Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hiscore

Legacy Member
Goldrusher zei:
Image030.jpg


CHEAP Cockpit Alternatives ONLY - Page 72 - GTP Forums

Die met dat klein rood strandstoeltje vind ik zalig. Gewoon :doc:

Scifo

Legacy Member
Damn ik wil ook zo'n autozetel, lijkt me echt zo relaxt en comfortabel rijden :D

XTAZ

Legacy Member
De mensen die al naar Mercedes geweest zijn om te racen, wat mag ik verwachten? Kom je daar binnen, race je je 2 laps, en moet je dan direct weer weg? Kmoet 8 oktober in Leuven zijn. Kdacht naar Brussel te gaan omdat het hier op 15-20km is, maar kwou het risico niet nemen dat alles daar in 't Frans te doen was.

* Kan je daar eigenlijk zelf kiezen of je manueel rijdt, hulpmiddelen aan/uit, en met welk camerastandpunt?

TheCeet

Legacy Member
efkes vermelden dat ik bij de gelukkigen ben van de gt5-contest :D
morgen naar Gent gaan racen op GT5 :)

schredy

Legacy Member
En een trip naar een launchevent in Madrid. (check site gewoon...)

Ivm instellingen: nergens iets kunnen aanpassen, 'k mocht gaan zitten, hij gaf wat uitleg (driehoekje = achteruit ;)), drukte op start, en de race begon...

GeoBem007

Legacy Member
Kzal't jullie morgen weten te zeggen..
Moet tussen 10 en 11 bij Mercedes in Antwerpen zijn..

schredy

Legacy Member
Automatic, met racelijn (ideale rijlijn + blauw/rood voor wanneer je het best remt)

Ahja, 't is dus met een DFGT.

Mss ook interessant: 't is een race tegen 7 andere (of 5/11 weer het zo goed niet meer) over 2 ronden, dus geen time trial. Best is volgens mij om u de eerste ronde wat in te houden, zodat de rest uit de buurt is wanneer je uw 2de ronde aflegt...

XTAZ

Legacy Member
Ge kunt er dus niets aan veranderen? Hmm.. en camerastandpunt?
Qua geluid enzo, zit dat goed? Kbedoel dat je tenminste je motor hoort enzo?

schredy

Legacy Member
Camerastandpunt kan je in-game aanpassen (select?). Geluid kwam gewoon uit tv, en stond voor mij luid genoeg.

seurinck

Legacy Member
hiscore zei:
Denk wel dat je nog wat moet bijknustelen om de impact van stuurbewegingen op zo'n klein tafeltje te reduceren, maar als basis wel bruikbaar denk ik.

moet ge idd nog wa aan knutselen.
wij hebben zo eentje hier thuis staan.
gaat wel kwa plaats, maar idd zo'n ding is nie stevig genoeg voor de impact van het stuurwiel, staat lang alle kanten te schudden.

ImpulseEEE

Legacy Member
Pfff die G25 zijn precies ineens in goud veranderd , nergens eentje te vinden tegen een deftige prijs.

Wil wel een DFGT kopen , maar dat koppeling en schakelen lijkt mij heel leuk om te doen ;(

denk dat ik mijn budget bijna tot 140a150 moet gaan optrekken

Scifo

Legacy Member
Hm ik ben aant twijfele om te upgraden naar een G27. Dan kan je mss mijn G25 overkopen :)

daedalus

Legacy Member
Scifo zei:
Hm ik ben aant twijfele om te upgraden naar een G27. Dan kan je mss mijn G25 overkopen :)

als ik de plaats had kwam ik die direct al halen :p
zit hier in de living en de vriendin zal lachen als ik met zoiets afkom
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan