Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mr_vain

Legacy Member
Goldrusher zei:
Image030.jpg


CHEAP Cockpit Alternatives ONLY - Page 72 - GTP Forums

Ok, door dat forum te bekijken weet ik al wat het ongeveer moet zijn.

Ik heb een oud tafeltje in mijn garage staan maar daar is er maar een boord die maar 2 cm overkomt en dan is er terug een plank van 10cm naar beneden aan.
Ongeveer zoals op die foto: http://www.gispen.nl/bestanden/productImages/deluxe-table_1.jpg
Dat zal zeker niet voldoende zijn om zo'n dfgt erop vast te haken?

Teknohol1c

Legacy Member
Strijkplank is schitterend :lol:
Wel enkele goede ideeën gezien in da topic!
Thx voor de link gold

piedjie

Legacy Member
gisteren voor de GT5 contest naar MB kortrijk geweest. Een tijd gereden van 7m36s12, de laatste bocht te optimistisch, anders nog 3 sec beter. De verkoper van MB Kortrijk wist van niets en toonde totaal geen interesse: zo van, a ja, zet je en rijd. Na afloop heb ik hem nog moeten zoeken en zelf mijn tijd meegeven. Ik kon dus in feite evengoed een tijd geven van 7 minuten rond, moa ja. Ik zie dat hij het dan toch heeft gevonden om mn tijd online te zetten, gelukkig, want ik had er niet te veel vertrouwen in. Kortom, wat een klucht, vooral daar in Kortrijk.

XTAZ

Legacy Member
Ik ga niet eens gaan denk ik, als ik hier zie hoeveel de garages er mee inzitten of van afweten.
Toch bedankt voor de 2GB stick!

koolcast

Legacy Member
Ik zie net bij de GM staan,dat als je het pre-order een code bij krijgt voor de Nissan GT-R GT500 te downloaden.Ik heb mijn CE al een paar maanden gelden besteld,krijg dan ook die code?

GeoBem007

Legacy Member
Kheb'm vanmorgen dus gedaan.
Je kan hier en daar wel wa aanpassen voor je begint normaal gezien.
Dan heb je de tweede knop waar je de instellingen hebt. AT/MT, driving aids, banden, schade, ...

Mijn eerste rondje was geen supergoed (nooit GT5 gespeeld, nooit echt me een stuur gereden) en maar 8.33.xxx
Was vergeten schade af te zetten dus khad tegen da'k aan mijn 2e lap begon iets naar de klote gedaan waardoor ik heel snel last had van overstuur. Tweede lap werd iets van 10 of 11 min ofzoiets :(

Anyway, leuke ervaring. Bedankt voor de USB. Hopelijk komt er iets van in de bus :)

Wel lang moeten wachten..

.z.

Legacy Member
piedjie zei:
gisteren voor de GT5 contest naar MB kortrijk geweest. Een tijd gereden van 7m36s12, de laatste bocht te optimistisch, anders nog 3 sec beter. De verkoper van MB Kortrijk wist van niets en toonde totaal geen interesse: zo van, a ja, zet je en rijd. Na afloop heb ik hem nog moeten zoeken en zelf mijn tijd meegeven. Ik kon dus in feite evengoed een tijd geven van 7 minuten rond, moa ja. Ik zie dat hij het dan toch heeft gevonden om mn tijd online te zetten, gelukkig, want ik had er niet te veel vertrouwen in. Kortom, wat een klucht, vooral daar in Kortrijk.

Ik ben ook in Kortrijk geweest, en de kerel die ik aansprak wist wel hoe het in elkaar zat. Kwam af en toe eens kijken hoe het ging en achteraf m'n snelste ronde opgeschreven :) Veronderstel dat niet iedere verkoper op de hoogte is van die wedstrijd. Bij mij wast zo nen jongere gast met zwart haar, en redelijk smal.

seurinck

Legacy Member
sommige denken gwn aan alles.
een bekerhouderke enzo :p

wel goei forum om een idee te krijgen om zo iets te maken.

bon_jovi

Legacy Member
wat ik me afvraag; schuiven da bakske van die pedalen niet weg naar achter terwijl je aan het spelen bent?
Kheb ook zo'n stuur met pedalen zien staan in dreamland (was iets van een 60euro) geen idee meer welk merk.

(toch niet van plan er 1 aan te schaffen)

hiscore

Legacy Member
bon_jovi zei:
wat ik me afvraag; schuiven da bakske van die pedalen niet weg naar achter terwijl je aan het spelen bent?
Kheb ook zo'n stuur met pedalen zien staan in dreamland (was iets van een 60euro) geen idee meer welk merk.

(toch niet van plan er 1 aan te schaffen)

ge moet iemand vragen om dat voor u vast te houden :D

TheCeet

Legacy Member
bon_jovi zei:
wat ik me afvraag; schuiven da bakske van die pedalen niet weg naar achter terwijl je aan het spelen bent?
Kheb ook zo'n stuur met pedalen zien staan in dreamland (was iets van een 60euro) geen idee meer welk merk.

(toch niet van plan er 1 aan te schaffen)

leg een antislip matje op grond ;)

V1nce

Legacy Member
Ik breek nie graag een spel af waar ik zo ne fanboy van ben...
Ma damn het geluid van sommige motors mag toch nogaltijd beter zijn ze.

GeoBem007

Legacy Member
En wtf is up met da hand da altij naar die shift gaat?

Geluid zou ik hierop niet beoordelen. Lijkt me extern opgenomen ofzo, snapte.

Teknohol1c

Legacy Member
Idd, met da geluid klopt er iets ni. Als die botst... thomp thomp :lol:

mijas65

Legacy Member
gt gaat altijd zijn eeuwige minpuntjes hebben :p

grafisch top

geluid flop

:p


ook die jump bij eiger blijft zo makkelijk uitzien .

als je dat in het echt doed zal je auto nogal botsen en kraaken en alles wat je wilt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan