Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vinox zei:@ SchieveZot: ja, iedereen heeft dat.
@ careless: Vast, maar ik deel toch een kléin beetje de mening van Fides. Iedereen ligt volop GTA4 op te hemelen, volledig terecht trouwens, maar ik vond stiekem SA leuker. Wat meer variatie en zo.
Nu, iemand op dit forum (dacht ik) zei al een keer dat het mss alleen in deze versie zo zal zijn. GTA3 was op zich ook niet echt boeiend, maar toen Vice City en daarna SA uitkwamen ging een wereld open. Steeds werd meer en meer mogelijk, kijk maar naar de uiteindelijke mogelijkheden van SA, die waren gigantisch in vgl met GTA3, en imo ook met GTA4.
Volgens mij gaan de uitbreidingen van GTA4 weer wat meer mogelijkheden bevatten, en is dit de basisinterface.
RaZoR be zei:hmmm, men maat had voor de patch last van constante freezes wanneer hij met internet verbond. Deze avond heb ik toch al (Met patch) 2 uur met hem online gespeeld in multiplayer
mja, je moet dat niet echt instellen op je ps3.
je kan bij settings -> netwerk instellingen -> status, de laatste waarde: staat NAT Type: Type 1,2 of 3
1 & 2 betekenen dat je goed zit, en alle poorten hebt geopend, 3 betekend dat je poorten slecht zijn geconfigureerd & dat je ps3 mogelijk communicatieproblemen heeft met het playstation netwerk

NdMz<1220> zei:Heeft er iemand al meer dan twee autos op zijn parking gekregen, die na een load niet weg waren wel te verstaan.. ;p
Careless zei:N/o, maar jij vindt het verhaal van GTA SA beter dan GTA IV?Dan zijn er toch weinig die jouw mening delen denk ik.


Fides zei:Begrijp me niet verkeer hé. Ik vind gta 4 een goed spel, mooie omgeving, leuke gta-grappen, ... . Maar het echte verhaal is toch een beetje minder, vind ik. En als voorbeeld neem ik nu die bankovervalmissie: vergelijk die van gta4 eens met de van SA (alhoewel het in SA een casino is)
SA
- Met een vrouw daten om keycard te krijgen
- Plannen gaan stelen
- De vorklift om de poort omhoog te doen
- Die rookbom om een bepaald alarm te doen afgaan
(dat zijn zo de eerste dingen die ik me herinner)
sjoonsjein zei:whahahaha die flikken in GTA IV zijn toch ni zo snugger!
Ik schoot nen dikken flik dood. Ineens 3 sterretjes! Komt daar nen helicopter met massa's veel flikkenauto's. Ik spring van nen berg recht het water in...die flikkenauto's rijden ook van diene berg, ook het water in hahaha![]()
