Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dr.salt

Legacy Member
Dots zei:
haha kmoest zo een paar man in een huis uitmoorden, bel ik daar 10 keer ofzo de flikken, komen die helpen. Het resultaat (geen spoilers hoor):
http://img367.imageshack.us/my.php?image=file0001wr7.jpg
http://img153.imageshack.us/my.php?image=file0002oh5.jpg
http://img380.imageshack.us/my.php?image=file0003oy8.jpg

kwou ook nog een foto trekke van de autos buiten maar toen werd ik opgepakt want khad wanted level. jammer want er stonden een stuk of 10 politie autos op 1 hoop:D


haha zalig die missie heb ik ook net gedaan alleen ben ik ze solo gaan onder handen nemen, anders zout te makkelijk zijn :d

Moloch

Legacy Member
vraagske

op het 3de eiland kwam ik in een steegske aan diene autoshop ne vent tegen die ik dan een lift gegeven heb naar de docks waar em nen zware zak in het water dumpte (wss kinderen aangezien em over "taking care of the kids" bezig was), nu, komt ge die nog ergens tegen? of andere chars? kheb den strategy guide maar kweet nie goe wat te zoeken, twas zo een groen manneke op den radar

Moloch

Legacy Member
spijtig genoeg nie :sad: al wa op google gezocht maar niets gevonden, twas snachts btw

Lloyd

Legacy Member
dr.salt zei:
haha zalig die missie heb ik ook net gedaan alleen ben ik ze solo gaan onder handen nemen, anders zout te makkelijk zijn :d

Ma gij zijt dan ook een real life gangsta é...

Karre

Legacy Member
Moloch zei:
tis eddie low, just gevonden :) problem solved dus, das blijkbaar 1 van die random friends

Het is die seriemoordenaar waarover ze spreken :p Sommigen dachten dat ze het altijd over jou hadden maar niet dus. Die zak die hij in het water gooide is dan ook de hint.

GenesisX

Legacy Member
Da's die serial killer waarover ze spreken op de radio (WKTT). Zo heb je er nog redelijk veel (en ik ben ook van plan om ze op te zoeken), zoek gwn op internet naar "GTA 4 jumps" fzo, dan kom je wel op dat forum waar alle screens staan die je ook in-game op het i-net kan vinden (de url krijg je normaal in een e-mail; www.whettheydontwantyoutoknow.com ?)

:)

Karre

Legacy Member
GenesisX zei:
Da's die serial killer waarover ze spreken op de radio (WKTT). Zo heb je er nog redelijk veel (en ik ben ook van plan om ze op te zoeken), zoek gwn op internet naar "GTA 4 jumps" fzo, dan kom je wel op dat forum waar alle screens staan die je ook in-game op het i-net kan vinden (de url krijg je normaal in een e-mail; www.whettheydontwantyoutoknow.com ?)

:)

Wat ik me afvraag, wordt die site als cheaten gezien? Nee zeker?

GenesisX

Legacy Member
Careless zei:
Wat ik me afvraag, wordt die site als cheaten gezien? Nee zeker?
Euh, nee, 'k zou nie weten hoe ze dat zouden doen. Hoe kunt ge da anders vinden? Zo kunt ge blijven rondrijden... Ze sturen het zelfs via mail in-game...

Franneke

Legacy Member
Stom vraagje over GTA4, maar het boekje van de game en de achterkant van de hoes, is die int nederlands?

Atrox

Legacy Member
Klees hier vaak da ge de politie etc kunt bellen. Hoe doet ge da precies? :unsure:

kurtje

Legacy Member
Bij die marathon op social club heb ik al 76% voor public transport (taxi) en voor de rest zo goed als nix :p Ben echt heel lui in deze GTA, neem voor alles de taxi, rijd enkel alst ni anders kan tijdens een missie ...

kRa

Legacy Member
kurtje zei:
Bij die marathon op social club heb ik al 76% voor public transport (taxi) en voor de rest zo goed als nix :p Ben echt heel lui in deze GTA, neem voor alles de taxi, rijd enkel alst ni anders kan tijdens een missie ...

ik sinds vandaag 100% op public transport , neem ook altijd den taxi :D
walk&run: 18%

ElGargamel

Legacy Member
alle joh, ik rij altijd. Met sommige auto's lukt het me echter nog steeds niet. maar er is nen bak die heeeeeeeerlijk rijdt, ik denk "futo" ofzoiets. Wat een machientje, zo vlot rijden se
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan