Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vinox

Legacy Member
megamold zei:
microsoft word of openoffice word :unsure:

Microsoft_Word.jpg


:D:p:D

mad skilz

Legacy Member
Vinox zei:
@ SchieveZot: ja, iedereen heeft dat.

@ careless: Vast, maar ik deel toch een kléin beetje de mening van Fides. Iedereen ligt volop GTA4 op te hemelen, volledig terecht trouwens, maar ik vond stiekem SA leuker. Wat meer variatie en zo.

Nu, iemand op dit forum (dacht ik) zei al een keer dat het mss alleen in deze versie zo zal zijn. GTA3 was op zich ook niet echt boeiend, maar toen Vice City en daarna SA uitkwamen ging een wereld open. Steeds werd meer en meer mogelijk, kijk maar naar de uiteindelijke mogelijkheden van SA, die waren gigantisch in vgl met GTA3, en imo ook met GTA4.

Volgens mij gaan de uitbreidingen van GTA4 weer wat meer mogelijkheden bevatten, en is dit de basisinterface.


Ja uw opmerking klopt misschien wel, MAAR dat heeft niks te maken met het verhaal...
De verhaallijn is het beste in GTA 4...zit echt goed in elkaar!!!
En natuurlijk hebben ze in deze gta 4 nie alles gestoken gelijk in san andreas...Ten eerste gaat da nie direct op één twee drie...alles is zo gedetaileerd en de spelwereld leeft gewoon zo fel dat ge nie direct heel die map nog eens 3 keer zo groot kunt maken, en ten tweede zijn die mannen van rockstar ook slim eh...ze moeten het volgend jaar ofzo NOG beter kunnen maken en als ze dit jaar een mix van gta 4 met SA deden...dan wisten ze gewoon nie wa volgend jaar nog te verbeteren..

RaZoR be

Legacy Member
haha, das ook waar... als ze ineens alles erin hadden gestopt was het al perfect geweest (het is nu al afgewerkt tot en met)...

megamold

Legacy Member
eigelijk vind ik de omvang van de stad perfect
SA was gewoon TE groot

ik heb liever en stad waar elke cm² bedekt is met detail in dinge om te doen/zien
dan een stad waar de helft gewoon een half bos is met hier en daar een huiske om het te doen lijke of er toch iets gedaan is

Dots

Legacy Member
RaZoR be zei:
hmmm, men maat had voor de patch last van constante freezes wanneer hij met internet verbond. Deze avond heb ik toch al (Met patch) 2 uur met hem online gespeeld in multiplayer



mja, je moet dat niet echt instellen op je ps3.
je kan bij settings -> netwerk instellingen -> status, de laatste waarde: staat NAT Type: Type 1,2 of 3

1 & 2 betekenen dat je goed zit, en alle poorten hebt geopend, 3 betekend dat je poorten slecht zijn geconfigureerd & dat je ps3 mogelijk communicatieproblemen heeft met het playstation netwerk

het staat op nat type 2. En toch geeft em die fout nog :(
fout is dus: "cannot connect to game provider, please try again later"

Niki

Legacy Member
Heeft er iemand al meer dan twee autos op zijn parking gekregen, die na een load niet weg waren wel te verstaan.. ;p

Lloyd

Legacy Member
NdMz<1220> zei:
Heeft er iemand al meer dan twee autos op zijn parking gekregen, die na een load niet weg waren wel te verstaan.. ;p

ja mij porsheachtige auto (voor te daten) en mijn viperachtige auto (vo te cruizen) staan er al altijd en gaan nie weg...

Niki

Legacy Member
Waar hebt gij die sultan rs gevonden in the first place? Ik weet dat er op het meest linkse eiland eene staat maar die plaats heb ik nog niet vrijgespeeld...

megamold

Legacy Member
rechtsboven op het linkse eiland , ge ziet daar zo 3 kronkelbaantjes ( zandwegskes ) op einde van die wegskes staat een huis, die staat daar ergens achter een paar struiken

da ding heeft een rollcage enal :D

Fides

Legacy Member
Careless zei:
N/o, maar jij vindt het verhaal van GTA SA beter dan GTA IV? :p Dan zijn er toch weinig die jouw mening delen denk ik.

Begrijp me niet verkeer hé. Ik vind gta 4 een goed spel, mooie omgeving, leuke gta-grappen, ... . Maar het echte verhaal is toch een beetje minder, vind ik. En als voorbeeld neem ik nu die bankovervalmissie: vergelijk die van gta4 eens met de van SA (alhoewel het in SA een casino is)

SA
- Met een vrouw daten om keycard te krijgen
- Plannen gaan stelen
- De vorklift om de poort omhoog te doen
- Die rookbom om een bepaald alarm te doen afgaan
(dat zijn zo de eerste dingen die ik me herinner)

GTA 4:
- het is precies onvoorbereid
- ga naar buiten, schiet iedereen neer, naar de metro, schiet iedereen neer, gedaan.
En ik mis ook de sfeer van SA, en nog veel meer die van Vice city. Maar dat had ik ook met GTA3. Misschien dat er weer een opvolger komt met de zalige sfeer van vice city en een wat betere verhaallijn. En dan zal het spel van mij een 10/10 krijgen.

Wat ik wel vind is dat het karakter Niko meer uitgewerkt is dan in alle voorgaande gta's. ;)

Jenzel

Legacy Member
whahahaha die flikken in GTA IV zijn toch ni zo snugger!

Ik schoot nen dikken flik dood. Ineens 3 sterretjes! Komt daar nen helicopter met massa's veel flikkenauto's. Ik spring van nen berg recht het water in...die flikkenauto's rijden ook van diene berg, ook het water in hahaha :D

megamold

Legacy Member
Fides zei:
Begrijp me niet verkeer hé. Ik vind gta 4 een goed spel, mooie omgeving, leuke gta-grappen, ... . Maar het echte verhaal is toch een beetje minder, vind ik. En als voorbeeld neem ik nu die bankovervalmissie: vergelijk die van gta4 eens met de van SA (alhoewel het in SA een casino is)

SA
- Met een vrouw daten om keycard te krijgen
- Plannen gaan stelen
- De vorklift om de poort omhoog te doen
- Die rookbom om een bepaald alarm te doen afgaan
(dat zijn zo de eerste dingen die ik me herinner)

imho hoort da ni echt bij de storyline
das is eerder de opbouw van de missie

ikbenben

Legacy Member
sjoonsjein zei:
whahahaha die flikken in GTA IV zijn toch ni zo snugger!

Ik schoot nen dikken flik dood. Ineens 3 sterretjes! Komt daar nen helicopter met massa's veel flikkenauto's. Ik spring van nen berg recht het water in...die flikkenauto's rijden ook van diene berg, ook het water in hahaha :D

Heb ik oo, al tegen gekomen.
De flikken zwemmen dan uit de auto en zijn een gemakkelijk doelwit dan :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan