Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bt.Solid

Legacy Member
die Brucie is echt gieren,
kvin de voice acting en dialogen echt goed deze keer

yekezei

Legacy Member
Bt.Solid zei:
die Brucie is echt gieren,
kvin de voice acting en dialogen echt goed deze keer

Ja inderdaad, dit is eigenlijk de eerste GTA waar het verhaal me boeit.

GenesisX

Legacy Member
Zalige game. Aan mensen die twijfelen om een PS3 en/of GTA te kopen, kopen!! :D Ik beklaag het mij nu es nie si. Die details zijn echt ZALIG. Nie normaal gewoon. Gebt echt zo'n real-life gevoel eh :p. En ik heb ook zo het gevoel dat ik in die reclame van Coca Cola zit :oink:. Graphics zijn bijna hetzelfde en de feel ook ^^.

Iemand die weet hoe ik het lettertype van m'n gsm groter kan zetten? Da's echt onleesbaar eh.

dr.salt

Legacy Member
zalig daarjuist zowa naar een interview me ricky gervais aant luisteren op de radio, kapot gaan vant lachen, ondertss wasser ne kerel me iemand beginne fighten komt daar ne flik aan die zet de achtervolging in maar stopt na 5 meter omdattem te fat is :D

zoooooo grappig

Carrotman

Legacy Member
Als ge mensen omver rijdt en andere mensen zien dit, dan bellen die de flikken ofwa? :D Al veel mensen precies naar gsms zien grijpen als ik een overtreding bega...

En als ik dronken achter het stuur zit ziet de politie dat ook blijkbaar :)

DisturbedMR

Legacy Member
GenesisX zei:
Iemand die weet hoe ik het lettertype van m'n gsm groter kan zetten? Da's echt onleesbaar eh.


In uw gsm is er een optiemenu en daar kan je gewoon het lettertype groot of klein zetten.

Prodigy

Legacy Member
GenesisX zei:
Zalige game. Aan mensen die twijfelen om een PS3 en/of GTA te kopen, kopen!! :D Ik beklaag het mij nu es nie si. Die details zijn echt ZALIG. Nie normaal gewoon. Gebt echt zo'n real-life gevoel eh :p. En ik heb ook zo het gevoel dat ik in die reclame van Coca Cola zit :oink:. Graphics zijn bijna hetzelfde en de feel ook ^^.

Iemand die weet hoe ik het lettertype van m'n gsm groter kan zetten? Da's echt onleesbaar eh.

Mss me die komende Whiz Mobile?Of heb je die al ?

snake5555

Legacy Member
GenesisX zei:
Zalige game. Aan mensen die twijfelen om een PS3 en/of GTA te kopen, kopen!! :D Ik beklaag het mij nu es nie si. Die details zijn echt ZALIG. Nie normaal gewoon. Gebt echt zo'n real-life gevoel eh :p. En ik heb ook zo het gevoel dat ik in die reclame van Coca Cola zit :oink:. Graphics zijn bijna hetzelfde en de feel ook ^^.

Iemand die weet hoe ik het lettertype van m'n gsm groter kan zetten? Da's echt onleesbaar eh.

moet eens in u opties gaan van u gsm,kunt de tekst groter zetten.vond dat ook irritant.



ondertussen al drie duiven gedood,
er zit in bij het einde van de eerste delevery mission van LJ

zit een op de brug met 4vakken om van het 2de naar het 1ste eiland te gaan na de tol

3de kan ik moeilijk uitleggen,maar is begin haven,waar er precies dikke muren staan(andere uitgang dan die aan roman zijn garage

Atrox

Legacy Member
Als ik da hier zo lees, krijg ik steeds meer goesting om da te kopen. Spijtig da ter overal al uitverkocht is. Tzal morgen en overmorgen een vruchteloze zoektocht worden ... :p

Doet me denken toen ik en mijn broer nog GTA III speelden ... :')

KILLER BEES! :D

Or!on.mgc

Legacy Member
Hehe, iemand reed me omver met de auto, stapt uit, ik mep em een keertje, hij mept terug, maar dat had de politie gezien! Ik niks terug doen met als gevolg: kerel wordt gearresteerd en mag mee met de flikken, dus ik weg met z'n auto. Heerlijk.

kurtje

Legacy Member
Ja, khad zo ook eens 2 man achter me, gwn naar ne flik gelope en gewacht tot ze me nog eens sloegen :evil:

mythe

Legacy Member
Iemand een oplossing voor dit:
ik moet van mikhael faustin nen kerel vermoorden, maar dimitri doet er niet echt enthousiast over, heb hem de eerste keer vermoord (per ongeluk, zijn auto vloog in brand en hij wou zijn vuur uitblussen door te rollen vlakbij zijn auto die ging ontploffen, nuja, dan belde ik dimitri en die was ongerust.

Dus, ik zou hem NIET willen vermoorden, maar hoe doe je dit, ik schiet zijn 4 banden kapot en die kerel blijft rijden, als ik hem aan kant rij dan kan ik zijn deur niet openen. Hoe zorg je er dan voor dat hij NIET doodgaat zonder dat hij ontsnapt.

RaZoR be

Legacy Member
mythe zei:
Iemand een oplossing voor dit:
ik moet van mikhael faustin nen kerel vermoorden, maar dimitri doet er niet echt enthousiast over, heb hem de eerste keer vermoord (per ongeluk, zijn auto vloog in brand en hij wou zijn vuur uitblussen door te rollen vlakbij zijn auto die ging ontploffen, nuja, dan belde ik dimitri en die was ongerust.

Dus, ik zou hem NIET willen vermoorden, maar hoe doe je dit, ik schiet zijn 4 banden kapot en die kerel blijft rijden, als ik hem aan kant rij dan kan ik zijn deur niet openen. Hoe zorg je er dan voor dat hij NIET doodgaat zonder dat hij ontsnapt.

ik denk dat je hem MOET vermoorden hoor... dat is een belangrijk stuk van het verhaal vermoed ik...

kRa

Legacy Member
is het eigelijk echt belangrijk da ge u sociale contacten onderhoud ( qua spelverloop dan ). Meestal wil ik de hoofd missies doen mar om de 10minuten krijgek wel telefoon of bericht om iets te doen met (o.a: roman, jacob of brucie). heb meestal de neiging om ze af te wijzen maar heeft da in de toekomst effect?

dr.salt

Legacy Member
gaat niet, moet we ldegelijk dood om het verhaal de volgende "logische" wending te geven, ge zullet achteraf wel snappen ;)

mythe

Legacy Member
RaZoR be zei:
ik denk dat je hem MOET vermoorden hoor... dat is een belangrijk stuk van het verhaal vermoed ik...
+
dr.salt zei:
gaat niet, moet we ldegelijk dood om het verhaal de volgende "logische" wending te geven, ge zullet achteraf wel snappen ;)
Aha, vandaar, ik dacht dat je iedere maal een plot kon kiezen. Vond het toch stom, want k'wil dat niet echt :p. En je merkt op voorhand dat het niet voor goeds gaat betekenen als je die kerel vermoord. Thx voor de reactie!

@oL Pulse: mja, niet altijd afwijzen. Want je zal later wel zien dat het nuttig kan zijn. Is afwijzen kan geen kwaad, doe ik van tijd nog, maar krijg nog niet veel tele's :).

F0ns

Legacy Member
Op een gegeven moment moet ge voor Roman Vlad aanspreken omdat die zijn meiske 'gebruikt'.
In die missie moet ge precies vlad vermoorden? Is er geen andere mogelijkheid, hem levend houden? Ni beter voor in de toekomst?
Ik wil hem laten leven maar de enige optie is hem omver te blazen...? Wegrijden lukt niet, etc. etc.
Wa zijn de gevolgen als ge hem laat leven of vermoord?

Thx

mythe

Legacy Member
F0ns zei:
Op een gegeven moment moet ge voor Roman Vlad aanspreken omdat die zijn meiske 'gebruikt'.
In die missie moet ge precies vlad vermoorden? Is er geen andere mogelijkheid, hem levend houden? Ni beter voor in de toekomst?
Ik wil hem laten leven maar de enige optie is hem omver te blazen...? Wegrijden lukt niet, etc. etc.
Wa zijn de gevolgen als ge hem laat leven of vermoord?

Thx
handwapen niet pakken, gewoon je vuisten en op meppen en dan ga je normaal fragment te zien krijgen, had ik toch gehoord. Heb hem zelf ook vermoord. En echte invloeden heeft dit niet echt, kleintje.

waffel

Legacy Member
die tv is hilarisch :p

die pokershow, hoe die sarcastisch zijn over hoe goed poker is haha
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan