Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Squealer

Legacy Member
kurtje zei:
Kzit met een bug vrees ik, kwil iemand daten maar alsk ze naar ergens neem staat der nergens zo'n geel dingetje ofzo. Als je bijvoorbeeld naar de bowling gaat krijgde ni eens de keus voor een half of volledig spel te doen, ge kunt zelfs nix starte ...

Volgens mij wilt die naar een specifieke plaats en gaat al de rest niet werken. Check uw map nekeer goed, of er geen nieuw icoon is bijgekomen.
Zat zo ook eens vast. Roman bleef maar mee gaan eten, zuipen en gamen (maar in tegenstelling tot bij u kón ik dat dus wel allemaal). Tot ik zag dat er een nieuw icoon voor een stripclub bij was gekomen helemaal int noorden. Eens dat gedaan, vroeg hij eindelijk "take me home"
*fieuw*!

mad skilz

Legacy Member
wa moet ge eigenlijk met al u geld doen?want kzit al met 330000 dollar ... :p kan moeilijk alles sparen eh ...
heb al veel kleren nzo

kurtje

Legacy Member
nope, nix werkte bij de bownling om het te starten, ook strip club en helitour geprobeert, maar bij niets kon ik de activiteit starten met men date.

Karre

Legacy Member
De tofste missie die ik tot nu toe gespeeld heb is:

Dat je iemand moet opbellen om dan te zien wie je moet doden. Damn, dat vond ik echt zo geweldig en een totaal vernieuwende missie tegenover de vorige GTA's.

Squealer

Legacy Member
shoot her for being picky? :D

Ister nergens een overzicht van met welke NPC ge best wél overeenkomt? Welke NPC's u later kunnen helpen en welke niet?

Goldrusher

Legacy Member
2e4iuir.jpg

Liquid Li0n

Legacy Member
yes, ik heb eindelijk een andere gsm van whiz! maar behalve die camera en betere ringtones zie ik nergens hoe ik daar mijn mails op kan ontvangen.

GeoBem007

Legacy Member
extreme_fox zei:
wie is nu degene die je moet vermoorden
: dwayne of playboy x ?

Ik heb Dwayne gekilled en Playboy heeft me gewoon laten zitten omdat ik een ice cold killer ben.. Heb er wel spijt van..

Als je achteraf moet kiezen tussen de twee broers, beste af met de flik. Wordt het minst geapprecieerd door de familie

GenesisX

Legacy Member
Pff. Ik zit in een spectaculaire achtervolging met nog maar 3 sterren en wanneer ik door de blokkade rij daalt men fps aanzienlijk. Gelijk 3 fps fzo. Dan valt m'n auto op z'n kop, kruip ik eruit en probeer ik weg te lopen met een beeld dat zo traag gaat, en 'k word doodgeschoten :(. Is da normaal dat da op een ps3 ook zo traag gaat? Op PC kan da wel es gebeuren, hardwaregewijs dan, maar een spel op de ps3 is toch gemaakt voor die hardware?

Karre

Legacy Member
M1tch zei:
vanaf dat je coke hebt genomen, direct rennen naar buiten. Net achter de hekken staat links een pickup waarmee je kan vluchten. zie dat je genoeg health hebt voor je de coke pakt, er liggen een paar healt packs verspreid in het gebouw.

Als je een agent neerschiet krijg je alleen maar meer sterren en wordt het moeilijker om ze af te schudden, ik probeer nooit agenten neer te schieten als ik een missie doe. :)

Gelukt, bedankt :). Ondanks het soms bij bepaalde missies frustrerend wordt heb ik nog geen enkele keer in deze GTA gecheat en ik ben het ook niet van plan :).

GeoBem007

Legacy Member
Heb dat ook gehad tijdens een missie dat ik een serieuze framedrop kreeg toen ik in een steegje vastzat tijdens een achtervolging van 3 of 4 sterren.. Wel niet aangenaam, maar ben er uit geraakt.

Heb wel de X360-versie ;)

ballou007

Legacy Member
Kben niet echt van plan om vollenbak te gaan cheaten maar kzou graag weten hoe dit bij julie lukt. Elke keer je door de flikken opgepakt bent ben je al je wapens kwijt en dan zou ik graag toch een cheat voor wapens gebruiken zodat ik niet altijd naar om wapens moet in de shop.

Ik heb de codes voor in de gsm al gevonden, ik geef deze in en bel naar het nummer maar er gebeurt nooit iets, wat zou ik verkeerd doen?

Alvast bedankt!

Kzit nu ongeveer aan 17 procent dus helemaal nog niet ver maar ik speel het op't gemakske, de flat en taxibedrijf van Roman is net in rook opgegaan, Dimitri will pay!!!

kurtje

Legacy Member
RaZoR be zei:
geniaal :D

net bankrob gedaan :: kassakassa $250000 reward...
Ik vraag me alleen af wat ik met al dat geld moet :wtf: Je kunt blijkbaar geen huize kope. En voor wapens, heb ik niet nodig, ik heb genoeg guns met diegene die ik krijg van wie ik dood.

Weet er iemand iets waar je echt je geld voor nodig hebt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan