Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Iemand tips om daar heelhuids van die plaats weg te geraken wanneer je die coke hebt? Ik begin gewoon daar op mijn gemak mijn weg daar door te maken maar het is gewoon onmogelijk want er komt snel versterking

@Kurtje: Meestal zijn die missies mijn frustrerende momenten want ik koop GTA voor het free roam aspect maar dan moet je eerst missies doen om alles te unlocken :p.

Liquid Li0n

Legacy Member
Heeft er niemand een antwoord op mijn vraag, waarom dus die pijl wazig wordt en ik dus die missie niet kan doen.
Ik heb die uknown contact pijl, als ik daar op sta gebeurt er niets, en als ik bij die X ben, gebeurt er ook niets. zowel te voet als met de auto...

RaZoR be

Legacy Member
je spel is wss gecrashed... kijk eens of je je kleren nog kan verandere? wss niet zeker?
herstart normaal gewoon het spel, en het werkt terug :)

Liquid Li0n

Legacy Member
YES het gaat weer, ik heb afgesproken met die brucie, en daarna saved men spel en dan nog eens geprobeerd en toen werkte de pijl wel... :) hopelijk gaat dit met die patch ook opgelost zijn.

Karre

Legacy Member
Ik heb die missies even opzij gezet en pas echte fun gaan beleven en ik ben nog eens naar het cabaret geweest (En altijd is het toch al iets anders geweest tot nu toe :p). En die goochelaar is echt lachen. En de humor van R* is er soms wel wat over :p.

"We were good friends, untill she became anorexic. Then it was banging like a cancer patient"

Waar halen ze het toch vandaag :p.

V1nce

Legacy Member
hoe zie je het verschil tusse de sidemissies en de hoofdmisse ?
ik weet namelijk nooit of ik nu bij het verhaal verderga of dat ik sidemissies aant doen bij voor die andere kerels
er zijn zoveel mense die hij kent dat ik er niemeer uitgraak wie wie is : p
thx

M1tch

Legacy Member
Careless zei:
Iemand tips om daar heelhuids van die plaats weg te geraken wanneer je die coke hebt? Ik begin gewoon daar op mijn gemak mijn weg daar door te maken maar het is gewoon onmogelijk want er komt snel versterking

vanaf dat je coke hebt genomen, direct rennen naar buiten. Net achter de hekken staat links een pickup waarmee je kan vluchten. zie dat je genoeg health hebt voor je de coke pakt, er liggen een paar healt packs verspreid in het gebouw.

Als je een agent neerschiet krijg je alleen maar meer sterren en wordt het moeilijker om ze af te schudden, ik probeer nooit agenten neer te schieten als ik een missie doe. :)

RaZoR be

Legacy Member
Vince996 zei:
hoe zie je het verschil tusse de sidemissies en de hoofdmisse ?
ik weet namelijk nooit of ik nu bij het verhaal verderga of dat ik sidemissies aant doen bij voor die andere kerels
er zijn zoveel mense die hij kent dat ik er niemeer uitgraak wie wie is : p
thx

da zou ik dus ook es willen weten... Volgens mij heft het trouwens ook iet met die kleuren te maken van de Letters, maar ik weet begot niet welke kleur waar voor staat...

Ik vermoed WIT voor het hoofdverhaal, maar verschil Geel vs groen?

GeoBem007

Legacy Member
Je hebt ook nog roze, ofwel is dat een speciale ;)

Ik ben nog maar 1 keer gestorven tijdens een missie & ik cheat niet.. Vind ze eigenlijk echt gemakkelijker dan SA en alle vorige GTA's. Zit nu aan pakweg 55%.

dr.salt

Legacy Member
moete u allemaal niks van aantrekken, kem nu al paar uur gespeld me gewoon men gsm op silent mode :D

kzit trouwens aan een missieke voor LJ, ik moet zo een pakske in nen otto vervoeren en da onder ee nbrug int park stashen, en dan kome ndaar 4 gangsters aan me shotguns, maar die knallen mij elke keer elemaal kapot voorda ik nog maar iets kan doen :sop:
soms is dien aim toch maar rommel ze :(

snake5555

Legacy Member
dr.salt zei:
moete u allemaal niks van aantrekken, kem nu al paar uur gespeld me gewoon men gsm op silent mode :D

kzit trouwens aan een missieke voor LJ, ik moet zo een pakske in nen otto vervoeren en da onder ee nbrug int park stashen, en dan kome ndaar 4 gangsters aan me shotguns, maar die knallen mij elke keer elemaal kapot voorda ik nog maar iets kan doen :sop:
soms is dien aim toch maar rommel ze :(

als die missie gelukt is,moet g es kijken voor de duif

Michelle de bitch werkt undercover

RaZoR be

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Je hebt ook nog roze, ofwel is dat een speciale ;)

Ik ben nog maar 1 keer gestorven tijdens een missie & ik cheat niet.. Vind ze eigenlijk echt gemakkelijker dan SA en alle vorige GTA's. Zit nu aan pakweg 55%.

great nog een kleur... maar wat betekent da nu die kleuren?

en is het normaal da elk hospital bezoek meer en meer kost, int begin was da zo $10 nu is da al $4000 ofzo :s

Flare'

Legacy Member
RaZoR be zei:
great nog een kleur... maar wat betekent da nu die kleuren?

en is het normaal da elk hospital bezoek meer en meer kost, int begin was da zo $10 nu is da al $4000 ofzo :s

ja wtf, wil ik ook wel is weten :s Want sterf wel regelmatig is

GeoBem007

Legacy Member
regelmatig saven en terug loaden ;)

RaZoR be: die roze is wel een homo, misschien daarom.

extreme_fox

Legacy Member
wie is nu degene die je moet vermoorden : dwayne of playboy x ?

mad skilz

Legacy Member
die missie dat ge die bank moet overvallen is enorm vet !!shit man tot nu toe echt de beste missie die ik gespeeld heb

kurtje

Legacy Member
Kzit met een bug vrees ik, kwil iemand daten maar alsk ze naar ergens neem staat der nergens zo'n geel dingetje ofzo. Als je bijvoorbeeld naar de bowling gaat krijgde ni eens de keus voor een half of volledig spel te doen, ge kunt zelfs nix starte ...

the_death

Legacy Member
kurtje zei:
Kzit met een bug vrees ik, kwil iemand daten maar alsk ze naar ergens neem staat der nergens zo'n geel dingetje ofzo. Als je bijvoorbeeld naar de bowling gaat krijgde ni eens de keus voor een half of volledig spel te doen, ge kunt zelfs nix starte ...

bij zoiets staan geen gele peiltjes, L1 drukken kn helpen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan