Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mad skilz

Legacy Member
D-Fekt zei:
iemand tips ? :) s'toch elke keer een flink pak rijden naar die locatie, om dan na twee minuten de missie te zien mislukken is wel irritant :)

gewoon zelf als eerste altijd vooruit lopen en met u uzi alles en iedereen direct afknallen...zo deed ik het

souleH

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
ja die post is echt super! waar dat ze die humor toch elke keer halen.

maar ik zette men spel op zo net en op het loading scherm liep hij alvast...poging 2 nu

oef, die is gelukt

bij mij wil em zelfs bij den 2e keer nie loaden nu :(

iTzStevee

Legacy Member
vanaf waar krijgt iedereen die load-problemen? Heb er nog geen gehad namelijk, misschien is het gewoon een bug ergens in het spel vanaf waar je ni verder kan :)

iTzStevee

Legacy Member
Damn, hier ook nu :) twee-drie keer al ni verder dan load-screen
hoe meld je af bij PSN ?

Karre

Legacy Member
Careless zei:
Komt dat eigenlijk wel nog terug dat je taxi missies kan doen want Roman heeft al een nieuw taxibedrijf gesticht maar ik kan geen jobs doen voor hem :(

Iemand? :)

ChunWai.

Legacy Member
dr.salt zei:
Btw jullie MOETEN op integrity naar Laslow's liveshow vanop de streets luisteren, NIE NORMAAL hoe grappig, kben blij dattij trug is :D

Als ik dat radiostation gebruik is het altijd zo stil bij mij, ik versta er amper iets van door de auto die aan het rijden is enzo. Of zetten jullie die volumes hoger?

Karre

Legacy Member
Die bankoverval dus...

Waar liggen die first aid kits in die metro? Want ik ben gestorven toen we de track op moesten :(

kakature

Legacy Member
Die bankoverval missie was eigenlijk echt re-te-simpel. Ik ben misschien 3 keer geraakt en bijna nooit cover gebruikt :wtf:

Iemand al Ricky Gervais gehoord/gezien? Zalig :')

Liquid Li0n

Legacy Member
ik zit in een dood moment in het spel precies...
heb net mijn cv gestuurd naar die advocaten en bij die playboy sta er ook geen missies...
en hoelang moet ik wachte voor ik iets hoor van die lawyers?

dr.salt

Legacy Member
kan er iemand is ffkes helpen, kmoet voor francis ne lawyer afmaken maar het ontsnappen daarna lukt mij percies nooit, enig idee waar ge erges armor kunt kopen ofzo want anders isda imo percies nie te doen :(

Karre

Legacy Member
dr.salt zei:
kan er iemand is ffkes helpen, kmoet voor francis ne lawyer afmaken maar het ontsnappen daarna lukt mij percies nooit, enig idee waar ge erges armor kunt kopen ofzo want anders isda imo percies nie te doen :(

Zet een vluchtauto aan zijn kantoor op straat en eens je hem hebt afgeknalt kan je een ruit uitschieten en daar uit klimmen :)

ChunWai.

Legacy Member
kakature zei:
Die bankoverval missie was eigenlijk echt re-te-simpel. Ik ben misschien 3 keer geraakt en bijna nooit cover gebruikt :wtf:

Iemand al Ricky Gervais gehoord/gezien? Zalig :')

Idd, ik ben ook amper geraakt toen, maar was wel de zaligste missie tot nu toe. Echt zo'n film gevoel.

@Liquid Li0n: Doe wat aan u reputatie met Brucie of Jakob ofzo ondertussen?

Karre

Legacy Member
kakature zei:
Die bankoverval missie was eigenlijk echt re-te-simpel. Ik ben misschien 3 keer geraakt en bijna nooit cover gebruikt :wtf:

Iemand al Ricky Gervais gehoord/gezien? Zalig :')

Ik begon daar als een wilde gek weg te lopen en ze zaten vollenbak op mij te knallen. Maar nu weet ik beter en toen ik de tweede keer probeerde lukte het maar ik was ze al voor en iemand werd daar afgeknald van mijn maten, ale vooruit derde keer goede keer zeker. Deze keer schiet ik al die SWAT leden af in de metro voor ik mee ga :p

hanie

Legacy Member
koji zei:
same here

degoutanten bug wel dit

hmm ik kan blijkbaar ook switchen tussen users en dan laad die wel weer

als ik sign out bij PSN werkt alles normaal, precies eerder een probleem bij hun ofzoiets (statstracking iets down ofzo?)

problemen doken ook zowa plots op bij mensen tegelijk

http://www.ps3forums.com/showthread.php?p=2792516

enfin de oplossing da momenteel voor mij werkt is afmelden van PSN, dan GTA starten en dan in GTA naar je mp gaan en zo terug aanmelden op PSN

thx m8, kan tenminste al terug spelen.
Online zal helaas nog ff moeten wachten dan...

RaZoR be

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
das raar, want ik zit zeker al 2 of 3 dagen verder... zit hier maar wa dates te doen en dinge me die vrienden

mja, die sture u wel, ge kunt die denk ik ook belle nie?

Flare'

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
das raar, want ik zit zeker al 2 of 3 dagen verder... zit hier maar wa dates te doen en dinge me die vrienden

Spel heropstarten kan ook soms helpen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan