Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kurtje

Legacy Member
Net nog eens op de rockstar site gekeke en der staat bij goods en services ne "Bittersweet". Daarmee ga je je mails wel kunnen checken, later int spel wss, dus gwn geduld hebbe :p

Goldrusher

Legacy Member
Rockstar stuurde weer wat stuff rond...

01.jpg


(volgens mij zit daar gewoon Heineken in :p)

Fides

Legacy Member
Ik heb nog altijd problemen met die autoaim en met het rijden. Ik ben nog maar 15% ver en het zijn juist 2 zo'n missies na elkaar... Vroeger zaten er in gta wat moeilijkere missies tussen, nu is het gewoon frustrerend.

kakature

Legacy Member
Kheb eigenlijk nog niets frustrerend tegengekomen van missies, redelijk simpel allemaal. Auto-aim bestaat niet tijdens het rijden, dat is wel moeilijk maar het went wel.

mythe

Legacy Member
Hoe voerde eigenlijk telefoonr. in voor auto te bestellen: bv. CALL 262-50203-025, ik kan het nummer wel intypen, maar geen verbinding. Ik typte het als volgt: 26250203025 (is wel geen juist nummer).

Enig idee of je gsm's kan bestellen ook?

Dots

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:
Nope.
Kdacht ff dat weer zo was. Maar ben dan na het zatdrinken iets gaan eten. En dan reed Niko weer recht en zaten de flikken niemer constant achter mij. (Volgens mij zitten ze achter u, vanzodra ze u zien, ookal doet ge niets mis, maar gewoon omdat ge zat rondrijdt).

Der staat nog altijd geen nieuw icoon op de map. Heb Roman terug naar zijn taxibedrijf gebracht; maar dat haalt allemaal niets uit. Die blijft achter mij lopen.

de flikken volgen u als ge zat aan het rijden zijt.

Liquid Li0n

Legacy Member
knap dat je een extern keyboard kan gebruiken ingame, maar wel spijtig dat GTAIV niet checked welke instelling voor het keyboard ge gebruikt op u XMB, want ge typt QWERTY desondanks in xmb azerty.

davidgaylover

Legacy Member
kzit aan 34% en stoor me soms wel aan grafische glitches en pop ups, voor de rest, zalige game, verhaal & sfeer zijn van ongeëvenaard niveau (buiten Mass Effect dan) ik hoop wel dat er nog kledingwinkels opduiken, want met de huidige 3tal kom ik niet toe

iTzStevee

Legacy Member
Zonet echt vette missies gedaan :D oa..
- afspreken met homo en afmaken in restaurant
- binnendringen tot in kantoor van advokaat, even mee praten, en afmaken, en achteraf uit het gebouw moeten ontsnappen

op zich ni moeilijk, ik vind het face2face gewoon leuk :D

Lucian

Legacy Member
Fides zei:
Ik heb nog altijd problemen met die autoaim en met het rijden. Ik ben nog maar 15% ver en het zijn juist 2 zo'n missies na elkaar... Vroeger zaten er in gta wat moeilijkere missies tussen, nu is het gewoon frustrerend.

wacht maar :D
die missie waarbij ge met packie die bank gaat overvallen, eerst een rit maken naar die bank, dan die hele overval zelf, dan nog een ontsnapping door half chinatown uit, dan komt er een cutscene en denkt ge da ge klaar zijt, dan moogde gvd nog es door de hele metro uitsjokken, om uiteindelijk met de auto te ontsnappen, en dit alles met 4sterren op uw dak en zonder ergens een firstaid kit te vinden :angry: na 5 keer proberen was men goesting ook ff op, morgen verder doen :p

Pixie360

Legacy Member
LuCian zei:
wacht maar :D
die missie waarbij ge met packie die bank gaat overvallen, eerst een rit maken naar die bank, dan die hele overval zelf, dan nog een ontsnapping door half chinatown uit, dan komt er een cutscene en denkt ge da ge klaar zijt, dan moogde gvd nog es door de hele metro uitsjokken, om uiteindelijk met de auto te ontsnappen, en dit alles met 4sterren op uw dak en zonder ergens een firstaid kit te vinden :angry: na 5 keer proberen was men goesting ook ff op, morgen verder doen :p

In de metro hangt er ergens een firstaid kit. Ik heb die missie in 1 keer uitgespeelt :D, maar voor GTA heb ik wel uncharted gespeelt dus dat helpt gigantisch veel!

tb-303

Legacy Member
kurtje zei:
Ik zie die optie ook ni ze in het options menu van me gsm ...

Die optie is blijkbaar ENKEL als je op HD tv's speelt met hdmi!! Ik heb een gewone tv en ik heb ook die optie NIET! EN mijn kameraden met hdmi wel, zo onozel die met betere resolutie kunnnen hun letters nog eens beter laten uitkomen en diegene met beeldbuis tv's die het meest nodig hebben niet .

ElGargamel

Legacy Member
sleejer zei:
Weet er trouwens iemand waar je zonnebrille kunt kopen(als dit gaat :))

In die russische klerenwinkel waar je in het begin van het spel door Roman naar toe wordt gebracht. Daar kun je 1 zonnebril alvast kopen ;)

Karre

Legacy Member
Ik heb gezegd dat deze GTA gemakkelijker is dan zijn voorgangers? Ik trek mijn woorden terug, eens je in een auto zit wel ja maar anders, man toch probeer maar eens in een auto geraken soms als je vanuit een gebouw komt bij een missie :p.

Wat ik wel spijtig vind, en dat is echt bij zo goed als ieder spel, de vijand komt echt frontaal op u gelopen soms terwijl je daar met een shotgun staat.

Goldrusher zei:
Rockstar stuurde weer wat stuff rond...

*foto*

(volgens mij zit daar gewoon Heineken in :p)

Waarschijnlijk wel als je naar de naam kijkt :p.

SNPrimal

Legacy Member
Heeft er hier iemand als eens online kunnen spelen??
Telkens ik het probeer lukt het niet? ligt het probleem bij mij of zijn het gewoon overbelaste servers:)

Niki

Legacy Member
Is er deftige voice-chat voorzien in de multiplayer ? Dus met de micro tegen je mede spelers praten..

SNPrimal

Legacy Member
spijtig, ben nog nooit online geraakt.
Hopelijk gaan ze daar iets aan doen zodat iedereen online geraakt

Bakai69

Legacy Member
Ja dat is want... betalen voor multiplayer en nog niet deftelijk kunnen teste ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan