Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snake5555

Legacy Member
investeren in iets,al die mails dat je gekregen hebt waar ze vragen voor geld te investeren

Project Zero

Legacy Member
kurtje zei:
Ik vraag me alleen af wat ik met al dat geld moet :wtf: Je kunt blijkbaar geen huize kope. En voor wapens, heb ik niet nodig, ik heb genoeg guns met diegene die ik krijg van wie ik dood.

Weet er iemand iets waar je echt je geld voor nodig hebt?

Dat vraag ik mij ook af! Ik gebruik mn geld juist voor kleren te kopen. Taxi en al die dingen zijn zodanig goedkoop dat ge daar geen last van hebt. I wanna spend some cash baby! :cool:

kurtje

Legacy Member
extreme_fox zei:
wie is nu degene die je moet vermoorden : dwayne of playboy x ?
Ik zit nu ook net aan die missie. Ik denk dat ik playboy ga killen. Bij stats staat er een like en respect bij dwayne maar niets voor playboy. Dus mss heb je wel voordelen van Dwayne als hij je vriend wordt ...

Aan taxi geef ik wel veel uit, omdat ik ze constant gebruik, maar das te verwaarlozen :p En heb me ook al afgevraagt wrom je niets op die invest sites kan doen. Je hebt daar ook zo'n site van auto's, maar als je da nummer belt wordt er ni opgenome dus dure auto's kun je (voorlopig mss) ook al niet kope.

F0ns

Legacy Member
Pff nog is een vraagske met die datingsites.

Ik druk altijd op die 'date' voor da meiske en dan denk ik dat da in orde is. ik ga van het internet, ga er terug op en ga bij net diezelfde madam die ik wou daten en ik kan terug op 'date' drukken...?
Ik doe da wacht een paar dagen krijg geen mails ...
Zit al zo'n 18% ver dus moet da nu wel al kunne imo?
Doe ik iets verkeerd of?

Thx!

CoBalT

Legacy Member
wat ze er wel mogen ook in updaten, als iemand binnen de minuut nie eens op ready drukt, zonder iets te doen dat die moet gekickt worden in multiplayer, ik moet 10 000 keren een game leaven omdat er 2/3 tal zijn van de 16 die nie rdy upen die gewoon idlen, kom daar PISSED van.

Scifo

Legacy Member
ballou007 zei:
Kben niet echt van plan om vollenbak te gaan cheaten maar kzou graag weten hoe dit bij julie lukt. Elke keer je door de flikken opgepakt bent ben je al je wapens kwijt en dan zou ik graag toch een cheat voor wapens gebruiken zodat ik niet altijd naar om wapens moet in de shop.

"Busten" gebeurt bij mij niet veel omdat ik liever sterf dan opgepakt te worden. (dood = gewoon geldboete betalen, en wapens behouden)

Indien toch busted, spel gewoon loaden naar laatste savepoint. Met die auto-save zit je altijd heel recent in de missie voordat je opgepakt was. (zelfs dates, relaties worden ge-autosaved dusja)

Xcd

Legacy Member
Pff, is er echt maar 1 klerenwinkel op dat eerste eiland (dat marginaal russisch ding)?

the_death

Legacy Member
ja opt twede eiland, meerdere, heb nu zoon shik italiaans pak aan hehe

bij online heb ik ook last van mensen die niet ready uppen. die "idlen" , wat betekent idlen juist? da ze hunnen tijd nemen ofzo?

kurtje

Legacy Member
@Xcd: Yep :p Komt wel, gwn wat geduld hebbe :)

Net het laatste deel van de stad geunlocked :D

Als ge kiest om Playboy X te killen krijgde z'n loft :evil:

tb-303

Legacy Member
dr.salt zei:
gij se motherfucking cocksucking klootzak, GEBRUIKT NA IS ALLEMAAL SPOILERTAGS LOMPE HOERENEUKENDE KLOOTZAKKEN ! :angry:

okeeeeee..... dees is de reden dat ze meer en meer ratings op games zetten....

Karre

Legacy Member
ballou007 zei:
Kben niet echt van plan om vollenbak te gaan cheaten maar kzou graag weten hoe dit bij julie lukt. Elke keer je door de flikken opgepakt bent ben je al je wapens kwijt en dan zou ik graag toch een cheat voor wapens gebruiken zodat ik niet altijd naar om wapens moet in de shop.

Ik heb de codes voor in de gsm al gevonden, ik geef deze in en bel naar het nummer maar er gebeurt nooit iets, wat zou ik verkeerd doen?

Alvast bedankt!

Kzit nu ongeveer aan 17 procent dus helemaal nog niet ver maar ik speel het op't gemakske, de flat en taxibedrijf van Roman is net in rook opgegaan, Dimitri will pay!!!

Als ze u willen opnemen moet je je tegenspruttelen zodat ze je dood knallen. Als je dood bent ben je je wapens niet kwijt. Zo hoef je niet te cheaten :).

Daedie

Legacy Member
RaZoR be zei:
great nog een kleur... maar wat betekent da nu die kleuren?

en is het normaal da elk hospital bezoek meer en meer kost, int begin was da zo $10 nu is da al $4000 ofzo :s

10% van uw cash

Carrotman

Legacy Member
Bij de laatste missie van Roman en Vlad:
Ik heb gelezen dat ge oftewel Vlad kunt doodschieten of laten blijven leven... Maar ik kreeg de keuze niet om hem te laten leven... Hoe zit dit?

Karre

Legacy Member
Zeg mensen, als jullie spoilers gebruiken kun je dan ook eens zeggen van wie je die missie krijgt ofzo zodat bepaalde mensen tenminste weten of ze daar al voorbij zijn of niet. Het zou vele gemakkelijker zijn op die manier :). Nu durf ik de meeste spoilers niet te bekijken.

iTzStevee

Legacy Member
Iemand tips voor deze missies ? :) :) niet zooo ver in't spel, dusja

Racemissie voor Brucie :

Dit lukt me niet :) andere zijn te snel, en ik verlies te makkelijk de controle, iemand tips ?

Snow Storm :
Geraakte ik er eindelijk buiten, word ik godverdomme vastgereden met een trage auto en ben ik dood :(

Werf/Union Leaders :
heb er 3/4 kunnen kapotmaken, tot da de helicopter komt, en dan dood :) iemand tips ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan