Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kurtje

Legacy Member
Carrotman zei:
Bij de laatste missie van Roman en Vlad:
Ik heb gelezen dat ge oftewel Vlad kunt doodschieten of laten blijven leven... Maar ik kreeg de keuze niet om hem te laten leven... Hoe zit dit?
Volgens mij heb je bij dat geval die keuze ook niet. Je moet hem gewoon killen.

Karre

Legacy Member
D-Fekt zei:
Iemand tips voor deze missies ? :) :) niet zooo ver in't spel, dusja

Racemissie voor Brucie :

Dit lukt me niet :) andere zijn te snel, en ik verlies te makkelijk de controle, iemand tips ?

Snow Storm :
Geraakte ik er eindelijk buiten, word ik godverdomme vastgereden met een trage auto en ben ik dood :(

Werf/Union Leaders :
heb er 3/4 kunnen kapotmaken, tot da de helicopter komt, en dan dood :) iemand tips ?

Zien dat je volledig leven hebt, er ligt armor en een first aid kit, in dat "krot" daar. En dan gewoon naar buiten spurten en die pickup nemen en van de flikken vluchten, iemand heeft dat tegen mij gezegd en het werkte

Leren rijden é, ik vond dat echt gemakkelijk. Vele gemakkelijker dan die racemissies van GTA SA

Gewoon veel schuilen en iedereen afknallen

mad skilz

Legacy Member
D-Fekt zei:
Iemand tips voor deze missies ? :) :) niet zooo ver in't spel, dusja

Racemissie voor Brucie :

Dit lukt me niet :) andere zijn te snel, en ik verlies te makkelijk de controle, iemand tips ?

Snow Storm :
Geraakte ik er eindelijk buiten, word ik godverdomme vastgereden met een trage auto en ben ik dood :(

Werf/Union Leaders :
heb er 3/4 kunnen kapotmaken, tot da de helicopter komt, en dan dood :) iemand tips ?


die race is supersimpel...ge moet gewoon nooit vollebak gas geven, u bochten op u gemak pakken (ge haalt die wel in bij het optrekken) want die rijden toch overal wel eens ergens tegen fzo

Karre

Legacy Member
Komt dat eigenlijk wel nog terug dat je taxi missies kan doen want Roman heeft al een nieuw taxibedrijf gesticht maar ik kan geen jobs doen voor hem :(

iTzStevee

Legacy Member
Ziezo, race gelukt, thx jongens :) idd rustig rijden en't lukt ! ..
nu werf of snowstorm proberen..

tot zebiet :D

CoBalT

Legacy Member
juist is me gevechtsheli in de gevangenis geland en wa boel gezocht:p
binnen de minuut wask dood :D

iTzStevee

Legacy Member
snowstorm gelukt !

spoiler over michelle :
vuile kankerhoer :D effe voor de flikke werke

mad skilz

Legacy Member
weer er nu al iemand wat ge met u geld moet doen of kunt doen? (buiten kleren kopen of guns...:p)

want kzit hier met al da geld...wa moet ik aanvangen met 350000$

kurtje

Legacy Member
mad skilz zei:
weer er nu al iemand wat ge met u geld moet doen of kunt doen? (buiten kleren kopen of guns...:p)

want kzit hier met al da geld...wa moet ik aanvangen met 350000$
Wil ik ook wel wete. Zal vant weekend ni kunne spele, hopelijk zijn er na het weekend mense die al wat ideetjes hebbe :p

En ne hoer kost maar 20, 50 of 70 dollar per beurt :p En als ge ne lap dance neemt en dan nog 2x opnieuw doet komde ook nog maar aan een totaal van 250 dollar ...

Als ge zo tegen de 40% begint te zitte hebde zo missies die je 8 of 9k opleveren en amper iets van moeite koste :p

Voor guns kan ik nog niet eens de big stuff zoals rpg's kope, dan zou de kostprijs wel eens kunnen oplopen.

Scifo

Legacy Member
mad skilz zei:
weer er nu al iemand wat ge met u geld moet doen of kunt doen? (buiten kleren kopen of guns...:p)

want kzit hier met al da geld...wa moet ik aanvangen met 350000$

Ge kunt ook altijd de daklozen wat geven. NAAAH beter spenderen aan de hoertjes dan :evil:

GaMe®

Legacy Member
Origineel gepost door dr.salt Bekijk Bericht
gij se motherfucking cocksucking klootzak, GEBRUIKT NA IS ALLEMAAL SPOILERTAGS LOMPE HOERENEUKENDE KLOOTZAKKEN !

Daarom ziet ge mij hier maar heel weinig in deze thread.
Ik haat het ook dat mensen zo dom zijn om geen spoilers te gebruiken. Ik heb hier hier en daar al iets gelezen wat mij gespoiled heeft.

Denk toch eens na mensen voor ge iets post, gebruik die spoilertags ffs.

iTzStevee

Legacy Member
damn :) alweer een iets moeilijkere missie, imo..ivm packie & mafia

packie gaat kei snel dood, bij mij :)

kurtje

Legacy Member
D-Fekt zei:
damn :) alweer een iets moeilijkere missie, imo..ivm packie & mafia

packie gaat kei snel dood, bij mij :)

Welke missie precies? Kheb alle packie missies gedaan maar kan me niet herinneren dat ik daar ooit last van had?

Anus

Legacy Member
op die map op ign staat er ook buyable property bij, ter sta wel nog maar 1 bij dacht een tatooshop ofzo.
ge moet maar is zien hier

Marly

Legacy Member
Vraagje ivm met die serial killer waar je over hoort en leest op de radio/internet

Iemand die al weet wie het is en of je daar een missie voor krijgy om die te killen ?

megamold

Legacy Member
Flare' zei:
Lees dat ge uit daten voordelen haalt, maar bij die michelle toch niet of wel? Want heb die nu al zeker 10x gebanged :p En zou er eigenlijk mee willen kappen als ik uit die geen voordeel haal

ge zit nog ni ver genoeg in het spel ;)
ze doet nog wel iets

en als ze ni willen daten zijt ge ook nog ni ver genoeg gevorderd denk ik

btw : die nurse kan een temenes stukske zeiken :D

Goldrusher

Legacy Member
Als er iemand geen spoilertags gebruikt heeft...PM die mens ipv het nog eens te quoten hé.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan