Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bt.Solid zei:die Brucie is echt gieren,
kvin de voice acting en dialogen echt goed deze keer
Bt.Solid zei:die Brucie is echt gieren,
kvin de voice acting en dialogen echt goed deze keer
Ik beklaag het mij nu es nie si. Die details zijn echt ZALIG. Nie normaal gewoon. Gebt echt zo'n real-life gevoel eh
. En ik heb ook zo het gevoel dat ik in die reclame van Coca Cola zit
. Graphics zijn bijna hetzelfde en de feel ook ^^.GenesisX zei:Iemand die weet hoe ik het lettertype van m'n gsm groter kan zetten? Da's echt onleesbaar eh.
GenesisX zei:Zalige game. Aan mensen die twijfelen om een PS3 en/of GTA te kopen, kopen!!Ik beklaag het mij nu es nie si. Die details zijn echt ZALIG. Nie normaal gewoon. Gebt echt zo'n real-life gevoel eh
. En ik heb ook zo het gevoel dat ik in die reclame van Coca Cola zit
. Graphics zijn bijna hetzelfde en de feel ook ^^.
Iemand die weet hoe ik het lettertype van m'n gsm groter kan zetten? Da's echt onleesbaar eh.
GenesisX zei:Zalige game. Aan mensen die twijfelen om een PS3 en/of GTA te kopen, kopen!!Ik beklaag het mij nu es nie si. Die details zijn echt ZALIG. Nie normaal gewoon. Gebt echt zo'n real-life gevoel eh
. En ik heb ook zo het gevoel dat ik in die reclame van Coca Cola zit
. Graphics zijn bijna hetzelfde en de feel ook ^^.
Iemand die weet hoe ik het lettertype van m'n gsm groter kan zetten? Da's echt onleesbaar eh.
mythe zei:Iemand een oplossing voor dit:
ik moet van mikhael faustin nen kerel vermoorden, maar dimitri doet er niet echt enthousiast over, heb hem de eerste keer vermoord (per ongeluk, zijn auto vloog in brand en hij wou zijn vuur uitblussen door te rollen vlakbij zijn auto die ging ontploffen, nuja, dan belde ik dimitri en die was ongerust.
Dus, ik zou hem NIET willen vermoorden, maar hoe doe je dit, ik schiet zijn 4 banden kapot en die kerel blijft rijden, als ik hem aan kant rij dan kan ik zijn deur niet openen. Hoe zorg je er dan voor dat hij NIET doodgaat zonder dat hij ontsnapt.
+RaZoR be zei:ik denk dat je hem MOET vermoorden hoor... dat is een belangrijk stuk van het verhaal vermoed ik...
Aha, vandaar, ik dacht dat je iedere maal een plot kon kiezen. Vond het toch stom, want k'wil dat niet echtdr.salt zei:gaat niet, moet we ldegelijk dood om het verhaal de volgende "logische" wending te geven, ge zullet achteraf wel snappen![]()
. En je merkt op voorhand dat het niet voor goeds gaat betekenen als je die kerel vermoord. Thx voor de reactie!
.F0ns zei:Op een gegeven moment moet ge voor Roman Vlad aanspreken omdat die zijn meiske 'gebruikt'.
In die missie moet ge precies vlad vermoorden? Is er geen andere mogelijkheid, hem levend houden? Ni beter voor in de toekomst?
Ik wil hem laten leven maar de enige optie is hem omver te blazen...? Wegrijden lukt niet, etc. etc.
Wa zijn de gevolgen als ge hem laat leven of vermoord?
Thx