Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FEW zei:nog eens over die geldtransporten. waar zijn die te vinden ofzo? ik heb al veel zitten rond toeren, maar nog geen enkele gevonden.

FEW zei:nog eens over die geldtransporten. waar zijn die te vinden ofzo? ik heb al veel zitten rond toeren, maar nog geen enkele gevonden.
Unpro zei:Gisteren proberen online te gaan, ma nadat ik 17 keer dadelijk gedisconnect werd ben ik dr ma mee gestopt. Is er nergens een lobby met een lijst van servers waar ik uit kan kiezen ofzo ipv dat ik altijd een random server join?
GenesisX zei:Careless, ik krijg geen berichten? Wordt dat maar op een bepaald moment beschikbaar fzo?
WarBlade zei:1. Geven geldtransporten veel geld ? En hoe dat te bemachtigen ? Ik heb hier ergens al gelezen dat je ze tot ontploffing moet brengen ? En daarna kan je uit het wrak het geld nemen ofzo dan ?
2. Is het mogelijk om je eigen tracklist/radiostation samen te stellen ? Want ik vind de muziek verschrikkelijk in deze GTA tegenover de vorige GTA's...

jep, ik had het net gevonden (ik dacht dat ze zouden rondrijden met politieescorte ofzobon_jovi zei:kom ik regelmatig tegen in de straat waar Brucie woont, map1
). ik heb er ongeveer 30.000$ mee verdient. 2 minuten erna vond ik weer een geldtransport. deze liet ik ook ontploffen, hier lagen VEEL MEER briefjes naast. maar dat bracht maar 2000$ op
de 2de was dus echt de moeite niet.megamold zei:ze geven redelijk wat geld, en je krijgt het eruit door de wagen tot ontploffing te brengen
het geld ligt dan rond de wagen gestrooid, ge kunt da best ergens afgelegen doen wa da geld verzamelen met flikke rond u is ni echt makkelijk![]()
.Heb ze allemaal gedaan en dan stuurde hij sms dat m'n inbox niet meer vol ging zitten met z'n mails. Verder niets...Careless zei:Je moet eerst alle missies van Brucie waarbij je auto's moet gaan stelen voltooien en dan verwijst hij u door naar Stevie.
Da's ook wel kut dat Packie niet altijd een bom heeft wnr jij belt. Of ge moet keilang wachten voor je opnieuw eentje kan krijgen :/.Careless zei:Autobom gebruiken en je hebt geen last van flikken.
Careless zei:Je moet eerst alle missies van Brucie waarbij je auto's moet gaan stelen voltooien en dan verwijst hij u door naar Stevie.
wit en groen.C2W zei:Check je inbox van je sms'jes is. Ik dacht ook dat ik er geen kreeg, maar ik had er nog eentje van Stevie inzitten.
EDIT: Hoe zien die geldtransporters eruit? Want ik zit al even in die wijk van Brucie te rijden maar geen geldtransport denk ik.
