Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FEW

Legacy Member
ElGargamel zei:
ah hoertjes, die was ik nog niet tegengekomen. Straks ook es proberen.

Als je afspreekt voor 'n date is het toch belangrijk dat je 'n beetje deftig voorkomt. Dus ik mijn mooiste kostuum aan, 'n paar leren schoenen en 'n strakke kar... Begint
die zus van packie
toch wel commentaar te geven op mijn kledij? Welke griet geeft er nu in godsnaam commentaar op kledij als je op date bent? Die dump je toch meteen...
tegen mij zat die ook altijd te zagen dat ik is een kostuum moest dragen, als ik dat dan doe, zaagt ze nog steeds.
ik heb de zeur dan ook laten sterven op het einde, roman is veel cooler ^^

biertap

Legacy Member
snake5555 zei:
moet ergens hoger gaan staan spoorweg is ideale plaats daarvoor dan kunt g ze afschieten
anders eens granaat gooien in de holte

daar heb ik al gestaan, ingezoomd...niets gezien..

heb al met rocketlauncher van vlakbij op geschoten ook...niks

die duif is er gewoon nie blijkbaar :s pff

GenesisX

Legacy Member
Ruim 86% hier en nu wat problemen.

Weet er iemand hoeveel die stunt jumps en duiven procentueel waard zijn? 'k Moet nog ongeveer 20 jumps, 180 duiven, die QUB3D winnen en abilities unlocken van LJ, Packie en Dwayne (khad geen zin meer om af te spreken dus die zijn allemaal verdwenen). 'k Heb totaal geen zin om die duiven te zoeken, noch om telkens weer af te spreken met die characters om gwn constant weg en weer te rijden. En als ge dan 's ochtends belt (of rond 11:34am) zijn ze nog aan het slapen en gaat da procent weer minder waardoor uw laatste 2 afspreken teniet gedaan worden -_-

En als ik LJ bel is het constant antwoordapparaat :/

megamold

Legacy Member
ik heb het uitgespeeld en ze dan 1 keer tot boven de 90 gehaald voor de achievement en nu neem ik de telefoon nog nimeer op :D

kheb ze toch nimeer nodig

Gonzo

Legacy Member
GenesisX zei:
Ruim 86% hier en nu wat problemen.

Weet er iemand hoeveel die stunt jumps en duiven procentueel waard zijn? 'k Moet nog ongeveer 20 jumps, 180 duiven, die QUB3D winnen en abilities unlocken van LJ, Packie en Dwayne (khad geen zin meer om af te spreken dus die zijn allemaal verdwenen). 'k Heb totaal geen zin om die duiven te zoeken, noch om telkens weer af te spreken met die characters om gwn constant weg en weer te rijden. En als ge dan 's ochtends belt (of rond 11:34am) zijn ze nog aan het slapen en gaat da procent weer minder waardoor uw laatste 2 afspreken teniet gedaan worden -_-

En als ik LJ bel is het constant antwoordapparaat :/


Jumps: 2.5
Duiven: 2.5
Qub3D: 1.25
Abilities + minstens alle activities 1x doen: 10


Grand total: 16.25

biertap zei:
daar heb ik al gestaan, ingezoomd...niets gezien..

heb al met rocketlauncher van vlakbij op geschoten ook...niks

die duif is er gewoon nie blijkbaar :s pff

Er zijn 2 van die holtes, ze zit normaal in de rechtse...

Karre

Legacy Member
Qub3D is echt zo lastig :sad:. Ik ga het krijgen als ik daar op 98.75% zit en dat dat het enigste is dat ik nog ga moeten doen terwijl me dat niet lukt :p. Krijg je trouwens terug zo'n t-shirt als je 100% hebt?

megamold

Legacy Member
da qubed ding is toch retegemakkelijk :D

ge moet onthoude dat als ge vierkantjes van 4 maakt dat je een powerup krijgt waar je bv mee alles blokjes van 1 kleur kan verwijderen
+ vierkantjes = meer punten

megamold

Legacy Member
dr.salt zei:
wth is die qub3d ??

:rofl:
salt loopt achter

qub3d is een arcadekast die ge kunt terugvinden in zo ongeveer elke binnenlocatie ( bij het poolcafe, in de stripclub,... ) en is een soort van tetris met een 3d twist

Gonzo

Legacy Member
Mjah diene Qub3D was voor mij extra lastig want ik ben kleurenblind, 'k heb die highscore verslagen met veel chance (en idd, die power-ups gebruiken) :D Maar als ik er zelfs in slaag moet het jullie zeker lukken :)

megamold

Legacy Member
int begin is da een beetje raar omda ge probeert tetris te spelen, ma tis toch net wa anders :D

enja als ge kleurenblind zijt kank mij voorstellen da het moeilijk is om te doen , ma da wilt wel zeggen da salt het zeker kan ;)

snake5555

Legacy Member
biertap zei:
daar heb ik al gestaan, ingezoomd...niets gezien..

heb al met rocketlauncher van vlakbij op geschoten ook...niks

die duif is er gewoon nie blijkbaar :s pff

je moet volledig rechts van dat gat gaan staan op de spoorweg,je ziet de duif moeilijk maar vandaar kun je met sniper ze afschieten

dr.salt

Legacy Member
Ja zeg, ik ben echt nie zo'n hardcore gamer als u he Megamold, ik speel ochot max een uurke per dag, en dan is het tegenwoordig meer skate dan gta4 dak speel want ben die gta4 echt kotsbeu aant worden ...

nog een paar missies en tzal gaan zijn uitgespeeld, langer moet die verhaallijn toch nie duren voor mij ze, kvind hem btw nogal onsamenhangend maarja ...

megamold

Legacy Member
de gta verhaallijn is altijd wel wat onsamenhangend geweest eh ;)
en tis redelijk moeilijk om die qub3d kasten niet te zien, als ge binnewandelt in een stripclub staat da recht voor u neus en krijgt ge direct "press LB to play qub3d" te zien

btw: kheb een thread gemaakt op het 360 forum met de trailers van skate2

megamold

Legacy Member
daarom is het een teaser trailer eh :p

ze gaan u ni direct omvergooie met ingame footage , ze moete u eerst het water wat in de mond geven

da is toch allesinds gelukt
my most anticipated game : skate2 !

Z3RoRoX

Legacy Member
ElGargamel zei:
ah hoertjes, die was ik nog niet tegengekomen. Straks ook es proberen.

Als je afspreekt voor 'n date is het toch belangrijk dat je 'n beetje deftig voorkomt. Dus ik mijn mooiste kostuum aan, 'n paar leren schoenen en 'n strakke kar... Begint
die zus van packie
toch wel commentaar te geven op mijn kledij? Welke griet geeft er nu in godsnaam commentaar op kledij als je op date bent? Die dump je toch meteen...

Ze heeft het liefst dat je in je russische kledij met haar uitgaat ;)
Kheb die guide gekocht en daar staat alles in ... ook welk restaurant goed scoort, welke clubs, welke wagen enz...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan