Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
ElGargamel zei:
Pffft, ik leg hem aan de kant tot de patch komt, ik ben het zo zo zo beu... Dat gefreeze verpest gewoonweg alles. Zo vreemd dat niemand anders dit zo graaf heeft als mij.

Nogmaals, wereldwijd hebben tienduizenden !!! mensen dezelfde problemen als jij en Rockstar heeft laten weten aan een patch te werken.
Je bent NIET de enige: https://www.beyondgaming.be/forums

Squealer

Legacy Member
Zeromancer zei:
Toch normaal ? Als en flik u zie ( buiten de cirkel ofni ) en als ge nog een ster hebt da ze dan nog achter u kome he

Ik héb helemaal geen ster meer. Is nu zo al een stuk of 6 keer voorgevallen.

Kben dus gaan drinken overdag. Heel door de nacht gereden en rondgelopen, en de zon komt nu weer op. Niko rijd nog altijd niet rechtdoor; die roman blijft mij achtervolgen en kzou begod nie weten waar ik hem moet dumpen ....

Volgens mij bug..... reload...

gizmo666

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:
Roman en ik lopen al heel den tijd dronken over tstraat. Maar hoe eindigt ge deze "missie"? Der staat nergens op de map waar ge Roman naartoe moet brengen achter da ge naar nen bar zijt geweest.
(en zelfs na een paar minuten stuurt den auto nog nie helemaal recht ...)

Taxi roepen lukt nog steeds niet.
De meeste zijn trouwens al bezet.
"L1" duwen. Doet niets.

hem gewoon naar huis brengen en dan ist gedaan

Squealer

Legacy Member
Nope.
Kdacht ff dat weer zo was. Maar ben dan na het zatdrinken iets gaan eten. En dan reed Niko weer recht en zaten de flikken niemer constant achter mij. (Volgens mij zitten ze achter u, vanzodra ze u zien, ookal doet ge niets mis, maar gewoon omdat ge zat rondrijdt).

Der staat nog altijd geen nieuw icoon op de map. Heb Roman terug naar zijn taxibedrijf gebracht; maar dat haalt allemaal niets uit. Die blijft achter mij lopen.

kRa

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:
Taxi roepen lukt nog steeds niet.
De meeste zijn trouwens al bezet.
"L1" duwen. Doet niets

Als ge met classic controls speelt is taxi roepen L2 , maar taxi gebruiken is ook pas vanaf een bepaalde missie mogelijk...

Squealer

Legacy Member
Ben der zelfs nog mee gaan bowlen. Die irritante fucker heeft nog nie genoeg ze!?
Kan ook nie saven want "kzit in een missie"

Dnns.->

Legacy Member
Als ge vollenbak me uwe auto rijdt dan ziede de fps zo dalen, en schokt alles

waffel

Legacy Member
zeg gaan jullie es stoppe met melken serieus zeg :p play the game and stfu :D

en ik kan ook niet online :p maar dat is omdat ik die nat type niet naar 2 krijg hier verdedju

sleejer

Legacy Member
Wel lastig dat je Michelle niet kunt doodschieten en dat ze dan ook dood blijft :(

Wou nog is ne keer op date gaan na langen tijd, begint ze te zeiken over men kostuum van 2k $ dak juist gekocht heb, dus schiet ek haar dood..
5 seconde later stap ek in nen auto en zit ze ineens naast mij :unsure:

Weet er trouwens iemand waar je zonnebrille kunt kopen(als dit gaat :))

kurtje

Legacy Member
DisturbedMR zei:
Als je het nog steeds over de lettergrootte hebt , ik heb die gewone eerste gsm en daar is wel degelijk een optie in om de grootte aan te passen ze.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit er in jou versie niet inzit dus misschien iets beter zoeken? :)
Ik zie die optie ook ni ze in het options menu van me gsm ...

Frederik654

Legacy Member
Superzalig .. net liggen cruisen in de steegjes tussen de flatgebouwen in The Exchange .. 6 duiven gevonden en wordt helemaal verf*cked nu want lig ni anders as te loeren op die vogels :) ..

Ik rij eigenlijk altijd super rustig dan vlot het veel beter en missies = taxis he .. altijd die afstanden ..

Vraagje; die 5 helis da ge kunt pakken aan The Exchange, als ge 6 sterren krijgt met te landen op luchthaven krijgde dus ni weg he met superver weg te vliegen. Hoe krijgde die 6 dan wel weg ?? En als ge die hebt en ge loopt effe uit het zicht dan worden sterrekes wel grijs ma verminderen nada ..

Anyway; super relax spel ..

kakature

Legacy Member
Wel jammer dat ge nog altijd auto's hebt die plots verschijnen als ge ff achter u kijkt.

Moloch

Legacy Member
ge kunt toch inzoomen op het kompas? pijlke naar beneden alsek mij nie vergis

Liquid Li0n

Legacy Member
Dnns.-> zei:
Kunde het kompas groter zetten?

goeie vraag, want door dien HD is da allemaal zo heel fijntjes en klein. En ik zit ook ni dicht bij mijn scherm dus da is soms wel lastig.


Hoe komt ge eigenlijk aan een nieuwe gsm? Kunt ge die binnenkort kopen? Want altijd naar da internetcafe voor die emails zeg, liever push-mail services gelijk nen blackberry

GenesisX

Legacy Member
DisturbedMR zei:
Als je het nog steeds over de lettergrootte hebt , ik heb die gewone eerste gsm en daar is wel degelijk een optie in om de grootte aan te passen ze.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit er in jou versie niet inzit dus misschien iets beter zoeken? :)
Hier niet? Options > ringtone, berichtgeluid en sleep mode, meer niet.

mythe zei:
Waar kan je gsm's kopen?
Kun je GSM's kopen?? :D

Sebiet nog wa spelen en misschien die multiplayer eens proberen, want vorige keer zat ik alleen te spelen.

kurtje

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
Hoe komt ge eigenlijk aan een nieuwe gsm? Kunt ge die binnenkort kopen? Want altijd naar da internetcafe voor die emails zeg, liever push-mail services gelijk nen blackberry

Ik heb ne Whiz Mobile gekrege aan de start van de 2de missie van Playboy X. Maar het enige dat er veranderd was was kleurenscherm en een camera. Misschien kunde later nog aan een gsm geraken waar je je mails mee kunt checken?

Liquid Li0n

Legacy Member
ja ze maken reclame over always on mobile phones, en had precies ergens gelezen dat hoe verder je je opwerkt, een betere gsm krijgt, en ook als je in die politie computer gaat kan je die gebruiken voor als je een foto hebt getrokken met je gsm, daarop in die politie computer te zoeken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan