Moloch
Legacy Member
Carrotman zei:Savet het spel automatisch niet na een missie te doen? Op de X360 wel..
spel saved idd auto op de ps3 na missies, maar alsek dan kijk in het load scherm is den tijd van diene autosave een paar uur terug

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrotman zei:Savet het spel automatisch niet na een missie te doen? Op de X360 wel..

ad:Shotgun_Bhaal zei:kanje nog altijd fitnissen ingame ?
zoals sa ?
ikbenben zei:Is mij toch al gelukt ze
Hoe meer sterren,hoe groter de wanted cirkel.
Gewoon de kaart goed in de gaten houden dat ge aankomende flikken ontwijkt en rap genoeg rijden.Uiteindelijk luktte het me![]()


WTFpatattekop zei:ze hebben da spel weer veel te vlug uitgebracht dan had ik liever nog paar weken of maanden gewacht en een perfecte game gekregen
zeg jij nu? De game is al eens (normaal 19 oktober 2007) uitgesteld geweest.

Vladivostok zei:eins zwei drei schiki schiki schweine![]()
ElGargamel zei:Dat die maar snel komt want het spel is gewoonweg ONSPEELBAAR
Gisteren had ik enkel in het begin af en toe is een freeze terwijl het geluid nog doorging, maar vandaag kan ik geen 15 seconden aan 1 stuk doorspelen zonder een freeze te hebben. Het is gewoon om gek van te worden. Eergisteren had ik zelfs helemaal geen last van freezes, wat is dat toch zeg.
Nog mensen die hier last mee hebben?
Is goed gedaan vind ik... Ge moet al rijden en schieten tegelijk? Gaat ook nie goe in het echtswitchblade zei:Mikken terwijl je rijdt => onmogelijk.

Carrotman zei:Is goed gedaan vind ik... Ge moet al rijden en schieten tegelijk? Gaat ook nie goe in het echt
Als ge als passagier in een auto zit kunt ge wel veel makkelijker schieten

Goldrusher zei:Niet abnormaal: https://www.beyondgaming.be/forums