Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FEW

Legacy Member
nog eens over die geldtransporten. waar zijn die te vinden ofzo? ik heb al veel zitten rond toeren, maar nog geen enkele gevonden.

boeffel

Legacy Member
FEW zei:
nog eens over die geldtransporten. waar zijn die te vinden ofzo? ik heb al veel zitten rond toeren, maar nog geen enkele gevonden.


Volgens mij zitten die er niet in :unsure:

bon_jovi

Legacy Member
FEW zei:
nog eens over die geldtransporten. waar zijn die te vinden ofzo? ik heb al veel zitten rond toeren, maar nog geen enkele gevonden.

kom ik regelmatig tegen in de straat waar Brucie woont, map1

Unpro

Legacy Member
Gisteren proberen online te gaan, ma nadat ik 17 keer dadelijk gedisconnect werd ben ik dr ma mee gestopt. Is er nergens een lobby met een lijst van servers waar ik uit kan kiezen ofzo ipv dat ik altijd een random server join?

WarBlade

Legacy Member
1. Geven geldtransporten veel geld ? En hoe dat te bemachtigen ? Ik heb hier ergens al gelezen dat je ze tot ontploffing moet brengen ? En daarna kan je uit het wrak het geld nemen ofzo dan ?

2. Is het mogelijk om je eigen tracklist/radiostation samen te stellen ? Want ik vind de muziek verschrikkelijk in deze GTA tegenover de vorige GTA's...

Dots

Legacy Member
Unpro zei:
Gisteren proberen online te gaan, ma nadat ik 17 keer dadelijk gedisconnect werd ben ik dr ma mee gestopt. Is er nergens een lobby met een lijst van servers waar ik uit kan kiezen ofzo ipv dat ik altijd een random server join?

nee jammer genoeg niet, dat is ook mijn grootste last. geen lobby.

Karre

Legacy Member
GenesisX zei:
Careless, ik krijg geen berichten? Wordt dat maar op een bepaald moment beschikbaar fzo?

Je moet eerst alle missies van Brucie waarbij je auto's moet gaan stelen voltooien en dan verwijst hij u door naar Stevie.

megamold

Legacy Member
WarBlade zei:
1. Geven geldtransporten veel geld ? En hoe dat te bemachtigen ? Ik heb hier ergens al gelezen dat je ze tot ontploffing moet brengen ? En daarna kan je uit het wrak het geld nemen ofzo dan ?

2. Is het mogelijk om je eigen tracklist/radiostation samen te stellen ? Want ik vind de muziek verschrikkelijk in deze GTA tegenover de vorige GTA's...

ze geven redelijk wat geld, en je krijgt het eruit door de wagen tot ontploffing te brengen
het geld ligt dan rond de wagen gestrooid, ge kunt da best ergens afgelegen doen wa da geld verzamelen met flikke rond u is ni echt makkelijk :D

FEW

Legacy Member
bon_jovi zei:
kom ik regelmatig tegen in de straat waar Brucie woont, map1
jep, ik had het net gevonden (ik dacht dat ze zouden rondrijden met politieescorte ofzo :)). ik heb er ongeveer 30.000$ mee verdient. 2 minuten erna vond ik weer een geldtransport. deze liet ik ook ontploffen, hier lagen VEEL MEER briefjes naast. maar dat bracht maar 2000$ op :) de 2de was dus echt de moeite niet.

Karre

Legacy Member
megamold zei:
ze geven redelijk wat geld, en je krijgt het eruit door de wagen tot ontploffing te brengen
het geld ligt dan rond de wagen gestrooid, ge kunt da best ergens afgelegen doen wa da geld verzamelen met flikke rond u is ni echt makkelijk :D

Autobom gebruiken en je hebt geen last van flikken :p.

GenesisX

Legacy Member
Careless zei:
Je moet eerst alle missies van Brucie waarbij je auto's moet gaan stelen voltooien en dan verwijst hij u door naar Stevie.
Heb ze allemaal gedaan en dan stuurde hij sms dat m'n inbox niet meer vol ging zitten met z'n mails. Verder niets...

Careless zei:
Autobom gebruiken en je hebt geen last van flikken :p.
Da's ook wel kut dat Packie niet altijd een bom heeft wnr jij belt. Of ge moet keilang wachten voor je opnieuw eentje kan krijgen :/.

ChunWai.

Legacy Member
Check je inbox van je sms'jes is. Ik dacht ook dat ik er geen kreeg, maar ik had er nog eentje van Stevie inzitten.

EDIT: Hoe zien die geldtransporters eruit? Want ik zit al even in die wijk van Brucie te rijden maar geen geldtransport denk ik.

kurtje

Legacy Member
Careless zei:
Je moet eerst alle missies van Brucie waarbij je auto's moet gaan stelen voltooien en dan verwijst hij u door naar Stevie.

Wagens voor Brucie stelen is niet nodig om Stevie z'n opdrachte te unlocken. Ik heb nog maar 1 keer voor Brucie gaan stelen en heb Stevie al. Ge moet Brucie tot een bepaalde missie gespeeld hebbe en dan nog van een ander tot een bepaalde missie ofzo en dan unlock je Stevie z'n opdrachte.

FEW

Legacy Member
C2W zei:
Check je inbox van je sms'jes is. Ik dacht ook dat ik er geen kreeg, maar ik had er nog eentje van Stevie inzitten.

EDIT: Hoe zien die geldtransporters eruit? Want ik zit al even in die wijk van Brucie te rijden maar geen geldtransport denk ik.
wit en groen.

biertap

Legacy Member
Het spel gistern ook uitgespeeld, zit al aan 72%... nu nog al die duiven vinden, en mij es bezighouden met die stunt jumps :D

wa ik mij wel afvraag, in één van die trailers vóór da het spel uitkwam, zagt ge Niko zo lopen in een brandweeroutfit, met op de achtergrond een huis in de fik...Had gedacht dat dit ook in één van de missies aan pas ging komen...maar blijkbaar niet?

Dots

Legacy Member
niko liep gewoon voor dat huis dat in brand stond,geen brandweer outfit. En in de missies was er duidelijk wel een huis dat in brand stond.

megamold

Legacy Member
kheb het gistere eindelijk uitgespeeld na een speelduur van 66 uur :D
nu kan ik mij is bezighouden met die races enzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan