Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaZoR be

Legacy Member
GenesisX zei:
Die Rockstar Online Social Club werkt bij mij niet ... ik heb het verhaal al uit, heb tonnen liedjes geZiT, heb al half die marathon gelopen, etc... Toch komt er niets nieuws bij en blijft da verhaal bijvoorbeeld steken op 31% op de site.

Duurt normaal maar max 24 uur.

waar zit ge % verhaal op de site?
Ik heb trouwens bv al veel gereden , en toch staat der nog altijd 0% bij driving & walking :s

Blackwater

Legacy Member
Ja die rockstar social club werkt nog niet perfect,ze zijn eraan bezig dus wat geduld
Kzit nu aan laatste missie van Packie net online deathmatch met 3 gespeeld
Heeeerlijk!

megamold

Legacy Member
sorry: you may not register with this site

en waarom dan ni eh! vieze rasciste !
social club my ass :p

koji

Legacy Member
Blackwater zei:
Kzit nu aan laatste missie van Packie net online deathmatch met 3 gespeeld
Heeeerlijk!

die bankoverval? daar heb ik een fameus pak op gevloekt amai... wel VETTE reward! :D (250K)

Bt.Solid

Legacy Member
koji zei:
die bankoverval? daar heb ik een fameus pak op gevloekt amai... wel VETTE reward! :D (250K)

da vinnek al de beste missie tot nu :D echt goe gedaan,net echt

Tobi-

Legacy Member
gizmo666 zei:
nee we hebben het over die missie waar je roman moet gaan redden en dan als je daarna wegrijd dat het daar vol gasflessen staat en als je er tegen rijdt dan ontploft alles.

denk ik toch:unsure:

duuh, ik begon erover :p

kurtje

Legacy Member
Kdacht van es wat geld te investeren in wapens. Pistol, SMG, Assault, Sniper en handgranades allemaal tot max ammo gekocht en je ziet nog amper dat er iets van je geld weg is. En dan blijft die Niko zegge dat ie altijd geïnteresseerd is in wat extra geld :s

Xploziv

Legacy Member
vandaag eindelijk men PS3 versie ontvangen, djeez da heeft lang geduurt :s

Squealer

Legacy Member
kurtje zei:
Kdacht van es wat geld te investeren in wapens. Pistol, SMG, Assault, Sniper en handgranades allemaal tot max ammo gekocht en je ziet nog amper dat er iets van je geld weg is. En dan blijft die Niko zegge dat ie altijd geïnteresseerd is in wat extra geld :s

Over die wapens. Tis stom dat ge weapon-classes hebt. Had eerst gewoon pistool, dan desert eagle gevonden :bow: (2 shot kill), die heeft men gewoon pistool vervangen. Niet op gelet wat er met men ammo is gebeurd.
Maar dan vind ik molotov cocktails. Khad 6 granaten. Ik pak die molotov cocktails op. Nu loop ik er maar met 3 van die rond.... Beke bang nu van nog iets op te pakken dat iets anders in men inventory vervangt, en risico lopen dat ik van 1000 bullets of whatever der plots maar 20 niemer heb voor dat ander geweerke ofzo....

Al je stats via PC te bekijken, rankings wereldwijd met speciale events en zelfs wedstrijden.

Idd (maar imo beke useless. Kzie niet in wat ik eraan heb om te zien hoever gij ingame zit of hoeveel auto's ge al gepiekt hebt zodat ik er nét die ene meer kan gaan zoeken enzo. )

Blackwater

Legacy Member
Ja die wapens moet ge gewoon wat over nadenken ik loop altijd met zelfde rond dus hoef niks op te rapen alleen ammo
Kvind die stats nog wel boeiend :)
Kben eens benieuwd wat de patch gaat veranderen

Karre

Legacy Member
Wie dood je het best? Francis of Derrick? Als je Derrick dood blijven ze dan pissig?

Squealer

Legacy Member
GenesisX zei:
En hoe moet ge dat dan eigenlijk installeren?

Ge moet dat downloaden op uw pc, uitprinten en dan voor uwen TV houden terwijl ge uwe aan/uit knop van uwe PS3 4 seconden ingedrukt houdt...

met andere woorden: how the fuck should we know :)
Gewoon via PSN downloaden en installeren zeker, ofwel gebeurt dat vanzelf ingame nog voor den intro..

FourFreak

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:
Ge moet dat downloaden op uw pc, uitprinten en dan voor uwen TV houden terwijl ge uwe aan/uit knop van uwe PS3 4 seconden ingedrukt houdt...

met andere woorden: how the fuck should we know :)
Gewoon via PSN downloaden en installeren zeker, ofwel gebeurt dat vanzelf ingame nog voor den intro..

Zoals ik al zei, gaat normala gezien automatisch...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan