Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bt.Solid

Legacy Member
kheb al een tijdje mijn systeemsoftware nimeer geupdate dus sta ik ook altijd afgemeld en ik heb nog geen enkel probleem gad...
kben echt al 4dage ure aan een stuk aant spele kzit nu rond de 30 %

Liquid Li0n

Legacy Member
ik ben vandaag ook al uren aan het spelen maar krijg gewoon die missies niet dus ik kan ni verder...frustrerend seg

SNPrimal

Legacy Member
Heb je al naar je contact personen zelf gebeld?? je e-mail box bekeken??

Liquid Li0n

Legacy Member
SNPrimal zei:
Heb je al naar je contact personen zelf gebeld?? je e-mail box bekeken??


altijd voicemail bij al die mensen behalve voor een race, iets drinken of eten, mijn email sta op 0...
Iemand hier op het forum zei da hij de dag erna die sollicitatie al had bij die advocaat... ik heb nog altijd niets gehoord...vreemd é en frusterend :doh:

dr.salt

Legacy Member
das wel heel raar, kzou nief game beginnen want zelfs met mijn gsm op silent mode valt jan en alleman mij lastig :(

Fax

Legacy Member
weird, nog geen enkel probleem had met de game ... maar dat komt nog waarschijnlijk :)

btw mannen. Voor een vettig potje MP voeg mij eens toe :p Fax-BE op PSN
Lloyd en dr.salt -> bang jongens ? :p

benpast

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
altijd voicemail bij al die mensen behalve voor een race, iets drinken of eten, mijn email sta op 0...
Iemand hier op het forum zei da hij de dag erna die sollicitatie al had bij die advocaat... ik heb nog altijd niets gehoord...vreemd é en frusterend :doh:

Kijk eens in uw gsm dat ge nen afspraak hebt, staat onder organiser. Ge kunt ook eens in nen taxi stappen en kijken waar ge allemaal naartoe kunt, misschien mist ge iets op uw map ofzo.

edit:
Fax zei:
weird, nog geen enkel probleem had met de game ... maar dat komt nog waarschijnlijk :)

btw mannen. Voor een vettig potje MP voeg mij eens toe :p Fax-BE op PSN
Lloyd en dr.salt -> bang jongens ? :p

Ja, wanneer gaan we nekeer ne 16 spelers vs the cops freeroam doen?

Liquid Li0n

Legacy Member
dr.salt zei:
das wel heel raar, kzou nief game beginnen want zelfs met mijn gsm op silent mode valt jan en alleman mij lastig :(

helemaal opnieuw beginne... ik heb al 20u aan playtime ofzo
khad beter een paar keer verschillende dinge gesaved, kon ik van daar trg inpikken.

VinceMañana

Legacy Member
Mijn spel blijft maar vastlopen. Ik kan nu helemaal niet in het spel geraken :sad:

glenn-computer

Legacy Member
Heb hem vandaag gekocht en al is uitgeprobeert..

nog niet veel gezien en alleen wat heibel gemaakt door
mensen neer te schieten, en ze te overijden met de auto..

1,heb al paar grappige dingen meegemaakt:
toen ik een meisje op haar gezicht sloeg met een parka aan
liep ze weg in paniek, in een bocht aangekomen werd ze
aangereden, ze kwam recht en strompelde weg..
ik erachter dat hele eind, dan ben ik ze nog kwijtgespeeld ook hahaha!

2, ik werd achternagezeten door de politie, begeeft men motor het
toch zeker, ik had er een ware ravage mee aangericht
niet normaal hoe dat bakske eruit zag
ik stap uit, loop weg en de auto aan de overkant rijd met volle
paniek achteruit hahahaha

3, ik vecht met een groenwerker (duidelijk een oude man)
kan die vechten zeg, moest gaan lopen (health bijna zero)

nen dikken pluim voor rockstar :applause:

Liquid Li0n

Legacy Member
benpast zei:
Kijk eens in uw gsm dat ge nen afspraak hebt, staat onder organiser. Ge kunt ook eens in nen taxi stappen en kijken waar ge allemaal naartoe kunt, misschien mist ge iets op uw map ofzo.

In mijne gsm sta er niks bij die organizer, emails staan op 0, ben ik een taxi geweest maar niets speciaal opgemerkt. Heb een kostuum, op die site van die advocaten kunt ge ni meer solliciteren, alles werkt voor de rest.
Ik denk da ik gewoon iets over het hoofd zie, kunt ge ergens die cutscenes opnieuw zien?

Rocknsad

Legacy Member
hier ook nog geen enkel probleem... Was verbaasd toen ik vandaag Het laatste nieuws las dat 1/3 GTAIV games de PS3 zouden doen stukgaan...

Fax

Legacy Member
Rocknsad zei:
hier ook nog geen enkel probleem... Was verbaasd toen ik vandaag Het laatste nieuws las dat 1/3 GTAIV games de PS3 zouden doen stukgaan...

lol dat is er wel een beetje over :)

Yasutoko

Legacy Member
Ik mag wachten op de patch -_-

Hij blijft voortdurend vastlopen als ik het spel start.
Als ik hem afsluit piept'm 2 maal en dan isset gedaan, ik heb nog geen ander spel gebruikt, maar het was toch geweten dat er iets was met het spel, dus ik ga er van uit dat't dat ook zal zijn. :p

Lucian

Legacy Member
iemand tips voor die missie waarop ge met bernie die bootmissie moet doen wanneer die handlangers van dimitri op u komen schieten? da ding gaat lijk ni vooruit, kan derachter blijven varen ma krijg die mannen totaal ni ingehaald :angry:

Jonas89

Legacy Member
Nudat ik mij niet aanmeld bij PSN (bij het opstarten), heb ik nog géén enkele freezes gehad... en dat laden bij het laadscherm gaat ook goed :)

maar ik wacht ook op de patch...
Maar dan zal ik mij wel moeten aanmelden bij PSN als ik GTA IV opstart anders zal het nie lukken... :p:p

VinceMañana

Legacy Member
Yasutoko zei:
Ik mag wachten op de patch -_-

Hij blijft voortdurend vastlopen als ik het spel start.
Als ik hem afsluit piept'm 2 maal en dan isset gedaan, ik heb nog geen ander spel gebruikt, maar het was toch geweten dat er iets was met het spel, dus ik ga er van uit dat't dat ook zal zijn. :p

Geprobeerd van af te melden van PSN? Ik had hetzelfde en nu ben ik terug aan het spelen :D

Fonskuh

Legacy Member
Kan je die auto's die je voor Brucie piekt later nog terug gaan halen, of is er ergens een plaats waar je die auto's kunt kopen?"

tb-303

Legacy Member
Rocknsad zei:
hier ook nog geen enkel probleem... Was verbaasd toen ik vandaag Het laatste nieuws las dat 1/3 GTAIV games de PS3 zouden doen stukgaan...

Ik werk in een gameshop die de laaste dagen +-500 exemplaren heeft verkocht. l Ik heb 1 persoon gehad die zijn toestel niet meer ging na het spelen van gta iv, een 8-tal telefoons over vastlopers en 1 persoon die zijn game wou wisselen (zelfste game, andere disc, wat volgens mij geen bal uitmaakt) omdat er een artikel in de gazet stond dat men "defecte" schijfjes kan inruilen...

Dus dat 1/3 zal er weer lichtjes over zijn. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan