Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
Gonzo zei:
Alle, de stoere mannen die waarschijnlijk het eerst in de rij stonden bij de release vinden het precies weer belachelijk da ge een 'trofee' krijgt als ge 100% speelt... :sleep:

't Is wel grappig dan dat ik da spel eerst zelfs niet ging kopen, en nu toch met zo'n sleutelke ga lopen, terwijl de strevers het nie halen :lol:

P.S. Ik moet ook elken dag gaan werken hoor; zelfs dan is het goed te doen...

wat belachelijk is is diene deadline, nie diene troffee, nie iedereen is nen no-lifer die op zo ne korte tijd 100% haalt é :rofl:

Karre

Legacy Member
Moloch zei:
wat belachelijk is is diene deadline, nie diene troffee, nie iedereen is nen no-lifer die op zo ne korte tijd 100% haalt é :rofl:

Amai zeg, dat is inderdaad echt wel grappig :ironic:.

Komaan zeg, als ik had gerusht dan had ik ook wel al 100% maar ik wou gewoon van het spel genieten en daardoor heb ik "maar" 73% op dit moment.

Moloch

Legacy Member
Careless zei:
Amai zeg, dat is inderdaad echt wel grappig :ironic:.

Komaan zeg, als ik had gerusht dan had ik ook wel al 100% maar ik wou gewoon van het spel genieten en daardoor heb ik "maar" 73% op dit moment.

het antwoord rechtvaardigd de quote ;)

kzit ook op 73% btw, en nen no-lifer heeft niets met rushen te zien é

ma soit, genoeg gezeverd

Karre

Legacy Member
Moloch zei:
het antwoord rechtvaardigd de quote ;)

kzit ook op 73% btw, en nen no-lifer heeft niets met rushen te zien é

ma soit, genoeg gezeverd

Ik zei dat als ik gerusht had dat ik de 100% gehaald zou hebben. Ik heb inmiddels al GTA IV voor zo'n 63 uur gespeeld, dus ik zou zeker die 100% kunnen gehad hebben + er waren een paar dagen waar ik echt geen zin had om te gamen. Dus ja het was zeer zeker mogelijk om op een normaal tempo die 100% te halen, en dan zit jij te zeggen dat je een nolifer moet zijn om de 100% te halen, niet rechtstreeks maar je kan het er uit afleiden.

Fides

Legacy Member
popcorn.gif

megamold

Legacy Member
Fides zei:

:rofl:

ik zit nu aan 82% dus het is wel degelijk mogelijk om een leven te hebben en gta4 op 100% te krijgen

ik heb het de afgelopen week zelfs nimeer gespeeld ( sp )

Tobi-

Legacy Member
Gonzo zei:
Alle, de stoere mannen die waarschijnlijk het eerst in de rij stonden bij de release vinden het precies weer belachelijk da ge een 'trofee' krijgt als ge 100% speelt... :sleep:

Als ge denkt dat ik in de rij ga staan ben je verkeerd hoor.. heb het zelfs maar 2 dagen na de release voor de eerste keer gespeeld :unsure:

Safto

Legacy Member
Ik kocht reeds GTA 4 maar die freezd constant ofwel kantie men spel niet lezen :S Iemand anders met dit soort problemen?

mvg

GaMe®

Legacy Member
Gonzo zei:
Alle, de stoere mannen die waarschijnlijk het eerst in de rij stonden bij de release vinden het precies weer belachelijk da ge een 'trofee' krijgt als ge 100% speelt... :sleep:

't Is wel grappig dan dat ik da spel eerst zelfs niet ging kopen, en nu toch met zo'n sleutelke ga lopen, terwijl de strevers het nie halen :lol:

P.S. Ik moet ook elken dag gaan werken hoor; zelfs dan is het goed te doen...

n/o ma gij zijt hier precies de strever hoor. :)

iLLuSion_xGen

Legacy Member
Kheb een vraagske over de missies eigenlijk.

Ik heb de walkthrough gekocht van GTA en normaal zou ik nu aan The Puerto Rican Connection moeten beginnen.

Het ding is, ik krijg die missie niet :s

De E zou naar een M moeten veranderen voor Manny maar er staat niks ni meer :s

stoica_dva

Legacy Member
Vanaf hoeveel % (ongeveer?) krijgt ge toegang tot dat tweede grote eiland?

neomitochondria

Legacy Member
heb nu die fucking laatste missie al 6 keer geprobeerd en nog lukt het niet... pfff, kheb geen goesting meer om het nog eens te doen

ElGargamel

Legacy Member
38% nu en ik kan al opt 3e eiland

maar ik weet wel niet goed meer wat nu het hoofdverhaal is...
Uiteindelijk gaat het hem toch om die russen die Niko bedrogen hebben tijdens de oorlog? Dus dat vreemde kantoor van een of andere krant helpt je daar verder?

Tobi-

Legacy Member
ElGargamel zei:
38% nu en ik kan al opt 3e eiland

maar ik weet wel niet goed meer wat nu het hoofdverhaal is...
Uiteindelijk gaat het hem toch om die russen die Niko bedrogen hebben tijdens de oorlog? Dus dat vreemde kantoor van een of andere krant helpt je daar verder?

jap
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan