Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
F0ns zei:Op een gegeven moment moet ge voor Roman Vlad aanspreken omdat die zijn meiske 'gebruikt'.
In die missie moet ge precies vlad vermoorden? Is er geen andere mogelijkheid, hem levend houden? Ni beter voor in de toekomst?
Ik wil hem laten leven maar de enige optie is hem omver te blazen...? Wegrijden lukt niet, etc. etc.
Wa zijn de gevolgen als ge hem laat leven of vermoord?
Thx
kakature zei:Poker is goed
Anyways, ik had een tijdje iemand niet gebeld en niets laten weten. Toen ik plots zin had om naar de tittiebar te gaan en ik die persoon opbelde, wilde hij niet mee
Weet iemand wat die special ability is van Brucie?
oL|Pulse zei:is het eigelijk echt belangrijk da ge u sociale contacten onderhoud ( qua spelverloop dan ). Meestal wil ik de hoofd missies doen mar om de 10minuten krijgek wel telefoon of bericht om iets te doen met (o.a: roman, jacob of brucie). heb meestal de neiging om ze af te wijzen maar heeft da in de toekomst effect?
waffelaar zei:ik heb het over de poker shows
zo van: WHAUW HIS INTELLIGENCE, HIS AGILITY HIS SPEED MAN THESE ARE GODS!!
OMG WHAT IS HE GONNA DO NOW ... OMG OMG .. he folded !! xdxd heerlyk
RaZoR be zei:ge kunt dus niet altijd kieze tss life or death, enkel bij bepaalde mensen die redelijk onbelangrijk zijn in het plot.
Mensen waar het plot rond gaat, moeten dood.
Poker is idd lache!
Heli ride (zelfde als roman, maar dan Heli) & Races

DisturbedMR zei:In uw gsm is er een optiemenu en daar kan je gewoon het lettertype groot of klein zetten.
Hier nie? Heb nog de gewone denk ik, maar alleen sleep optie, ringtone en berichtgeluidje fzo?Prodigy94 zei:Mss me die komende Whiz Mobile?Of heb je die al ?
. 'k Zit constant te roepen dat een auto een stuur heeft, maar blijkbaar ziet zij de weg niet fzo. Dan constant remmen en nie durven accelereren, en die blijft maar iedereen omverrijden
. En dan snapt ze nie wrm mensen haar uit haar auto sleuren, als ze ze aan- of doodrijdt
.mythe zei:handwapen niet pakken, gewoon je vuisten en op meppen en dan ga je normaal fragment te zien krijgen, had ik toch gehoord. Heb hem zelf ook vermoord. En echte invloeden heeft dit niet echt, kleintje.

waffelaar zei:die heli's verpeste het somskvin da zo leuk om efkes de terrorist te spelen maar dan komt die verfakte heli af

Careless zei:Ik vind het tof dat er nu gewoon geen flikken meer spawnen maar dat ze effectief af moeten komen. Zo zat ik bij het vrijheidsstandbeeld een rampage te veroorzaken en kwam er geen enkele flik (buiten die heli's) mij storen omdat ze er niet naartoe konden rijden.
Spoiler, best niet lezen als je in het tweede eiland nog niet zit:
Komen die job's van Roman eigenlijk nog terug? Sinds dat die boel daar is afgebrand kan ik geen taxi missies meer doen en ik vond dat soms echt zo lekker chill
GenesisX zei:Hier nie? Heb nog de gewone denk ik, maar alleen sleep optie, ringtone en berichtgeluidje fzo?
Hier ist echt lachen. Ik zit ff op de pc en mijn lief neemt het stuur over. Eerst volle bak gas en NIET draaien hé. 'k Zit constant te roepen dat een auto een stuur heeft, maar blijkbaar ziet zij de weg niet fzo. Dan constant remmen en nie durven accelereren, en die blijft maar iedereen omverrijden
. En dan snapt ze nie wrm mensen haar uit haar auto sleuren, als ze ze aan- of doodrijdt
.
edit: en heeltijd het verkeer volgen :') Alst rood is stoppen en schoon achter in de file stoppen.

Osis1984 zei:lol. Ik was aant spelen toen vriendin thuiszat en opeens komt er een dakloze voor geld vragen. Ik knal em gewoon een kogel door de kop en vriendin slaat mij met vlakke hand op de arm: "waarom doet ge da nu?"
Zij speelt tans ook al vanaf GTA III , maar doet enkel de missies, knalt niemand zomaar af en probeert ook niemand om te rijden :naughty:

kakature zei:Als je een auto steelt krijg je geen ster, maar als je dan 10 seconden later een politieauto passeert krijg je wel een ster, hoe komt dat? Kvind dat jammer eigenlijk, vorig systeem was beter.
Stancke zei:Door al dat GTA4 gehype en gebrek aan een console begin ik maar opnieuw met San Andreas op PC^^ Blame you all!
