Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

devil8

Legacy Member
kvind die ook maar een trut ze.
tis nooit genoeg
ben gistere met haar naar den bar getrokken, alletwee zattekes buitengekomen, en nog ni gemogen eh..

megamold

Legacy Member
devil8 zei:
kvind die ook maar een trut ze.
tis nooit genoeg
ben gistere met haar naar den bar getrokken, alletwee zattekes buitengekomen, en nog ni gemogen eh..

ge gaat ook nooit mogen

all will become clear in the end

DjProbe

Legacy Member
kzit ergens aan een missie
waar ik naar het einde van de pier moe gaan naar Mr. '?'

dan moet ik naar een uitkijk plaats gaan en iemand identificeren die ant bellen is als ik ernaartoe bel ...
maar vind dienen peet dus nie é :d

iemand tips waar die gast staat ?

megamold

Legacy Member
DjProbe zei:
kzit ergens aan een missie
waar ik naar het einde van de pier moe gaan naar Mr. '?'

dan moet ik naar een uitkijk plaats gaan en iemand identificeren die ant bellen is als ik ernaartoe bel ...
maar vind dienen peet dus nie é :d

iemand tips waar die gast staat ?

die zit of loopt daar ergens, zoek gewoon iemand die belt, ge kunt luisteren naar iemand die hetzelfde zegt als wat ge op u gsm hoort ( hello is anyone there ... )

Karre

Legacy Member
Als hij aflegt kan je nog eens bellen, dan ga je wel zeker doorhebben wie het is. Blijkbaar stond hij een meter van mij toen ik een tweede maal belde :lol:.

kurtje

Legacy Member
Eerst vond ek et wel jammer dat die Kate vermoord werd opt einde, maar toen ik vernam dat het anders Roman zou zijn dan vind ik het wel het best dat die Kate doodga :p

dev!lke

Legacy Member
kurtje zei:
Eerst vond ek et wel jammer dat die Kate vermoord werd opt einde, maar toen ik vernam dat het anders Roman zou zijn dan vind ik het wel het best dat die Kate doodga :p

echt he, ik heb de verkeerde keuze gemaakt :'(

Fides

Legacy Member
DjProbe zei:
kzit ergens aan een missie
waar ik naar het einde van de pier moe gaan naar Mr. '?'

dan moet ik naar een uitkijk plaats gaan en iemand identificeren die ant bellen is als ik ernaartoe bel ...
maar vind dienen peet dus nie é :d

iemand tips waar die gast staat ?

http://nl.wikigta.org/wiki/Missies_(GTA_IV)

Gewoon kijken hoe die missie noemt, en op die site staat waar hij staat en hoe hij eruit ziet.

FEW

Legacy Member
story van GTA uitgespeeld... nogal een saai spel nu. ik wil meer zottere wapens en godmode nu zodat ik ravage kan aanrichten. het realisme is zo leuk niet meer. de vorige GTA speelde ik nog lang nadat ze uitgespeeld waren...

Karre

Legacy Member
Ik haat dat QUB3D spel :angry: 9500 punten en ik was er aan. Dat gaat mij dus echt nooit lukken, die 100% kan ik al op mijn buik schrijven.

Moloch

Legacy Member
qub3d is toch poepsimpel? ik haal met gemak die highscores, het duurt wel langer dan gewoon wild blokskes gaan neerzetten..

den truuk is om te zorgen dat ge voor elk van die kolommen een ander kleur gebruikt, en die in de hoogte opbouwt, ook als er nen nieuwe blok naar beneden komt kunt ge 1 kleur ervan laten verdwijnen (die ontploft dan); als em horizontaal valt en het rechtse kleur (bvb blauw) komt overeen met met het kleur van de kolom waar em op terecht gaat komen; vlak nadat blauw op blauw komt duwt ge naar rechts, dan zal dat linkse kleur (bvb rood) boven blauw komen te staan, maar aangezien rood niet meer naar beneden kan kantelen (doordat blauw al op blauw staat) zal dat gewoon ontploffen, zo word het gene chaos

da heeft bij mij 2 spellekes geduurd tegen dattek dat "uitgedokterd" had :p

GaMe®

Legacy Member
Welk is de beste keuze

Francis of zijn broer?
Francis: belletje voor wanted level kwijt te spelen
Derrick: hij bezorgt je missies

Wat is de beste keuzes? Zijn die missies de moeite? :p

RaZoR be

Legacy Member
GaMe® zei:
Welk is de beste keuze

Francis of zijn broer?
Francis: belletje voor wanted level kwijt te spelen
Derrick: hij bezorgt je missies

Wat is de beste keuzes? Zijn die missies de moeite? :p

date met kiki en ge hebt hetzelfde als Francis in leven houden ;)

patattekop

Legacy Member
die multiplayer heeft nu echt nog geen eene keer gewerkt bij mij
altijd geraak ik in een game, ik zie mijn ventje staan en dan direct connection lost to one or more players, returning to single player

heeft hier nog iemand last van?
echt kut ik kocht hem vooral voor de multi

Teknohol1c

Legacy Member
idem, heb nog nooit multiplayer troubles gehad....
Cops 'n crooks is echt wel de max :D

TiZon

Legacy Member
patattekop zei:
die multiplayer heeft nu echt nog geen eene keer gewerkt bij mij
altijd geraak ik in een game, ik zie mijn ventje staan en dan direct connection lost to one or more players, returning to single player

heeft hier nog iemand last van?
echt kut ik kocht hem vooral voor de multi

krijg ik oo veel, is omdat je in een room met te weinig spelers zit, als er dan eentje weggaat, ben je gescheten...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan