Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

extreme_fox

Legacy Member
Careless zei:
De trouw gaat nog door als je wraak neemt ;)

By the way, hebben jullie Darko ook gedood? :p

ik heb hem gedood ja , daar is het verhaal natuurlijk voor te doen :p

mythe

Legacy Member
Fax zei:
dank u voor al die leuke spoilers ...
Thread nietmeer lezen fax. Want sommige mensen beseffen niet dat ze spoilers meegeven of dat ze het soms moeten weg steken.
Ik lees geen één thread meer vanaf het spel uit is tot ik het spel zelf heb uitgespeeld. Anders is het een ramp!

k'D8 nu, k'ga het is proberen, misschien gebruiken ze spoiler-tags, maar als ik de eerste comment van u lees: "dank u voor de spoilers" heb ik niet veel goesting meer :p.

Karre

Legacy Member
Wie heeft er hier gezegd dat die battlechopper enkel beschikbaar is als je die 200 duiven hebt gedood? :p Niet dus, die battlechopper is beschikbaar wanneer je het verhaal hebt voltooid en je kan hem vinden op die helipad van het politiestation dat in het noord-oosten van Alanquin ligt.

Liquid Li0n

Legacy Member
Ik neem ook veel de taxi in deze gta, vroeger deed ik dat nooit, maar dat is omdat je altijd maar een uur de tijd krijgt voor naar iemand te rijden. Dan pak je gewoon de taxi. Of als je een missie moet herdoen, moet je weer dat stuk rijden dus daarvoor ook de taxi.

Xcd

Legacy Member
Wat mij nog altijd stoort, net zoals bij de vorige gta's, is dat wanneer je in een auto zit, je plots altijd meer auto's ziet van het type waar jij mee in het rijden bent.

GenesisX

Legacy Member
Careless zei:
Wie heeft er hier gezegd dat die battlechopper enkel beschikbaar is als je die 200 duiven hebt gedood? :p Niet dus, die battlechopper is beschikbaar wanneer je het verhaal hebt voltooid en je kan hem vinden op die helipad van het politiestation dat in het noord-oosten van Alanquin ligt.
Ikke! En da stond in die lijst met objectives da ge moest voltooien. 200 flying rats => chopper with rockets. Uw bron? :p

gizmo666 zei:
vroeger kon dat ook niet
Soms wel.

Karre

Legacy Member
Ah met rakketten. :) Diegene die ik gevonden heb, uit eigen ondervinding dus, die er pas kwam te staan na het voltooien van de story line is een battle chopper met enkel mitraileuren, die helicopter van het N.O.O.S.E. team dus.

Goldrusher

Legacy Member
Het kon niet.

Vanaf Vice City kon je wel terug naar het beginpunt van een missie gebracht worden wanneer je faalde. Maar tijdens een missie en gewoon tijdens freeroaming, kon het vroeger niet.

GenesisX

Legacy Member
gizmo666 zei:
in welke voorgaande gta was dat dan?
Zoals Goldrusher zei, in VC. Daarom zei ik ook soms :).

seurinck zei:
wat is de rol van lola in het spel eigenlijk?
Lola, wie is dat?

Careless zei:
Hehe, ik heb alle mappen uitgeprint (jumps, pigeons, friends & random pedestrians) en wanneer ik eens goesting heb zal ik ze eens zoeken. Met m'n laptop op een stoeltje naast m'n bed en al gamend alle screens en posities op de map volgen ... :D Jammer, maar, waarom tonen ze geen screen van die helikopter met raketten? Zo weet je misschien of het de moeite waard is... Als da maar een flauw misbaksel is kunnen die 200 duiven mijn gat kussen hoor :p.

edit: op de PS3-versie heb ik deze namiddag iets meegemaakt. 'k Was heel vlug aan het rijden door de Booth Tunnel (als ge rechts blijft rijden kunt ge zo scheef hangend heel vlug gaan) en omdat hij niet vlug genoeg de wereld laadde, reed ik plotseling door de grond omhoog en kwam ik onder de wereld te zitten. En even later, toen ik met m'n auto de metro probeerde binnen te geraken, kwam ik in een soort van lift te zitten en ik kon er niet meer uit. Weer zo uit de wereld. Stak wat tegen...

kurtje

Legacy Member
Kheb nu ook het verhaal uit. Nu zal het ook met men laptop naast me zoeken worde naar al die stuff voor 100% te hale ...

Met de vorige gta's heb ik eigenlijk nog maar 1 keer zo'n stuff zitte collecten. Dat was toen in San Andreas, daar heb ik es al die hoefijzers verzameld ...

mythe

Legacy Member
kan je kiezen voor faustin te vermoorden of niet? Want ik vind de keuzes van tijd wel moeilijk om te weten. Bij wie heb je mogelijkheid tot leven te houden en wie niet? Hoe zie je dit?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan