Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Squealer

Legacy Member
RaZoR be zei:
SOHODOE ofzoget... da's een nurse...
die kunt ge belle & dan krijgde terug een deel van u leve terug ...
Jammer genoeg kunt ge dat niet oneindig blijve doen achter elkaar, na een x aantal keren zegt ze da ze da niet doet omda ge haar geen aandacht geeft... moet dus echt blijve date om u voordelen te behouden

Die trut mailt mij terug "da ze nog nie klaar is voor dates" :angry:

kurtje

Legacy Member
Als ge op date klikt moede inderdaad wachten tot je een mail terug krijgt.

_rl

Legacy Member
Weet er iemand of je autos kan kopen in het spel ?? Want op de map zie je een garage in Bohan maar eens je daar ben kan je er niet binnengaan, vreemd.
Kan je ook huizen kopen in gta ?
Heb het spel uitgespeeld maar ben het nog niet tegengekomen.

Karre

Legacy Member
Fuck, deze missie is echt hard om daar weg te geraken, ik vond maar één vluchtmiddel en dat was die trage truck over die deur dat er stond. En vooral het feit dat je de pay'n spray niet meer binnen kan als ze de flikken u zien maakt het nog harder :s

@Megamold: Dank u :p.
Bepaalde missies zijn toch wel frustrerend hard om van die rot flikken te ontkomen ze.

CoBalT

Legacy Member
online steekt het wel soms zo tegen da andere gaste daar gewoon zitten op te idlen en nie ready drukken eh ffs

waffel

Legacy Member
ik snap iets niet, als ik online ga; ben ik in game en dan zegt hij binnen de 5seconden

one or more players are disconnected, returning to singleplayer -_-

Piejie

Legacy Member
Iemand die na de missies voor Vlad ook een Chavos voor zijn deur had staan?

Flare'

Legacy Member
Lees dat ge uit daten voordelen haalt, maar bij die michelle toch niet of wel? Want heb die nu al zeker 10x gebanged :p En zou er eigenlijk mee willen kappen als ik uit die geen voordeel haal

kurtje

Legacy Member
Careless zei:
Fuck, deze missie is echt hard om daar weg te geraken, ik vond maar één vluchtmiddel en dat was die trage truck over die deur dat er stond. En vooral het feit dat je de pay'n spray niet meer binnen kan als ze de flikken u zien maakt het nog harder :s

Da was easy :p gewoon door een raam van die gast z'n bureau naar buite springen, in e wagen stappen en gewoon blijve rijden. Ge gaat natuurlijk wel paar keer hebbe als je net buite de cirkel zijn dat daar dan toevallig net een cop car is. Maar na een tijdje lukt het wel. Gelukkig hebben ze bij 2 sterren nog nie veel verstand van je goe blok te rijden of je wagen kapot te schieten.

Al iemand aan deze gsm geraakt? Als je op de site van rockstar kijkt bij goods & services dan plaatsen ze da op da kaartje op da 2de eiland. Misschien is daar ergens ne gsm winkel? Maar blijkbaar ben ik ni zo goe in dingen terug vinden int spel dat ze op die rockstar site daar op da kaartje neerplanten. Die Gun Club bv op da eerste eiland zelfs nog da vind ik ook ni terug.

M1tch

Legacy Member
Careless zei:
Fuck, deze missie is echt hard om daar weg te geraken, ik vond maar één vluchtmiddel en dat was die trage truck over die deur dat er stond. En vooral het feit dat je de pay'n spray niet meer binnen kan als ze de flikken u zien maakt het nog harder :s

@Megamold: Dank u :p.
Bepaalde missies zijn toch wel frustrerend hard om van die rot flikken te ontkomen ze.

Tis heel simpel Careless

nog simpeler: schiet in dat kantoor waar ge die advocaat neerknalt, een raam stuk en spring daaruit, dan hebt ge maar 2 wanted sterrekes :)


edit: iemand is me voor :p

Project Zero

Legacy Member
Verdoeme ik heb mij al vaak een kriek gelachen in GTA :D

Daarjuist, ik bedreig at random ene met mn geweer en laat hem dan vluchten, springt die mij toch niet in het water en begint te zwemmen naar de overkant :rofl:
Gisteren word ik achterna gezeten door de flikken, blijft er zo een dikke flik aan de auto hangen terwijl ik weg rij :D

kakature

Legacy Member
M1tch zei:
Tis heel simpel Careless

nog simpeler: schiet in dat kantoor waar ge die advocaat neerknalt, een raam stuk en spring daaruit, dan hebt ge maar 2 wanted sterrekes :)


edit: iemand is me voor :p
Godver, en ik mij maar een weg naar buiten schieten met minstens 3 sterren :sad:

Weet je wat ook leuk was, die missie dat je een drugdealer moet doden in een appartement. Ge kon die gewoon neerschieten vanop straat omdat hij op zijn balkon stond, zalig :')

kurtje

Legacy Member
Heeft er eigenlijk al iemand es naar een nummer kunnen bellen dat ie int spel vond? Heb al nummers vant internet of tv geprobeert van stuff da ze verkochten. Ook es een reclamebord gezien voor politie recruiten maar ze nemen nooit op als ge de nummers belt :(

Karre

Legacy Member
Schijtmissies, ik geraak nooit van dat tweede eiland af op deze manier. Bedankt voor die tip met het raam maar eens ik eruit ben was er blijkbaar geen auto *sigh*. En die missies van Dwayne en Elizabeth gaan op dit moment ook niet echt bepaald vlot.

Edit: Gelukt, ik heb daar gewoon een vluchtauto gezet :p.

Liquid Li0n

Legacy Member
Ik heb er is opgelet in da internetcafe he, en heb nog niemand zitten wanken, het spijtige is wel dat als je ziet naar die schermen, dat blijft altij op da bureaublad staan, dus je ziet altijd hetzelfde scherm, ook al zit er iemand achter.

Iets anders nu, weet er iemand hoe da komt, ik rijd naar die X en als ik dan op da pijltje parkeer gebeurt er niks, dan wordt da wazig, ook te voet is het hetzelfde. En als ik dan bel naar hem dan is het voicemail...

Karre

Legacy Member
Pff, en nu zit ik echt overal vast :(. Het begint echt wel hard te worden nu.

En ik kan het niet af dat je echt in iedere missie daar opeens sterren begint te krijgen als je je objectief hebt voltooid :sad:

kurtje

Legacy Member
Ja Careless, ik heb soms ook van die frustrerende momenten :p In een video review had ik gehoord dat het spel gemakkelijker was dan de voorgaande gta's maar ik vind het eigenlijk hetzelfde. En zeker de missies waar je moet rijden met een auto zijn zeker niet gemakkelijk. Ik zit nu aan 35% en kan nog steeds ni deftig rijden, tenzij ik echt heel traag rijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan