Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SNPrimal zei:Heb je al naar je contact personen zelf gebeld?? je e-mail box bekeken??
Liquid Li0n zei:altijd voicemail bij al die mensen behalve voor een race, iets drinken of eten, mijn email sta op 0...
Iemand hier op het forum zei da hij de dag erna die sollicitatie al had bij die advocaat... ik heb nog altijd niets gehoord...vreemd é en frusterend :doh:
Fax zei:weird, nog geen enkel probleem had met de game ... maar dat komt nog waarschijnlijk
btw mannen. Voor een vettig potje MP voeg mij eens toeFax-BE op PSN
Lloyd en dr.salt -> bang jongens ?![]()
dr.salt zei:das wel heel raar, kzou nief game beginnen want zelfs met mijn gsm op silent mode valt jan en alleman mij lastig![]()
benpast zei:Kijk eens in uw gsm dat ge nen afspraak hebt, staat onder organiser. Ge kunt ook eens in nen taxi stappen en kijken waar ge allemaal naartoe kunt, misschien mist ge iets op uw map ofzo.
In mijne gsm sta er niks bij die organizer, emails staan op 0, ben ik een taxi geweest maar niets speciaal opgemerkt. Heb een kostuum, op die site van die advocaten kunt ge ni meer solliciteren, alles werkt voor de rest.
Ik denk da ik gewoon iets over het hoofd zie, kunt ge ergens die cutscenes opnieuw zien?
Rocknsad zei:hier ook nog geen enkel probleem... Was verbaasd toen ik vandaag Het laatste nieuws las dat 1/3 GTAIV games de PS3 zouden doen stukgaan...


Fax zei:Lloyd en dr.salt -> bang jongens ?![]()



Yasutoko zei:Ik mag wachten op de patch -_-
Hij blijft voortdurend vastlopen als ik het spel start.
Als ik hem afsluit piept'm 2 maal en dan isset gedaan, ik heb nog geen ander spel gebruikt, maar het was toch geweten dat er iets was met het spel, dus ik ga er van uit dat't dat ook zal zijn.![]()

Rocknsad zei:hier ook nog geen enkel probleem... Was verbaasd toen ik vandaag Het laatste nieuws las dat 1/3 GTAIV games de PS3 zouden doen stukgaan...
