, bedankt voor de afmeld-tip!

Anyway, je kan blijkbaar ook de outfit kiezen van het karakter in GTAIII!
Ik heb het wel alleen getest in de kleerkast van het loft dat je krijgt van Playboy X

Squealer

Legacy Member
godverdomme. Nog nooit een prob gehad me GTA4, en vandaag 2 keer na elkaar freeze ingame en moeten herstarten! :@

mad skilz

Legacy Member
lol ik ben wel content dat ik geen problemen heb met mijn game...kheb precies één van de goei games want kheb nog nooit problemen gehad...ook online gaat alles zelfs nog goed voor mij...3 keer geprobeerd en geen problemen gehad
heb zelfs nog nooit een ingame freeze gehad fzo of ff blijven haperen...en zit nu toch al tegen de 40% aan

dr.salt

Legacy Member
ja ik ook ineens een freeze en dan nog niet willen opstarten 2 maal allemaal na elkaar :D

da die patch maar snel komt ze

dr.salt

Legacy Member
Btw jullie MOETEN op integrity naar Laslow's liveshow vanop de streets luisteren, NIE NORMAAL hoe grappig, kben blij dattij trug is :D

Squealer

Legacy Member
Blijkbaar werkt da wel.
In uw XMB bij netwerksettings internetverbinding gewoon afgezet, en kheb geen freezes meer gehad het afgelopen uur.

RaZoR be

Legacy Member
dr.salt zei:
Btw jullie MOETEN op integrity naar Laslow's liveshow vanop de streets luisteren, NIE NORMAAL hoe grappig, kben blij dattij trug is :D

idd, ik luister der ook vaak naar :D, echt lache :)..

ge moet ook es naar The Journey luistere, die radiovrouw is precies die stem van portals soms :D

Flare'

Legacy Member
Bij die dateservice: sommige vinden mij te oud en kreeg ook zo sms van Roman dat ik daar iets aan moest doen :p Hoe doe je dat ofzo? Want de knappe kan ik niet daten precies :lol:µ

(en ja ik zit voorbij die missie zodat je kan daten)

iTzStevee

Legacy Member
D-Fekt zei:
damn :) alweer een iets moeilijkere missie, imo..ivm packie & mafia

packie gaat kei snel dood, bij mij :)

iemand tips ? :) s'toch elke keer een flink pak rijden naar die locatie, om dan na twee minuten de missie te zien mislukken is wel irritant :)

Liquid Li0n

Legacy Member
ja die post is echt super! waar dat ze die humor toch elke keer halen.

maar ik zette men spel op zo net en op het loading scherm liep hij alvast...poging 2 nu

oef, die is gelukt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan