Moloch
Legacy Member
Gonzo zei:Alle, de stoere mannen die waarschijnlijk het eerst in de rij stonden bij de release vinden het precies weer belachelijk da ge een 'trofee' krijgt als ge 100% speelt...
't Is wel grappig dan dat ik da spel eerst zelfs niet ging kopen, en nu toch met zo'n sleutelke ga lopen, terwijl de strevers het nie halen
P.S. Ik moet ook elken dag gaan werken hoor; zelfs dan is het goed te doen...
wat belachelijk is is diene deadline, nie diene troffee, nie iedereen is nen no-lifer die op zo ne korte tijd 100% haalt é





Iemand anders met dit soort problemen? 
