mad skilz
Legacy Member
D-Fekt zei:iemand tips ?s'toch elke keer een flink pak rijden naar die locatie, om dan na twee minuten de missie te zien mislukken is wel irritant
![]()
gewoon zelf als eerste altijd vooruit lopen en met u uzi alles en iedereen direct afknallen...zo deed ik het
s'toch elke keer een flink pak rijden naar die locatie, om dan na twee minuten de missie te zien mislukken is wel irritant 


