Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Deze woensdag van 2 tot 5 nog eens tesamen wat spelen op GTA IV? :)

En hopelijk heeft iedereen een headset :p.

waffel

Legacy Member
patattekop zei:
die multiplayer heeft nu echt nog geen eene keer gewerkt bij mij
altijd geraak ik in een game, ik zie mijn ventje staan en dan direct connection lost to one or more players, returning to single player

heeft hier nog iemand last van?
echt kut ik kocht hem vooral voor de multi

komt door je poorten, je hebt een aantal poorten (meestal al in de default-config) openstaan, zodat je enkele dingen "passeert" maar dan sluiten je poorten het ineens toch.. :'(

Gonzo

Legacy Member
waffelaar zei:
komt door je poorten, je hebt een aantal poorten (meestal al in de default-config) openstaan, zodat je enkele dingen "passeert" maar dan sluiten je poorten het ineens toch.. :'(


Teveel Stargate gekeken ofzo? :oink: Poorten gaan niet 'open en toe', ofwel zijn ze gemapt, ofwel niet :p Sockets kunnen wel sluiten, maar da 's geen routing issue, da 's volledig client- of serverside.

Moloch

Legacy Member
toch wel mijn bedenkingen over de multiplayer, gisteren tijdens cops en crooks kwam ik vollenbak afgevlogen en reed in op nen speler, die stond op 1sec terug recht gelijk er niks gebeurd was en schoot mij dan direct dood :/ ook waren al zijn schoten hits terwijl ik in nen otto zat

FEW

Legacy Member
vreemd, mijn multiplayer 'sterren' zijn weg. ik had 2 sterren, bijna 3. maar nu heb ik er weer 0

Teknohol1c

Legacy Member
Moloch zei:
toch wel mijn bedenkingen over de multiplayer, gisteren tijdens cops en crooks kwam ik vollenbak afgevlogen en reed in op nen speler, die stond op 1sec terug recht gelijk er niks gebeurd was en schoot mij dan direct dood :/ ook waren al zijn schoten hits terwijl ik in nen otto zat

Is ni omda ge in ne auto zit da ge daarom beschermd zijt van kogels e....

hatetn

Legacy Member
stony_v zei:
Is ni omda ge in ne auto zit da ge daarom beschermd zijt van kogels e....


dus iemand omvervlammen en direct terug rechtstaan is normaal
en hoeveel geluk moet je al niet hebben om iemand in een rijdende wagen heel de tijd mee te hebben. af en toe ok maar altijd?

heheheh

Legacy Member
hatetn zei:
dus iemand omvervlammen en direct terug rechtstaan is normaal
en hoeveel geluk moet je al niet hebben om iemand in een rijdende wagen heel de tijd mee te hebben. af en toe ok maar altijd?

Het is mij ook al opgevellen dat je abnormaal snel terug kan opstaan nadat je omvergereden bent.
En iemand afschieten in een rijdende auto is bijna even makenlijk als iemand afschieten die 2 meter voor je staat, iets te makkelijk eig. Je schiet bijna constant door het rampje recht tegen zijn kop.

Moloch

Legacy Member
dat direct opstaan weer meegemaakt, nuja vanmiddag heel den tijd cops en crooks zitten spelen, toch verwonderlijk hoe mensen met rank 4 nog zo kunnen prutsen :lol: spijtig dat er nooit echt veel volk is ook

GenesisX

Legacy Member
Damn ik vind die modes zo crappy :( Da werkt maar voor de helft. Ge gaat dood als een auto u zachtjes aanrijdt, en niet als iemand met een rakketwerper op u schiet of z'n magazijn leegschiet op u :/

Karre

Legacy Member
Ally fire of hoe het noemde stond af :p. Dus je mocht zoveel schieten op elkaar als je maar wou, er ging geen leven van je tegenstander af :).

Jerre Muesli

Legacy Member
Kvin die multiplayer ma dwaas eigendlijk. Alleen die co-op missies is nog tof
En ik krijg wederom het schijt aan multiplayer modes zonder keuze aan lobby's !!!!!!
Als ge in ene zit waar er ene niet op ready duwt, moogt ge eerst uit multiplayer gaan om nadien weer in multiplayer te gaan en weer een spelmode kiezen.. en dan hopen da ge niet in dezelfde lobby terecht komt. Hoe kut is da nie ????

Niki

Legacy Member
x4xk3 zei:
Kvin die multiplayer ma dwaas eigendlijk. Alleen die co-op missies is nog tof
En ik krijg wederom het schijt aan multiplayer modes zonder keuze aan lobby's !!!!!!
Als ge in ene zit waar er ene niet op ready duwt, moogt ge eerst uit multiplayer gaan om nadien weer in multiplayer te gaan en weer een spelmode kiezen.. en dan hopen da ge niet in dezelfde lobby terecht komt. Hoe kut is da nie ????

Dàt is super kut.

Moloch

Legacy Member
x4xk3 zei:
Kvin die multiplayer ma dwaas eigendlijk. Alleen die co-op missies is nog tof
En ik krijg wederom het schijt aan multiplayer modes zonder keuze aan lobby's !!!!!!
Als ge in ene zit waar er ene niet op ready duwt, moogt ge eerst uit multiplayer gaan om nadien weer in multiplayer te gaan en weer een spelmode kiezen.. en dan hopen da ge niet in dezelfde lobby terecht komt. Hoe kut is da nie ????

linksonder waar uw geld zichtbaar is komt er "starting in.." vanaf de host aangevinkt is, der mogen nog mensen zijn die nie aangevinkt zijn het spelt start zowiezo (met hen)

en ge kunt ook nog op select duwen om een nieuw spel te starten (andere lobby)

RTFI!

soit, der zou een optie voor private servers moeten zijn, voor een matchke mee 9lives bvb

kga nu weer wa multiplayer gaan spelen :D

FEW

Legacy Member
ik vind de multiplayer wel goed, behalve het feit dat het spel altijd opnieuw begint te laden als ge uit een lobby gaat. de rocketlauncher is bij momenten wel goed, maar er zijn er vaak te veel, waardoor ge elke ronde 20 raketten in uw gezicht krijgt...

Moloch zei:
en ge kunt ook nog op select duwen om een nieuw spel te starten (andere lobby)
goed om te weten :)

Jonas89

Legacy Member
Bij mij lukken de missie's niet meer, als ik naar de letter J of G ga en naar da geel pijlke loop gebeurt er niets...

kzal waarschijnlijk wel iets verkeerd doen... :oink:

iemand raad ?

GenesisX

Legacy Member
Wat een fucking achterlijke multiplayer :/

* Spawnen op elkaar en dan 20 seconden struikelen doorheen de straat.
* 95% van de tijd dat ik nu online ben geweest waren er framedrops (en constante dan nog :/)
* Auto's waar ge niet in kunt kruipen en die dan opeens voor uw neus verdwijnen
* Ventjes die opeens verdwijnen als je erop aan het schieten bent
* Nog altijd niet snappen hoe die multiplayer in elkaar zit qua games maken, joinen, ...

Man ik erger mij daaraan, zeker die constante 5fps doorheen heel m'n spel :/ Waarom zijn er dan consoles? Ik kon mij zowel een splinternieuwe pc aanschaffen waar ik da in oktober aan 50fps kan spelen, mét mods én meer communicatiemiddelen :/

Karre

Legacy Member
Misschien hebben wij hier maar één TV en kijkt mijn moeder naar Familie? Het is maar een gedacht é :unsure:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan