Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goldrusher zei:Rockstar stuurde weer wat stuff rond...
(volgens mij zit daar gewoon Heineken in)

-P|b-SqUeaLeR zei:Nope.
Kdacht ff dat weer zo was. Maar ben dan na het zatdrinken iets gaan eten. En dan reed Niko weer recht en zaten de flikken niemer constant achter mij. (Volgens mij zitten ze achter u, vanzodra ze u zien, ookal doet ge niets mis, maar gewoon omdat ge zat rondrijdt).
Der staat nog altijd geen nieuw icoon op de map. Heb Roman terug naar zijn taxibedrijf gebracht; maar dat haalt allemaal niets uit. Die blijft achter mij lopen.
Fides zei:Ik heb nog altijd problemen met die autoaim en met het rijden. Ik ben nog maar 15% ver en het zijn juist 2 zo'n missies na elkaar... Vroeger zaten er in gta wat moeilijkere missies tussen, nu is het gewoon frustrerend.

na 5 keer proberen was men goesting ook ff op, morgen verder doen 
LuCian zei:wacht maar
die missie waarbij ge met packie die bank gaat overvallen, eerst een rit maken naar die bank, dan die hele overval zelf, dan nog een ontsnapping door half chinatown uit, dan komt er een cutscene en denkt ge da ge klaar zijt, dan moogde gvd nog es door de hele metro uitsjokken, om uiteindelijk met de auto te ontsnappen, en dit alles met 4sterren op uw dak en zonder ergens een firstaid kit te vindenna 5 keer proberen was men goesting ook ff op, morgen verder doen
, maar voor GTA heb ik wel uncharted gespeelt dus dat helpt gigantisch veel!kurtje zei:Ik zie die optie ook ni ze in het options menu van me gsm ...
sleejer zei:Weet er trouwens iemand waar je zonnebrille kunt kopen(als dit gaat)

. Goldrusher zei:Rockstar stuurde weer wat stuff rond...
*foto*
(volgens mij zit daar gewoon Heineken in)
.