Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
Carrotman zei:
Savet het spel automatisch niet na een missie te doen? Op de X360 wel..

spel saved idd auto op de ps3 na missies, maar alsek dan kijk in het load scherm is den tijd van diene autosave een paar uur terug o.O

gizmo666

Legacy Member
op de 3 dagen dat ik gespeeld heb nog maar 1 freeze gehad, daarstraks.
en het lukt me maar niet om verbinding te maken voor de multiplayer:sad:


Shotgun_Bhaal zei:
kanje nog altijd fitnissen ingame ?
zoals sa ?

nee je kan niet fitnessen

kakature

Legacy Member
Daarnet om het kwartier zo 2 seconden freezen, vreemd, in 20 uur nog nooit gehad en nu wel :p

ElGargamel

Legacy Member
Ik heb net eindelijk nog is eeen uur of 2 kunnen spelen ZONDER enige freezes, het was een godsgeschenk.

Ik liep tegen een griet aan "Ow shit, I just did it in my satin panties". En heerlijk hoe Niko door de voorruit crashed bij een botsing... Zoveel heerlijke details in dit spel.

Algemene minpunten blijven het camerawerk, en het spel hapert/vertraagt bij botsingen met veel auto's. En de freezes uiteraard, maar die zullen hopelijk snel verholpen worden.

The Entity

Legacy Member
ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze bezig zijn met een patch om dit probleem te verhelpen. Het heeft iets te maken met het doorgeven van de beelden vanuit de achterste buffer naar de voorste en dat dit soms blijft hangen. De patch zou deze week of toch zeker volgende week online moeten zijn. Maar ik vind echter de bron van dit nieuws niet meer terug.

Project Zero

Legacy Member
ikbenben zei:
Is mij toch al gelukt ze :D
Hoe meer sterren,hoe groter de wanted cirkel.
Gewoon de kaart goed in de gaten houden dat ge aankomende flikken ontwijkt en rap genoeg rijden.Uiteindelijk luktte het me ;)

Dacht eerst ook dat het quasi onmogelijk was maar het valt goed mee als ge ff u kopke erbij houdt ^^
Zodra ge uit de cirkel zijt kunt ge trouwens blijven stilstaan, handig als er een flik uit de andere richting komt.

Fucking multiplayer werkt hier nog altijd niet :(

EDIT: omfg wat een details, als ge u gsm boven haalt en er doorheen browsed moet ge is inzoomen en over Niko zn schouder meekijken. Wat ge in de gsm rechtsonder doet ziet ge ook op de gsm in zijn handen! :D

patattekop

Legacy Member
wtf ben aangemeld op playstation network COD 4 werkt perfect
maar in GTA4 zegt hij dat ik niet aangemeld ben
ze hebben da spel weer veel te vlug uitgebracht dan had ik liever nog paar weken of maanden gewacht en een perfecte game gekregen

was eigenlijk te verwachten wel

Dekon7

Legacy Member
patattekop zei:
ze hebben da spel weer veel te vlug uitgebracht dan had ik liever nog paar weken of maanden gewacht en een perfecte game gekregen
WTF :wtf: zeg jij nu? De game is al eens (normaal 19 oktober 2007) uitgesteld geweest.

fireflymr

Legacy Member
Ik heb gelezen (is helemaal niet zeker) dat het freezen zou liggen aan de 'stats' die het spel moet doorsturen => overbelast.
Als je je zou afmelden bij het PSN zou je er geen last meer van hebben. Miss kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?

switchblade

Legacy Member
GTA IV is een pareltje, maar toch zijn er 3 dingen die toch wel tegensteken!

- Camera hangt véél te laag, bij hoge snelheden is dit ongelofelijk irritant
- Geen L2 & R2 & L2+R2 combinatie meer om links, rechts en achter je te kijken?? :angry:
- Mikken terwijl je rijdt => onmogelijk.

Combineer dan nog eens 1 & 3 en het is dikke miserie.
Maar toch... prachtspel :love:

Vladivostok zei:
eins zwei drei schiki schiki schweine :music:

ChunWai.

Legacy Member
ElGargamel zei:
Dat die maar snel komt want het spel is gewoonweg ONSPEELBAAR

Gisteren had ik enkel in het begin af en toe is een freeze terwijl het geluid nog doorging, maar vandaag kan ik geen 15 seconden aan 1 stuk doorspelen zonder een freeze te hebben. Het is gewoon om gek van te worden. Eergisteren had ik zelfs helemaal geen last van freezes, wat is dat toch zeg.

Nog mensen die hier last mee hebben?

Da's abnormaal.

Big6230

Legacy Member
Hier nog geen enkel probleem gehad met het spel.
Wel af en toe de kwijl van mijn lcd moeten vegen

Carrotman

Legacy Member
switchblade zei:
Mikken terwijl je rijdt => onmogelijk.
Is goed gedaan vind ik... Ge moet al rijden en schieten tegelijk? Gaat ook nie goe in het echt :p
Als ge als passagier in een auto zit kunt ge wel veel makkelijker schieten

switchblade

Legacy Member
Carrotman zei:
Is goed gedaan vind ik... Ge moet al rijden en schieten tegelijk? Gaat ook nie goe in het echt :p
Als ge als passagier in een auto zit kunt ge wel veel makkelijker schieten

Realistischer misschien wel ja, maar als je een missie doet waarbij je iemand achtervolgt en onder vuur moet nemen, terwijl je het verkeer en je bochtenwerk in de gaten moet houden, kan het toch wel redelijk irritant zijn :p
Of zelfs online ook.

Van de online functies had ik dan wel wat meer verwacht, toch tenminste een lijstje met beschikbare servers!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan