Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakature

Legacy Member
Poker is goed :p

Anyways, ik had een tijdje iemand niet gebeld en niets laten weten. Toen ik plots zin had om naar de tittiebar te gaan en ik die persoon opbelde, wilde hij niet mee :p

Weet iemand wat die special ability is van Brucie?

waffel

Legacy Member
ik heb het over de poker shows

zo van: WHAUW HIS INTELLIGENCE, HIS AGILITY HIS SPEED MAN THESE ARE GODS!!

OMG WHAT IS HE GONNA DO NOW ... OMG OMG .. he folded !! xdxd heerlyk

RaZoR be

Legacy Member
F0ns zei:
Op een gegeven moment moet ge voor Roman Vlad aanspreken omdat die zijn meiske 'gebruikt'.
In die missie moet ge precies vlad vermoorden? Is er geen andere mogelijkheid, hem levend houden? Ni beter voor in de toekomst?
Ik wil hem laten leven maar de enige optie is hem omver te blazen...? Wegrijden lukt niet, etc. etc.
Wa zijn de gevolgen als ge hem laat leven of vermoord?

Thx

ge kunt dus niet altijd kieze tss life or death, enkel bij bepaalde mensen die redelijk onbelangrijk zijn in het plot.
Mensen waar het plot rond gaat, moeten dood.

kakature zei:
Poker is goed :p

Anyways, ik had een tijdje iemand niet gebeld en niets laten weten. Toen ik plots zin had om naar de tittiebar te gaan en ik die persoon opbelde, wilde hij niet mee :p

Weet iemand wat die special ability is van Brucie?

Poker is idd lache!

Heli ride (zelfde als roman, maar dan Heli) & Races

oL|Pulse zei:
is het eigelijk echt belangrijk da ge u sociale contacten onderhoud ( qua spelverloop dan ). Meestal wil ik de hoofd missies doen mar om de 10minuten krijgek wel telefoon of bericht om iets te doen met (o.a: roman, jacob of brucie). heb meestal de neiging om ze af te wijzen maar heeft da in de toekomst effect?

nee, niet echt, maar levert enkel voordelen op als je het wel doet
Brucie heeft heli ride & races, roman cab service & job, Little Jacob guns & job, Carmen (SOHODOE ofzoget @ lovemeet) heeft Health Boost..

voor de mensen die alle locaties willen weten
whattheydonotwantyoutoknow.com

Lucian

Legacy Member
waffelaar zei:
ik heb het over de poker shows

zo van: WHAUW HIS INTELLIGENCE, HIS AGILITY HIS SPEED MAN THESE ARE GODS!!

OMG WHAT IS HE GONNA DO NOW ... OMG OMG .. he folded !! xdxd heerlyk

kome die gwoon op tv die shows? nog nie gezien

kakature

Legacy Member
RaZoR be zei:
ge kunt dus niet altijd kieze tss life or death, enkel bij bepaalde mensen die redelijk onbelangrijk zijn in het plot.
Mensen waar het plot rond gaat, moeten dood.



Poker is idd lache!

Heli ride (zelfde als roman, maar dan Heli) & Races

Lol wtf vet, ik heb dat al blijkbaar :p

Ty

GenesisX

Legacy Member
DisturbedMR zei:
In uw gsm is er een optiemenu en daar kan je gewoon het lettertype groot of klein zetten.
Prodigy94 zei:
Mss me die komende Whiz Mobile?Of heb je die al ?
Hier nie? Heb nog de gewone denk ik, maar alleen sleep optie, ringtone en berichtgeluidje fzo?

Hier ist echt lachen. Ik zit ff op de pc en mijn lief neemt het stuur over. Eerst volle bak gas en NIET draaien hé :D. 'k Zit constant te roepen dat een auto een stuur heeft, maar blijkbaar ziet zij de weg niet fzo. Dan constant remmen en nie durven accelereren, en die blijft maar iedereen omverrijden :D. En dan snapt ze nie wrm mensen haar uit haar auto sleuren, als ze ze aan- of doodrijdt :p.

edit: en heeltijd het verkeer volgen :') Alst rood is stoppen en schoon achter in de file stoppen.

bon_jovi

Legacy Member
mythe zei:
handwapen niet pakken, gewoon je vuisten en op meppen en dan ga je normaal fragment te zien krijgen, had ik toch gehoord. Heb hem zelf ook vermoord. En echte invloeden heeft dit niet echt, kleintje.

maar dan mis je toch de missies van Vlad als je die nog niet allemal gedaan hebt? Ik heb hem ook daarstraks neergeschoten, spijtig genoeg stond het op autosave anders zou ik het anders aanpakken volgende keer, door eerst Vlad missies te doen

Karre

Legacy Member
Ik vind het tof dat er nu gewoon geen flikken meer spawnen maar dat ze effectief af moeten komen. Zo zat ik bij het vrijheidsstandbeeld een rampage te veroorzaken en kwam er geen enkele flik (buiten die heli's) mij storen omdat ze er niet naartoe konden rijden.

Spoiler, best niet lezen als je in het tweede eiland nog niet zit:

Komen die job's van Roman eigenlijk nog terug? Sinds dat die boel daar is afgebrand kan ik geen taxi missies meer doen en ik vond dat soms echt zo lekker chill :p

waffel

Legacy Member
die heli's verpeste het soms :p kvin da zo leuk om efkes de terrorist te spelen maar dan komt die verfakte heli af

GuNNeR007

Legacy Member
waffelaar zei:
die heli's verpeste het soms :p kvin da zo leuk om efkes de terrorist te spelen maar dan komt die verfakte heli af

wacht tot ge een bazooka hebt,,:)

RaZoR be

Legacy Member
Careless zei:
Ik vind het tof dat er nu gewoon geen flikken meer spawnen maar dat ze effectief af moeten komen. Zo zat ik bij het vrijheidsstandbeeld een rampage te veroorzaken en kwam er geen enkele flik (buiten die heli's) mij storen omdat ze er niet naartoe konden rijden.

Spoiler, best niet lezen als je in het tweede eiland nog niet zit:

Komen die job's van Roman eigenlijk nog terug? Sinds dat die boel daar is afgebrand kan ik geen taxi missies meer doen en ik vond dat soms echt zo lekker chill :p

yep, kome nog terug, eens ge effe op da eiland zit & geld hebt, gaat roman een nieuwe zaak opstarte

Trouwens
iemand die de betekenis weet van de kleuren bij de namen op de kaart van de missies? sommige zijn wit, sommige geel, sommige groen

Osis1984

Legacy Member
GenesisX zei:
Hier nie? Heb nog de gewone denk ik, maar alleen sleep optie, ringtone en berichtgeluidje fzo?

Hier ist echt lachen. Ik zit ff op de pc en mijn lief neemt het stuur over. Eerst volle bak gas en NIET draaien hé :D. 'k Zit constant te roepen dat een auto een stuur heeft, maar blijkbaar ziet zij de weg niet fzo. Dan constant remmen en nie durven accelereren, en die blijft maar iedereen omverrijden :D. En dan snapt ze nie wrm mensen haar uit haar auto sleuren, als ze ze aan- of doodrijdt :p.

edit: en heeltijd het verkeer volgen :') Alst rood is stoppen en schoon achter in de file stoppen.

lol. Ik was aant spelen toen vriendin thuiszat en opeens komt er een dakloze voor geld vragen. Ik knal em gewoon een kogel door de kop en vriendin slaat mij met vlakke hand op de arm: "waarom doet ge da nu?" :lol:

Zij speelt tans ook al vanaf GTA III , maar doet enkel de missies, knalt niemand zomaar af en probeert ook niemand om te rijden :naughty:

the_death

Legacy Member
Osis1984 zei:
lol. Ik was aant spelen toen vriendin thuiszat en opeens komt er een dakloze voor geld vragen. Ik knal em gewoon een kogel door de kop en vriendin slaat mij met vlakke hand op de arm: "waarom doet ge da nu?" :lol:

Zij speelt tans ook al vanaf GTA III , maar doet enkel de missies, knalt niemand zomaar af en probeert ook niemand om te rijden :naughty:

das facking geil!:D

kakature

Legacy Member
Als je een auto steelt krijg je geen ster, maar als je dan 10 seconden later een politieauto passeert krijg je wel een ster, hoe komt dat? Kvind dat jammer eigenlijk, vorig systeem was beter.

kRa

Legacy Member
kakature zei:
Als je een auto steelt krijg je geen ster, maar als je dan 10 seconden later een politieauto passeert krijg je wel een ster, hoe komt dat? Kvind dat jammer eigenlijk, vorig systeem was beter.

ik krijg toch een ster alsk auto steel ze...

GeoBem007

Legacy Member
Heb het net voorgehad da'k een auto had gerat, geen flikken in de buurt en het volgende kruispunt waren flikken en kreeg ik een ster..

Maar kvind dit systeem echt wel bangelijk.

Stancke

Legacy Member
Door al dat GTA4 gehype en gebrek aan een console begin ik maar opnieuw met San Andreas op PC^^ Blame you all!

Osis1984

Legacy Member
Stancke zei:
Door al dat GTA4 gehype en gebrek aan een console begin ik maar opnieuw met San Andreas op PC^^ Blame you all!

poor boy , na GTA IV zou ik nooit meer weer kunnen keren naar GTA SA :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan