Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

seurinck

Legacy Member
hmm ik mis nog enkele liefhebbers :(

waar is de Peugeot 306 GTI-6/Rallye
Citroën AX
enz...

de oude europese krachtpanserkes.

duck

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om een jaar abbo te nemen op OPM, maar ik vond dat de laatste maanden maar "middelmatige" games bij een jaar abbo zaten.

Ik ga net nog eens kijken, en wat zie ik?! GT5 + Jaar abbo op OPM voor maar €59.95!!!
Bij deze, is dus mijn GT5 besteld en heb ik er een jaar abbo OPM bij :p

Staat ook in de kleine letterkes bij
Beperkte voorraad dus reageer snel
Komt als volwaardige game, echter niet in winkelverpakking.

Aangezien de abbonees hunne opm al een week in de bus hebben is de kans vrij groot dat ge op uwe kin gaat mogen kloppen :p

Shadowfox

Legacy Member
duck zei:
Staat ook in de kleine letterkes bij
Beperkte voorraad dus reageer snel
Komt als volwaardige game, echter niet in winkelverpakking.

Aangezien de abbonees hunne opm al een week in de bus hebben is de kans vrij groot dat ge op uwe kin gaat mogen kloppen :p
we shall see

coucke

Legacy Member
Vandaag brief + usb key ontvangen voor de GT5 wedstrijd in samenwerking met Mercedes

ImpulseEEE

Legacy Member
ik kijk al uit naar GT5 :D

heb het nu in mijn hoofd gehaald om zelf een playseat te maken ^^ mijn zus werkt in een garage als secretaresse dus die moet daar wel al ne deftige stoel kunne vastkrijge :p en rest moet met beetje gezond verstand ook wel lukken denk ik :D

en dan proberen ofwel ne G25 op de kop te tikken of een DFGT

seurinck

Legacy Member
2dehands kuipkes hé.
zo heb ik en ne maat afgekeurde sparco stoelen gevonden voor ne spotprijs.

ImpulseEEE

Legacy Member
ja kan ik idd eens voor kijken ^^ Kga wss mijn base op hout maken , is voor mij makkelijker te bewerken dan metalen aangezien ik nx van lassen ofzo ken en ook niemand ken die mij beetje kan helpen ...

kga wss ook voor een logitech G25 gaan , zie ze hier op 9lives rond de 100 euro al weggaan , dus moest iemand zijn G25 weg willen doen , mijn max bedrag is 125 :D

staat ook in het B&S gezocht gedeelte ;p

KlAzOiD

Legacy Member
Al die moeite. Neem gewoon een strijkplank, plooi die open op de juiste hoogte, stuur erop draaien en pedalen passen mooi tussen de opengeplooide poten van de strijkplank :niceone:

Teknohol1c

Legacy Member
KlAzOiD zei:
Al die moeite. Neem gewoon een strijkplank, plooi die open op de juiste hoogte, stuur erop draaien en pedalen passen mooi tussen de opengeplooide poten van de strijkplank :niceone:

Pic's or it didn't happen :p

seurinck

Legacy Member
ja da wil ik ook wel eens zien :p

kdenk dat er hier iemand zal vloeken als ik de strijkplank zou gebruiken.
aangezien ik hem nooit gebruik, en dan opeens wel maar dan voor mijn stuurke, ai ai khou me al vast :p

mr_vain

Legacy Member
KlAzOiD zei:
Al die moeite. Neem gewoon een strijkplank, plooi die open op de juiste hoogte, stuur erop draaien en pedalen passen mooi tussen de opengeplooide poten van de strijkplank :niceone:

Eigenlijk wel nog handig, dan kun je gewoon heel de boel opplooien en tegen de muur plaatsen!
Maar is dat wel stabiel genoeg?

Ik was van plan om een bijzettafeltje te gaan kopen maar misschien kost een strijkplank nog minder :D

Goldrusher

Legacy Member
Image030.jpg


CHEAP Cockpit Alternatives ONLY - Page 72 - GTP Forums
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan