Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Haha, op een Amerikaans forum gelezen. Die gast zit te surfen in 't internetcafé, klikt ergens op een link waar je blijkbaar niet mocht kllikken en de politie valt binnen en zit achter hem. :lol:

En in een hoekske zit er enen te wanken. :rofl:

dr.salt

Legacy Member
kzen nu ffkes aant pauzeren en zoveel mogelijk sidemissions aant doen :)

kijveel otto's pikken voor brucie en wa packages doen voor LJ en af en toe Michelle poepen ( saai eigk )

anywho, beste radiokanaal is eeeeeecht wel JNR ! ze speelde daarstraks zelfs Coltrane !!!

Squealer

Legacy Member
Frederik654 zei:
Superzalig .. net liggen cruisen in de steegjes tussen de flatgebouwen in The Exchange .. 6 duiven gevonden en wordt helemaal verf*cked nu want lig ni anders as te loeren op die vogels :) ..

Ik rij eigenlijk altijd super rustig dan vlot het veel beter en missies = taxis he .. altijd die afstanden ..

Vraagje; die 5 helis da ge kunt pakken aan The Exchange, als ge 6 sterren krijgt met te landen op luchthaven krijgde dus ni weg he met superver weg te vliegen. Hoe krijgde die 6 dan wel weg ?? En als ge die hebt en ge loopt effe uit het zicht dan worden sterrekes wel grijs ma verminderen nada ..

Anyway; super relax spel ..

Ja da vraag ik mij ook af. 1 of 2 sterren, no problem ofcourse. 3 zou ook nog lukken. Maar 4, laat staan 6... Die zoekradius is veel te groot om te onstnappen zonder opnieuw gezien te worden ....

Wel jammer dat ge nog altijd auto's hebt die plots verschijnen als ge ff achter u kijkt.

En even klotig als ze verdwijnen... Ge ziet ne sportbak. Ge springt uit uwen auto, ge draait u om. *magic* gone

De camera begint mij nu toch stilletjes aan te enerveren nu. Als ik lange afstanden wil doen, of kmoet me echt concentreren om zo rap mogelijk van A naar B te geraken, moet ik altijd hood-cam pakken. Da's den enigste camera waardat ge tenminste deftig ziet wat er voor u ligt in den bocht....

Diezelfde external camera zit ook op Niko als ge gewoon rondloopt. Ook die moet veel, véél rapper meedraaien met uw character imo... Hoop dat er rap een patch komt. Want altijd met uw rechterstick gaan corrigeren is absoluut niet handig.

ge kunt toch inzoomen op het kompas? pijlke naar beneden alsek mij nie vergis

da's uitzoomen, inzoomen kunde nie.

kurtje

Legacy Member
Kan er iemand zeggen in welke straat de Liberty City Gun Club is? Op de site van rockstar zie je het ongeveer liggen op da kaartje maar kvin ze ni ...

RaZoR be

Legacy Member
iemand die nu weet wa de verschillende kleurkes bij de namen betekenen op de kaart?

chaseside

Legacy Member
kurtje zei:
Kan er iemand zeggen in welke straat de Liberty City Gun Club is? Op de site van rockstar zie je het ongeveer liggen op da kaartje maar kvin ze ni ...

Staat op de kaart aangegeven met een icoontje. Ligt niet zover van die "arc de triomphe".
Maar de gun shop is niet van in het begin beschikbaar he, dus misschien zit ge nog niet ver genoeg...

kurtje

Legacy Member
Staat niet op men kaart. Maar tis die gun club he dat ik zoek, der staat een filmpje van op de rockstar site. En ik zit al aan zo'n 30% vant spel ...

GenesisX

Legacy Member
dr.salt zei:
anywho, beste radiokanaal is eeeeeecht wel JNR ! ze speelde daarstraks zelfs Coltrane !!!
Radio Broker ftw ^^ Chille alternative rock. Electrochoc is ook zalig :love: Boys Noize!

En fuck, die stad is echt wel GROOT. Ik rijd al verloren op een kwart van dat eerste eiland, en dan kom je plots op dat tweede en derde eiland o_O 'k Ben gelijk blij dat er geen vliegtuigen e.d. inzitten, da helpt toch wel echt met het realisme enzo. Vet spel! ^^

En kan er misschien iemand eens foto's maken van hun HD-TV? Liefst wel van hoge kwaliteit, want 'k wil eens vergelijken met m'n oude CRT en die nieuwe van JVC beneden. Heb eigenlijk betere kwaliteit op die oude o_O

megamold

Legacy Member
op die datingsite op het ingame internet moet ge die lawyergal ofzoiets ( een zwart wijf dat advocaat is ) is mee op date nemen , eens ge die poept dan moet ge ze maar bellen en ze zorgt dat u 1 of 2 sterren direct verdwijnen

RaZoR be

Legacy Member
GenesisX zei:
Radio Broker ftw ^^ Chille alternative rock. Electrochoc is ook zalig :love: Boys Noize!

En fuck, die stad is echt wel GROOT. Ik rijd al verloren op een kwart van dat eerste eiland, en dan kom je plots op dat tweede en derde eiland o_O 'k Ben gelijk blij dat er geen vliegtuigen e.d. inzitten, da helpt toch wel echt met het realisme enzo. Vet spel! ^^

En kan er misschien iemand eens foto's maken van hun HD-TV? Liefst wel van hoge kwaliteit, want 'k wil eens vergelijken met m'n oude CRT en die nieuwe van JVC beneden. Heb eigenlijk betere kwaliteit op die oude o_O

ik heb het bij mij & men kameraad gecheckt, ik 720p, hij PAL, tziet er toch hetzelfde uit beide
megamold zei:
op die datingsite op het ingame internet moet ge die lawyergal ofzoiets ( een zwart wijf dat advocaat is ) is mee op date nemen , eens ge die poept dan moet ge ze maar bellen en ze zorgt dat u 1 of 2 sterren direct verdwijnen

dating heeft idd voordelen, ik heb een Health Boost ^^

hummel

Legacy Member
da wist ik nie van da daten dat ge daar voordeel uit had ;)
wie moet ge meenemen voor die health boost ?

GaMe®

Legacy Member
Ma bij die datingsite heb ik al op "Date Her" geklikt.
Dan is die button weg, maar nadien gebeurd er niks. Krijgt ge mss na een tijdje een mail van die?

RaZoR be

Legacy Member
SOHODOE ofzoget... da's een nurse...
die kunt ge belle & dan krijgde terug een deel van u leve terug ...
Jammer genoeg kunt ge dat niet oneindig blijve doen achter elkaar, na een x aantal keren zegt ze da ze da niet doet omda ge haar geen aandacht geeft... moet dus echt blijve date om u voordelen te behouden

kurtje

Legacy Member
Ik zat zo tv te kijken en je kon naar een nummer bellen om iets te kopen, maar der neemt niemand op op da nummer :(

Oblivion

Legacy Member
GaMe® zei:
Ma bij die datingsite heb ik al op "Date Her" geklikt.
Dan is die button weg, maar nadien gebeurd er niks. Krijgt ge mss na een tijdje een mail van die?

same

any info?

Pieter3770

Legacy Member
GTA is echt overal uitverkocht.
Net is m'n vriendin in de Free Record SHop in Aarschot geweest.
Ze hadden nog 3 exemplaren, maar de doosjes (en boekjes) waren gepikt.
Ik had tegen haar gezegd dat ze 1 mocht kopen voor 40 euro (boekje interesseert me toch niet zo fel, en het hoesje print ik zelf wel in goede kwaliteit).
Uiteindelijk heeft de snodaard het voor 45€ gekocht. :)

Soit, dus als er mensen zijn die het absoluut willen en voor wie het boekje en doosje niet veel uitmaken (of het dan later zelf willen gaan pikken)...ze hebben nog 2 exemplaren aan de toog!

Or!on.mgc

Legacy Member
Gisteren samen met een maat the statue of happiness aant verkennen... wel heel erg weirde shit dat we daar hebben meegemaakt!

Bij die deurtjes aan de voet van het beeld waar je niet in kunt, is er een deurtje waar je gewoon door kan lopen (het opent niet ofzo), dan is er een ladder en wat je daar ziet... een gigantisch kloppend hart vastgemaakt met kettingen! Was toch wel ff verschieten :D)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan