Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bt.Solid

Legacy Member
juist ook ff de MP geprobeerd,werkt perfect,totaal geen last van eenderd welk probleem...geuss i'm just lucky for once.

RaZoR be

Legacy Member
biertap zei:
Big deal...die stevie stuurt u gewoon maar, tis nie da ge hem te zien krijgt ,of da hij wa met het verhaal te maken heeft... Als ge paar auto's voor brucie gedaan hebt, ist gewoon stevie da u dan per sms foto's stuurt van welke auto hij wil.

Haha, derjust een hoerke zien dansen voor enen zijnen taxi, en derna zien instappen :D
Ook flikken die enen zijnen koffer aant controleren waren...
Zalig om al die details te zien :)

ook mensen die aan de kant worden gehaalt door de flikke ^^

mythe

Legacy Member
Ik moet gewoon NIETS weten over het verhaal :). Vandaar dat ik liever spoilers heb, geen big deal, maar vaak begint zoiets en zeg je er per ongeluk iets bij.

Pieter3770

Legacy Member
Net gelezen tussen 1 van de reacties op Tweakers:

"
Ik heb een andere oplossing voor het probleem gevonden, en tot nu toe werkt dit al een paar dagen prima. Ik speel zowel singleplayer als multiplayer probleemloos, zonder crashes en andere vervelend gedoe.

Zodra je je PS3 aanzet (en 'automatisch inloggen' geactiveerd hebt) wordt je aangemeld op het PSN. Wat er gebeurt is dat alles gesynchroniseerd wordt met de server, bijvoorbeeld de avatars van je vrienden, de eventuele berichten die je hebt ontvangen etc.. Je ziet (als je hebt ingesteld dat je meldingen wil weergeven) rechtsbovenin de nicknames van je online vrienden ook verschijnen.
Wacht totdat alles gesynchroniseerd is, en start dán pas GTA op. De game zal probleemloos opstarten en je savegame laden. Je kunt nu ook het multiplayer-menu openen zonder freezes. Als ik me namelijk eerst afmeld van het PSN, dán de game opstart en me weer aanmeld op het PSN zodra ik het multiplayer-menu open, dan slaat hij ook vast.
"

Op die manier kun je dus toch online gamen zonder freezes. Misschien handig als enkelen het hier proberen.

GenesisX

Legacy Member
Die friends missies vind ik toch maar raar ze. Ik had juist de missie met Darko gedaan (heb hem laten lopen btw) en nadat ik iedereen thuisgebracht had en de hoek om reed, stond er weer zo'n icoontje. Ik stap uit en plots begint er daar ene over communisme te zeveren en die geeft me 100$ terwijl ie in een roes is o_O 'k Heb nu al Ivan, Sara en Hossan + diene junk. Moet ge die missies dan zelf zoeken fzo?

'k Denk da 'k het nu uitgespeeld heb, ma 'k ben nie zeker...

*** Python ***

Legacy Member
Zijn er nu echt zoveel problemen met GTA IV? Ik heb ondertussen 16uur singleplayer en mss 5 uur mp gedaan en nog maar 1x vastloper gehad.
En mijn console is een PS3 launchmodel.

benpast

Legacy Member
jte1990 zei:
mensen die denken dat het bij xbox niet voorvalt hebben het mis, het valt voor bij bijde consoles.
het staat op de site van het laatste nieuws http://www.hln.be/hln/nl/958/Multim...oles-lopen-vast-door-Grand-Theft-Auto-4.dhtml

HLN, wat een bron...

GenesisX zei:
Die friends missies vind ik toch maar raar ze. Ik had juist de missie met Darko gedaan (heb hem laten lopen btw) en nadat ik iedereen thuisgebracht had en de hoek om reed, stond er weer zo'n icoontje. Ik stap uit en plots begint er daar ene over communisme te zeveren en die geeft me 100$ terwijl ie in een roes is o_O 'k Heb nu al Ivan, Sara en Hossan + diene junk. Moet ge die missies dan zelf zoeken fzo?


'k Denk da 'k het nu uitgespeeld heb, ma 'k ben nie zeker...

Ja, ge komt die tegen als ge rond aant rijden zijt. Ge zult op internet die locaties ook wel terugvinden.

Ik heb de ending credits gezien, maar op de social club website zit ik nog altijd niet in "The story gang", mijn andere stats zijn wel al geupdate. Ik heb een bronze certificate bij fire en public transport.

FourFreak

Legacy Member
*** Python *** zei:
Zijn er nu echt zoveel problemen met GTA IV? Ik heb ondertussen 16uur singleplayer en mss 5 uur mp gedaan en nog maar 1x vastloper gehad.
En mijn console is een PS3 launchmodel.

Ik zit aan een dikke 25 uur gameplay, multiplayer en alles, en nog nooit vastloper gehad (PS3 60gb aangekocht in augustus)

benpast

Legacy Member
FourFreak zei:
Ik zit aan een dikke 25 uur gameplay, multiplayer en alles, en nog nooit vastloper gehad (PS3 60gb aangekocht in augustus)

Same, 36u playing time, nog nooit vastgelopen of blijven hangen. Ik maak verbinding via een router moest dat ertoe doen.

GenesisX

Legacy Member
benpast zei:
Ja, ge komt die tegen als ge rond aant rijden zijt. Ge zult op internet die locaties ook wel terugvinden.

Ik heb de ending credits gezien, maar op de social club website zit ik nog altijd niet in "The story gang", mijn andere stats zijn wel al geupdate. Ik heb een bronze certificate bij fire en public transport.
En waar op het internet dan?

En nu moet ik kiezen tussen de deal of wraak nemen, moeilijk :s Wat hebben jullie genomen?

glenn-computer

Legacy Member
C2W zei:
Waarom al die moeite? :p Werkt het dan zo slecht bij u die multiplayer, want hier werkt dat gewoon zoals het hoort. Ook nog geen last gehad van die freezers of crashes, .. Enkel de eerste dag heb ik er 2 gehad de dagen er na heb ik niks van problemen gehad.


Niet bij mij alleen, bij anderen ook..
Ik dacht int begin ook das allemaal zever maar had het spel voor de ééste
keer opgestart.. kies multiplayer.. zoek spel.. loopt vast bij loading
screen, en dat keer op keer, zelfs als ik aangemeld stond kon ik nog geen single player spelen..

Hopelijk word dat nu stilletjes opgelost..
Ik had ook nog aan een ander ding liggen denken
met cod had ik in begin ook veel last met connecten, daarna leek het
beter te lukken, zou dat misschien aan de servers liggen i.p.v een bug
gisteren ging het wel, vandaag ga ik het nog ééns proberen..
tis ook mogelijk misschien door overbelaste servers, who knows :doh:

benpast

Legacy Member
GenesisX zei:
En waar op het internet dan?

En nu moet ik kiezen tussen de deal of wraak nemen, moeilijk :s Wat hebben jullie genomen?

Ni echt veel moeite gedaan om het te zoeken zeker.
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=338350

Ik heb voor wraak gekozen, maar uiteindelijk zal dat wel ni veel uitmaken.

Ik had beter gezwegen over dat vastlopen. Ik zat in een auto die ik voor Stevie moest stelen, kwam zo een random ped tegen waarvoor ik een missie moest doen, zette hem terug af na de missie en juist woor het spel wilde saven liep alles vast, de radio bleef wel nog even doorspelen.:(

glenn-computer

Legacy Member
één ding dat ik maar niet uit men hoofd krijg is..

die stem van het hoofdpersonage nico lijkt wel hard op het
stemgeluid van jean claude van damme, je moet er maar ééns
op letten als hij spreekt met dat accent..

ik zal er wel naast zitten maar denk altijd aan dat één zinnetje
van die trailer waar nico op laatste zegt

Well if you put it that weeeey :lol:

ballou007

Legacy Member
Vond Niko's zinnetje: I guess I didn't get the job, wel heersen:d.

Xcd

Legacy Member
Spel blijft verbazen. :p
Zit nu pas op het 2de eiland, maar ben met een heli naar het 3de gevlogen.
Daar ben ik in de koeltoren geland (met 6 sterren achter mij) en er was zelf een deur om er uit te geraken. Geniaal. :D

Analog

Legacy Member
ligt het nu aan mij of ziet het spel er niet uit??
tov uncharted / gt5
draait het spel echt traag en slowdown bij chases,
ook is alles psies gerenderd door een stuk slijm wrdoor alles er wazig en onduidelijk uitziet

dr.salt

Legacy Member
Analog zei:
ligt het nu aan mij of ziet het spel er niet uit??
tov uncharted / gt5
draait het spel echt traag en slowdown bij chases,
ook is alles psies gerenderd door een stuk slijm wrdoor alles er wazig en onduidelijk uitziet


tligt aan u want ik ben echt wel een graphics whore en ik vind het een heel knap spel, akkoord dat er ier en daar wa dinges nie al te schoon zijn en tis snachts een pak minder dan overdag maar overall is dit toch een heel knap spel

GenesisX

Legacy Member
Analog zei:
ligt het nu aan mij of ziet het spel er niet uit??
tov uncharted / gt5
draait het spel echt traag en slowdown bij chases,
ook is alles psies gerenderd door een stuk slijm wrdoor alles er wazig en onduidelijk uitziet
Zalige gfx, maar dat stoort idd. En bij veel volk/auto's/drukke buurt gaat alles opeens zo traag.

Juist uitgespeeld. Weeral zalige muziek tijdens de credits :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan