Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kurtje

Legacy Member
Careless zei:
Kan je nog weggaan met Packie nadat je Derrick gedood hebt? Indien niet kan je toch geen 100% meer halen want één objective daarvan is bij iedereen hun special abilities hebben...

En man toch, 53% en ik heb die jobs van Roman nog altijd niet terug :wtf:. Wellicht één of andere bug zeker :sad:. Het lekker rondcruisen in een Taxi om dan mensen te vervoeren kan ik al vergeten. En nu was het eens vele toffer dan zijn voorgangers :(.

Ik denk niet dat die taxi missies nog terug komen. Sinds hij opnieuw een zaak heeft en je weer Roman z'n taxi's kan bellen heb ik eigenlijk nog nooit gezien waar z'n nieuwe bureau is :s En van die jobs, had ik voordien zelfs nog nooit gedaan :p Zelfde als bij Jacob, heb ook nog nooit jobs voor hem gedaan, geld heb ik ni nodig ze ...

seurinck

Legacy Member
ey die patch download hij hem vanzelf als je het game insteekt of moet je hem afhalen van je PS-Store ?

dr.salt

Legacy Member
Ik kijk heel erg uit naar de volgende GTA aangezien die met dezelfde engine voor veel betere graphics zal zorgen en nog meer missies en gebied

ik vind de stad heel mooi en al, maar stad is toch ook maar stad en ik ben het toch een beetje snel beu gezien, hopelijk hierna een gta met aparte dorpen en/of steden die elks even bevolkt en intressant zijn als deze, al zij het wel kleiner in schaal :)

multiplayer vind ik trouwens echt niet goed, het komt altijd neer op zo snel mogelijk naar een wapen rushen en elkaar al van kilometers ver beginnen te beschieten, ronduit saai en vervelend, kga na de SP deze game prob niet meer vastnemen, ze hadden der toch echt iets beters van kunnen maken van die MP :(

Liquid Li0n

Legacy Member
seurinck zei:
ey die patch download hij hem vanzelf als je het game insteekt of moet je hem afhalen van je PS-Store ?

ja, als je je spel start zegt hij, nieuwe versie, 1.0.1, eerst dowloaden en installeren en het spel start opnieuw op, je kan precies zelfs niet om deze update te omzeilen (zou ook niet weten waarom maar kom)

bij mij ging het zonder problemen, download van 16mb, installatie binnen de 10sec en spel start daarna trg opnieuw op.

seurinck

Legacy Member
ja moet het nog doen, was gwn omdak nu op de ps-store zit en dacht kan dan ineens die patch downloaden als hij op ps-store staat maare kzal dan straks es game insteken.

thx voor de info !

MaL1Ce

Legacy Member
NdMz<1220> zei:
Heeft er iemand al meer dan twee autos op zijn parking gekregen, die na een load niet weg waren wel te verstaan.. ;p

nen chopper blijft staan na ne save :p

gizmo666

Legacy Member
wat ik ook spijtig vind: als je 2 auto's hebt staan voor je deur en je hebt tussen die 2 auto's nog plaats genoeg. dan zet je daar een brommer tussen en als je dan gaat saven dan is er ineens nen auto van weg.

F e r o x

Legacy Member
Wanneer je achtervolgd wordt door één of twee politiewagens, geraak je nog gemakkelijk weg. Maar wanneer je enkele agenten hebt doodgeschoten, en er een helikopter bij is ingeschakeld is het zoekgebied zo groot dat ik het er nooit levend vanaf breng. Probeer me dan maar te verschansen, maar ze zijn zo in de meerderheid dat het niet baat. Iemand tips?

Dots

Legacy Member
gewoon vollenbak doorvlammen op een rechtstuk. (alle bij 3 sterren dan he)

Tobi-

Legacy Member
2 auto's afknallen, 2 ventjes in heli knallen, terug doorrijden als je er echt niet van weggeraakt..

waffel

Legacy Member
stipt een pay & spray aan op uw gps, tegen da ge daar zijt ebde ze al afgeschudt en ga naar buiten en geniet van de vrijheid!! liberty city!!

megamold

Legacy Member
een paar hoekige straatjes neme en ze wa afschudde en dan hard doorperen

4 sterre krijg ik nog weg zonder overdreve veel moeite te moete doen

mythe

Legacy Member
@megamold: idd, gewoon racen en wat agenten in u weg rechtdoor vermijden door is een park door te rijden.

Jersy

Legacy Member
shit man, dernet per ongeluk ingelogd met mijn warhawk account ipv mijn normale account
dacht dak het kreeg toen ik zag staan "starting new game" en "no saves found on hard disk" :)

mad skilz

Legacy Member
megamold zei:
een paar hoekige straatjes neme en ze wa afschudde en dan hard doorperen

4 sterre krijg ik nog weg zonder overdreve veel moeite te moete doen

ik deel de mening... :p vind echt nie moeilijk om 4 sterren kwijt te raken...3 is zelfs echt easy...

Lemon

Legacy Member
"this game session no longer exists".

Telkens als ik een MP game probeer te joinen via een invite. Al 20 min aan een stuk. What gives?

biertap

Legacy Member
dr.salt zei:
multiplayer vind ik trouwens echt niet goed, het komt altijd neer op zo snel mogelijk naar een wapen rushen en elkaar al van kilometers ver beginnen te beschieten, ronduit saai en vervelend, kga na de SP deze game prob niet meer vastnemen, ze hadden der toch echt iets beters van kunnen maken van die MP :(

Cops'n Crooks of Racen met de meest belachelijke voertuigen is mij toch nog altijd niet beu ze :D zeker als ge het met wa maten speelt... Fun factor is toch reedlijk hoog dan :D

F e r o x

Legacy Member
Probleem is dat ik meestal al direct aan 6 sterren zit. 3 sterrren is inderdaad niets.

mad skilz

Legacy Member
biertap zei:
Cops'n Crooks of Racen met de meest belachelijke voertuigen is mij toch nog altijd niet beu ze :D zeker als ge het met wa maten speelt... Fun factor is toch reedlijk hoog dan :D

Ja ge moet de mp met vrienden spelen...Wat ik ook fun vind is gewoon met u kameraden chaos in stad brengen:p nie op elkaar schieten maar op de flikken ;) eens een helikopterke pakken...of zo een gepanserde flikkebak vol met kameraden, ene die rijd...ene die schiet ... en ene die granaten smijt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan