Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
ze zouden da aan iedereen die 100% haalt moeten geven, en nie met nen deadline, why rush? :crazy:

biertap

Legacy Member
idd...vinnek ook maar belachelijk die deadline...
zit nu aan iets van 83 %
moest het nie zo'n schoon weer geweest zijn de afgelopen weken zou ik het mss wel gehaald hebben :)

Fides

Legacy Member
Als je vanavond nog 100 % wil, zoek op internet naar een save game met 100% en zet het op uw account.

biertap

Legacy Member
dus ge kunt dan in feite een nieuwe gebruiker aanmaken, en daar uw savegame dan opzetten? en toch nog altijd voortdoen met uw andere save?

dr.salt

Legacy Member
hoe gay is dat, voor zo'n domme adobe file ga ik mij nie bezighouden om duiven kapot te maken en jumpkes te zoeken ze :rofl:

SlyR

Legacy Member
dr.salt zei:
hoe gay is dat, voor zo'n domme adobe file ga ik mij nie bezighouden om duiven kapot te maken en jumpkes te zoeken ze :rofl:

Umm... je krijgt wel degelijk een echte sleutel toegestuurd.

Ik probeer hard er te raken, ik snap niet hoe anderen er geraakt zijn. Ik heb GTA op ieder vrij moment gespeeld sedert de release en toch ben ik nog niet op 100% :wtf: Tja, moet wel gaan werken natuurlijk he...

SlyR

Legacy Member
Toemen é, ik haal het niet :sad:
Waarom moet mijn lief zo een slechte gamer zijn :(

Gonzo

Legacy Member
Alle, de stoere mannen die waarschijnlijk het eerst in de rij stonden bij de release vinden het precies weer belachelijk da ge een 'trofee' krijgt als ge 100% speelt... :sleep:

't Is wel grappig dan dat ik da spel eerst zelfs niet ging kopen, en nu toch met zo'n sleutelke ga lopen, terwijl de strevers het nie halen :lol:

P.S. Ik moet ook elken dag gaan werken hoor; zelfs dan is het goed te doen...

SlyR

Legacy Member
Gonzo zei:
Alle, de stoere mannen die waarschijnlijk het eerst in de rij stonden bij de release vinden het precies weer belachelijk da ge een 'trofee' krijgt als ge 100% speelt... :sleep:

't Is wel grappig dan dat ik da spel eerst zelfs niet ging kopen, en nu toch met zo'n sleutelke ga lopen, terwijl de strevers het nie halen :lol:

P.S. Ik moet ook elken dag gaan werken hoor; zelfs dan is het goed te doen...

k Heb nochtans iedere avond gespeeld, maarja, sommige mensen zijn wel een tijd onderweg en sprokkelen nogal veel overuren he... En sommige mensen moeten nog wassen, koken, afwassen enzoverder na 't werk. t Is niet dat ik mijn leven rond dat spelleke geregeld heb he :sop:

Gonzo

Legacy Member
Ge hebt nog 4 uur om het te halen, alles is nog mogelijk als ge nen nachtrust wilt opofferen ;)

SlyR

Legacy Member
De dees ga sebiet in haar nest kruipen, morgen rappellekes versturen en dan willen we niet missen he :lol:

wecker

Legacy Member
waar moet ge me die auto's blijven die ge voor stevie pikt ?
krijg geen sms ofzo waar ik ze naartoe moet brenge :s

megamold

Legacy Member
WeCKeR zei:
waar moet ge me die auto's blijven die ge voor stevie pikt ?
krijg geen sms ofzo waar ik ze naartoe moet brenge :s

eiland rechtsboven , rechts van u safehouse is een icoon "garage"

neomitochondria

Legacy Member
zit eindelijk aan de laatste missie, juist geprobeerd, maar niet gelukt... zit nu aan 60% en heb er een grote 30 uur opzitten.

ChunWai.

Legacy Member
Vind dat Key to the City dingetje maar idioot tbh. Veel heb je er niet aan en veel waard is het ook niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan