Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
patattekop zei:die multiplayer heeft nu echt nog geen eene keer gewerkt bij mij
altijd geraak ik in een game, ik zie mijn ventje staan en dan direct connection lost to one or more players, returning to single player
heeft hier nog iemand last van?
echt kut ik kocht hem vooral voor de multi
waffelaar zei:komt door je poorten, je hebt een aantal poorten (meestal al in de default-config) openstaan, zodat je enkele dingen "passeert" maar dan sluiten je poorten het ineens toch.. :'(
Poorten gaan niet 'open en toe', ofwel zijn ze gemapt, ofwel niet
Sockets kunnen wel sluiten, maar da 's geen routing issue, da 's volledig client- of serverside.Moloch zei:toch wel mijn bedenkingen over de multiplayer, gisteren tijdens cops en crooks kwam ik vollenbak afgevlogen en reed in op nen speler, die stond op 1sec terug recht gelijk er niks gebeurd was en schoot mij dan direct dood :/ ook waren al zijn schoten hits terwijl ik in nen otto zat
stony_v zei:Is ni omda ge in ne auto zit da ge daarom beschermd zijt van kogels e....
hatetn zei:dus iemand omvervlammen en direct terug rechtstaan is normaal
en hoeveel geluk moet je al niet hebben om iemand in een rijdende wagen heel de tijd mee te hebben. af en toe ok maar altijd?
x4xk3 zei:Kvin die multiplayer ma dwaas eigendlijk. Alleen die co-op missies is nog tof
En ik krijg wederom het schijt aan multiplayer modes zonder keuze aan lobby's !!!!!!
Als ge in ene zit waar er ene niet op ready duwt, moogt ge eerst uit multiplayer gaan om nadien weer in multiplayer te gaan en weer een spelmode kiezen.. en dan hopen da ge niet in dezelfde lobby terecht komt. Hoe kut is da nie ????
x4xk3 zei:Kvin die multiplayer ma dwaas eigendlijk. Alleen die co-op missies is nog tof
En ik krijg wederom het schijt aan multiplayer modes zonder keuze aan lobby's !!!!!!
Als ge in ene zit waar er ene niet op ready duwt, moogt ge eerst uit multiplayer gaan om nadien weer in multiplayer te gaan en weer een spelmode kiezen.. en dan hopen da ge niet in dezelfde lobby terecht komt. Hoe kut is da nie ????

goed om te wetenMoloch zei:en ge kunt ook nog op select duwen om een nieuw spel te starten (andere lobby)
