Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrotman

Legacy Member
kakature zei:
Als je een auto steelt krijg je geen ster, maar als je dan 10 seconden later een politieauto passeert krijg je wel een ster, hoe komt dat? Kvind dat jammer eigenlijk, vorig systeem was beter.

Ik denk omdat:
- mensen die de flikken bellen (soms zie je ze de gsm bovenhalen als ge iets misdoet... dunno of dit echt klopt maar zou wel nice zijn)
- het alarm van de auto nog afgaat :p

Maar volgens mij is het toch wel de eerste optie. Zie hier

't Klopt dus wel wat ze zeggen. Ik schoot daarnet iemand af en die nam zijn gsm boven en ik heb die gewoon afgeknald voordat hij de flikken kon bellen :')

Probeer maar eens op een plaats waar geen flikken zijn en schiet iemand af. 1 minuut later staan ze daar al

Scifo

Legacy Member
Spelen jullie eigenlijk met auto-aim? Het begint me te ergeren, soms richt dat ding gewoon op iemand onschuldig terwijl ik men target moet elimineren. bah ik haat die shooter-elementen op console :cry:

Ook kan ik met auto-aim aan niet richten op de band van een auto, ik heb het nu afgezet maar ik vrees voor wat komen gaat...

kurtje

Legacy Member
Ik speel meestal wel met auto aim voort gemak :p Maar zonder zou ik ook wel kunne aime, heb lang genoeg CoD4 gespeelt :p

DisturbedMR

Legacy Member
Scifo zei:
Spelen jullie eigenlijk met auto-aim? Het begint me te ergeren, soms richt dat ding gewoon op iemand onschuldig terwijl ik men target moet elimineren. bah ik haat die shooter-elementen op console :cry:

Ook kan ik met auto-aim aan niet richten op de band van een auto, ik heb het nu afgezet maar ik vrees voor wat komen gaat...

Als je je L1 toets zacht indrukt kan je normaal vrij mikken , als je harder drukt auto-aim je.

GenesisX

Legacy Member
Fides zei:
gta in de handen van vrouwen geven geeft meestal grappige situaties :D
En ze wou de controller zelf niet meer afgeven als ik terug wou spelen :D.

GSM anyone? Of moet ik wachten tot ik die nieuwe heb?

Lucian

Legacy Member
wtf
kmoet hier voor een missie met de traagste camion uit spel (harboring a grudge noemt die missie) ontsnappen van een hoop triads, lukt goe so far, kga die pay'n'spray in, ik ga verder naar men eindpunt en men eindpunt ligt volgens men map onderin een tunnel waarin een wegblokkade van de flikken staat waarbij je instant 6 sterren krijgt (waar ge dus normaal nog ni hene moogt gaan :s))

Squealer

Legacy Member
Roman en ik lopen al heel den tijd dronken over tstraat. Maar hoe eindigt ge deze "missie"? Der staat nergens op de map waar ge Roman naartoe moet brengen achter da ge naar nen bar zijt geweest.
(en zelfs na een paar minuten stuurt den auto nog nie helemaal recht ...)

Taxi roepen lukt nog steeds niet.
De meeste zijn trouwens al bezet.
"L1" duwen. Doet niets.

Lucian

Legacy Member
RaZoR be zei:
yep, kome nog terug, eens ge effe op da eiland zit & geld hebt, gaat roman een nieuwe zaak opstarte

Trouwens
iemand die de betekenis weet van de kleuren bij de namen op de kaart van de missies? sommige zijn wit, sommige geel, sommige groen

veel missies krijgt ge daar toch niemeer van ze, af en toe belt dien u es voor te gaan darten ofzo maar echte missies heb k niet meer gekregen na die branden... kmis zen taxi's wel da was focking handig :D

Lucian

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:
Roman en ik lopen al heel den tijd dronken over tstraat. Maar hoe eindigt ge deze "missie"? Der staat nergens op de map waar ge Roman naartoe moet brengen achter da ge naar nen bar zijt geweest.
(en zelfs na een paar minuten stuurt den auto nog nie helemaal recht ...)

Taxi roepen lukt nog steeds niet.
De meeste zijn trouwens al bezet.
"L1" duwen. Doet niets.

taxi roepen als ge zat zijt gaat niet wegens niet bekwaam om te fluiten :D
ge moet gwoon wachten tot ge tegen de grond gaat en wa nuchter wordt en dan gwoon autoke jacken, dan krijgde op uwe map normaal gezien waar hem trug hene moet

mythe

Legacy Member
bon_jovi zei:
maar dan mis je toch de missies van Vlad als je die nog niet allemal gedaan hebt? Ik heb hem ook daarstraks neergeschoten, spijtig genoeg stond het op autosave anders zou ik het anders aanpakken volgende keer, door eerst Vlad missies te doen
Had zogoed als alle missies gedaan van hem denk ik. Misschien op een paar na.

DisturbedMR

Legacy Member
GenesisX zei:
GSM anyone? Of moet ik wachten tot ik die nieuwe heb?

Als je het nog steeds over de lettergrootte hebt , ik heb die gewone eerste gsm en daar is wel degelijk een optie in om de grootte aan te passen ze.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit er in jou versie niet inzit dus misschien iets beter zoeken? :)

Osis1984

Legacy Member
GenesisX zei:
En ze wou de controller zelf niet meer afgeven als ik terug wou spelen :D.

GSM anyone? Of moet ik wachten tot ik die nieuwe heb?

Hier kreeg ik em snel terug, zij is pc gamer en kon niet overweg met de controller :D

dr.lee

Legacy Member
LuCian zei:
wtf
kmoet hier voor een missie met de traagste camion uit spel (harboring a grudge noemt die missie) ontsnappen van een hoop triads, lukt goe so far, kga die pay'n'spray in, ik ga verder naar men eindpunt en men eindpunt ligt volgens men map onderin een tunnel waarin een wegblokkade van de flikken staat waarbij je instant 6 sterren krijgt (waar ge dus normaal nog ni hene moogt gaan :s))


volgens mij hebt ge de verkeerde weg gepakt ergens? Ik heb deze missie zonder problemen uitgereden (triads zijn wel vervelend maar bij mij was men camion sterk genoeg om het uit te houden tot aan het eindpunt). U eindpunt is gewoon een aparte garagebox, zeker geen tunnel.

Squealer

Legacy Member
LuCian zei:
taxi roepen als ge zat zijt gaat niet wegens niet bekwaam om te fluiten :D
ge moet gwoon wachten tot ge tegen de grond gaat en wa nuchter wordt en dan gwoon autoke jacken, dan krijgde op uwe map normaal gezien waar hem trug hene moet

Trare is da we alletwee al normaal lopen, en die waggelende camera is er ook niet meer. Enkel de auto die nog een klein beke links en rechts afwijkt. Voor de rest geen speciaal icoon op de map... :/

EDIT: en de flikken zitten ook constant achterons. Zelfs als ik uit die cirkel ben, en kdoe niets mis, vanzodra ne flik mij ziet, zitten ze weer achter ons...

wtf?

ElGargamel

Legacy Member
Pffft, ik leg hem aan de kant tot de patch komt, ik ben het zo zo zo beu... Dat gefreeze verpest gewoonweg alles. Zo vreemd dat niemand anders dit zo graaf heeft als mij.

Lucian

Legacy Member
dr.lee zei:
volgens mij hebt ge de verkeerde weg gepakt ergens? Ik heb deze missie zonder problemen uitgereden (triads zijn wel vervelend maar bij mij was men camion sterk genoeg om het uit te houden tot aan het eindpunt). U eindpunt is gewoon een aparte garagebox, zeker geen tunnel.

hmm normaal niet nee, ma hebt gij de politie ook achter u gehad? want volgens mij hebben die da een beetje in de war gebracht, want ineens moest ik die pay'n'spray in, wat ik anders ni had moeten doen denk ik...
swat, nog maar eens proberen nu, kvind wel da ze ergens een autosaveke hadden mogen laten doen als ge zo aan een 2de deel van een missie begint want nu kan k weer heel die weg rijden, heel da kamp uitmoorden enal :crazy:

Zeromancer

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:
EDIT: en de flikken zitten ook constant achterons. Zelfs als ik uit die cirkel ben, en kdoe niets mis, vanzodra ne flik mij ziet, zitten ze weer achter ons...

wtf?

Toch normaal ? Als en flik u zie ( buiten de cirkel ofni ) en als ge nog een ster hebt da ze dan nog achter u kome he

Lucian

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:
Trare is da we alletwee al normaal lopen, en die waggelende camera is er ook niet meer. Enkel de auto die nog een klein beke links en rechts afwijkt. Voor de rest geen speciaal icoon op de map... :/

EDIT: en de flikken zitten ook constant achterons. Zelfs als ik uit die cirkel ben, en kdoe niets mis, vanzodra ne flik mij ziet, zitten ze weer achter ons...

wtf?

raar, schiet roman es af he en begin eens opnieuw zou kzeggen :D
(de laatste tijd schenk k die trouwens geen aandacht meer en ligt hem mij constant te bellen van "cousin, you still alive?" :D

mythe

Legacy Member
ElGargamel zei:
Pffft, ik leg hem aan de kant tot de patch komt, ik ben het zo zo zo beu... Dat gefreeze verpest gewoonweg alles. Zo vreemd dat niemand anders dit zo graaf heeft als mij.
* GTA IV op de PS3 volledig verwijderen en opnieuw installeren. De savegame-files wel behouden.
* Trek alle kabels uit de console en zet hem gedurende 15 minuten uit.
* Speel zonder toegang tot het internet
* Zet de auto-savefunctie en de vibratie van de controller uit

Sinds ik dat trilfunctie gebruik voor men phone blokkeert hij ook heel soms, vooral als het druk wordt met een massamoord en ik krijg telefoon :p. Toegang tot internet kan soms wel helpen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan