Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jersy

Legacy Member
Nadat hackers al eerder de beruchte Hot Coffee-mod terugvonden in GTA San Andreas, hebben hackers ook in GTA IV verwijderde content teruggevonden. Het gaat hier om een missie, toepasselijk 'Hot Coughing' genaamd. Hoewel de audio-files van deze missie nog niet gevonden zijn, heeft men wel de ondertitels teruggevonden en daaruit blijkt het volgende.

Deze missie start als Niko tijdens een andere missie zijn liesspier verrekt. Niko wordt naar het ziekenhuis gebracht door een ambulance en ondertussen valt Jerk Thompson hem lastig. Jerk Thompson zegt dat 'gewelddadige' tekenfilms als Tom & Jerry en Looney Tunes de oorzaak zijn van Niko's blessure. Als de dokter Niko vervolgens onderzoekt en hem vraagt zijn hoofd te draaien en te hoesten, ziet Niko wederom Jerk Thompson die hem aan het begluren is. Vervolgens breekt er een ware rel in het ziekenhuis uit en in de ondertitels zijn vanaf dan alleen nog scheldwoorden en vloekwoorden terug te vinden.

:D

Karre

Legacy Member
Haha :D Ik vraag me wel af waarom Rockstar dat er gewoon niet uithaalt want het heeft toch geen nut in het spel :p. Maar goed, geef de bron eens want ik betwijfel of het wel echt waar is :p.

kakature

Legacy Member
Ik heb net Dwayne doodgeschoten en die retard PlayBoy X wil niets meer van me weten. Kan ik die ook nie gewoon koudmaken, I don't like him anyways.

Darius Craven

Legacy Member
@kakature, je had beter de andere gekozen... Krijgt veel meer in ruil!

Lucian

Legacy Member
ballou007 zei:
Hoe ver zitten de mannen hier ongeveer? Altijd leuk om te weten wie er hier de échte freaks zijn en al ver zitten. Zelf zit ik aan een 22 % dus nog niet ver. Geen spoilers plz!

55% +-
eindelijk nog eens een spel da ge ni op nen halve namiddag hebt uitgespeeld

Jerre Muesli

Legacy Member
Ik ga nog wat wachten om het te kopen tot aan de patch. Overal op fora zijn mensen die 12 tot 15u aan saved game materiaal moeten deleten omdat het vastloopt blijkbaar.
Het loopt precies nogal bij veel volk vast ook heb ik de indruk

Liquid Li0n

Legacy Member
@x4xk3: ja idd, ik ga ook terug opnieuw moeten beginnen, mijn save game is naar de knoppen door een missie die niet goed doorloopt...24u aan gametime voor niets.
En als ik nu opnieuw begin wil ik alles rap rap trg zoals nu en dat is wel spijtig want dat wordt meer taxi (ipv zelf rijden) en minder van die dates en zo...nu had ik echt al alles zoveel mogelijk gedaan, ook echt veel sidemissions... pff een verlengd weekend zitte spele voor niks... ik kan da schijfke wel in 2 breke!

update: nog even voor het slapengaan geprobeerd, heb 3x loading gezien en 3x vast gelopen, het wordt gewoon erger naarmate je het langer speelt, waar blijft die patch nu? Hopelijk maandagmorgen eerste werk voor die rockstarmannen ze!

cobrakai

Legacy Member
mm gisterenavond aan het spelen geen problemen buiten niet te kunnen laden. Uiteindelijk gelukt. nu is heel men ps3 menu + gta4 in zwart wit sebiet eens testen met andere game.

Als dat niet lukt is daar iets aan te doen?

Karre

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
@x4xk3: ja idd, ik ga ook terug opnieuw moeten beginnen, mijn save game is naar de knoppen door een missie die niet goed doorloopt...24u aan gametime voor niets.
En als ik nu opnieuw begin wil ik alles rap rap trg zoals nu en dat is wel spijtig want dat wordt meer taxi (ipv zelf rijden) en minder van die dates en zo...nu had ik echt al alles zoveel mogelijk gedaan, ook echt veel sidemissions... pff een verlengd weekend zitte spele voor niks... ik kan da schijfke wel in 2 breke!

update: nog even voor het slapengaan geprobeerd, heb 3x loading gezien en 3x vast gelopen, het wordt gewoon erger naarmate je het langer speelt, waar blijft die patch nu? Hopelijk maandagmorgen eerste werk voor die rockstarmannen ze!

Iemand van Playstation Only heeft een nieuwe gebruiker gemaakt en zijn savegames naar daar verplaatst en het werkte terug :).

En dit is nu eens waarom ik altijd bij GTA drie save slots gebruik en afwisselend op een andere save :p. Ik heb ooit in GTA 3 voorgehad dat hij bleef hangen tijdens het opslaan en ik zat al in het derde eiland en mijn save game was toen weg :(.

tb-303

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
... pff een verlengd weekend zitte spele voor niks... ik kan da schijfke wel in 2 breke!

... ik dacht dat ge zo iets speelt voor u plezier en niet om er door te racen... maar blijkbaar is iedereen zijn motivatie anders. :D

glenn-computer

Legacy Member
Careless zei:
Iemand van Playstation Only heeft een nieuwe gebruiker gemaakt en zijn savegames naar daar verplaatst en het werkte terug :).

En dit is nu eens waarom ik altijd bij GTA drie save slots gebruik en afwisselend op een andere save :p. Ik heb ooit in GTA 3 voorgehad dat hij bleef hangen tijdens het opslaan en ik zat al in het derde eiland en mijn save game was toen weg :(.


Ik gebruik ook altijd 3 save slots en soms ook meer
altijd handig :lol:

Niki

Legacy Member
Ik krijg diene gsm altijd maar half naar boven, ze zeggen twee keer het pijlke naar boven maar dat doet niks blijkbaar. Internet uitzetten verhelpt ook bij mij het blijven hangen en/of crashen tijdens het loaden. Waar kan ik op het eerste eiland een chopper vinden ? :-p

jte1990

Legacy Member
ik heb ook problemen dat het spel niet wil opstarten en het bij het loadscherm blijft staan. als ik het toch opgestart krijg dan loopt het na een 10 tal min vast. ps toets induwen en ps3 restart terug opnieuw.
men internet verbinding uitgeschakelt en als ging terug perfect en geen last ni meer gehad me vastlopen van het spel toen.

seurinck

Legacy Member
heb gisteren voor de eerste keer vasloper gehad bij het bijkijken van een filmpje

wa kun je er tegen doen gwn internet uitschakelen ?

xytro

Legacy Member
GTA 4 liep gisteren avond ook vast. Zoals hierboven al reeds vermeld, internet uitschakelen en alles werkt weer (behalve mulitplayer dan natuurlijk ;))

RaZoR be

Legacy Member
blijkbaar is het idd een probleem met het internet.
T2 support dienst heeft gezegd, dat het spel constant de statistics doorstuurt naar R* & Social Club, en soms kan het spel niet verbinden met de server, maar ipv gewoon te stoppen met verbinden, blijft het spel oneindig proberen te connecte, en hangt het spel dus.

Karre

Legacy Member
Redelijk "simpele" oplossing dus. Als hij niet kan connecten ervoor zorgen dat hij niet terug connect.

RaZoR be

Legacy Member
idd, maar ik denk dat ze sinds dat ze nu toch ezen patch moieten uitbrengen, ook nog een aantal andere dingen tegeijk gaan fixe ofzo...

Niki

Legacy Member
Lol die stats enzo, af en toe is een uploadje ofzo kan geen kwaad, maar als dat continu stats verzend als ge single player aan het doen zijt, dat is ook leuk voor uw telemeter ;/

GeoBem007

Legacy Member
Wel raar, zo goed als geen problemen bij de X360 versie. Is bij mij nog maar 2x stomweg vastgelopen en heb er al 29u playtime op zitten.

Zit nu ook aan 62.84% en ik denk da'k nog 2 missies moet doen voor Gerry McGreary en dan zijn nog wat voor Roman en dan zijn we klaar. (volgens de stats)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan