Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

seurinck

Legacy Member
nja tis bij sommige games wel wat zoeken, bij de een is het wat anders dan bij de andere.

Daggie

Legacy Member
De auto's.

Kijk op 45 sec, op 1m12, ...

Misschien is GT5 gewoon niks voor mij .. Ik had een CE gepre-ordered, maar ik denk dat ik die ga annuleren en eerst eens gaan kijken in de winkel/bij de reviews.

Goldrusher

Legacy Member
Kijk naar de snelheidsmeter. Op die momenten rijdt je nog geen 50 km/h, doorheen enkele van de krapste bochten van een zeer kort circuit. Bovendien heb je met chase cam amper snelheidsgevoel op een track gelegen in een open veld.

Ga je je preorder daarvoor cancellen ?

sele

Legacy Member
Goldrusher zei:
Kijk naar de snelheidsmeter. Op die momenten rijdt je nog geen 50 km/h, doorheen enkele van de krapste bochten van een zeer kort circuit. Bovendien heb je met chase cam amper snelheidsgevoel op een track gelegen in een open veld.

Jongens toch.

fan boy :p

Daggie

Legacy Member
Goldrusher zei:
Kijk naar de snelheidsmeter.

Good point.

Je hebt het wel heel moeilijk met commentaar he? Probeer eens rekening te houden met iemand anders mening ook. En als je terechte opmerkingen maakt, zoals de snelheidsmeter, dan kan je gelijk krijgen ook. Maar zeuren komt maar dom over. Of mag je dat hier niet zeggen tegen een mod?

Goldrusher

Legacy Member
Jij hebt het zo te lezen even moeilijk als iemand je op je plaats zet na een idiote opmerking ?

Beelden van iemand die in de gietende regen, met amper tractie, een haarspeldbocht neemt is genoeg om de hele game "traag" te noemen. Dat je in een andere race met pakweg een Peugeot 908 op Monza rondkoerst, maakt je niets uit.
En dat Loeb, Vettel, Tomczyk, Tréluyer en vele anderen input hebben gegeven speelt ook geen rol.

Dus aub mij niet beschuldigen van zeuren.

Daggie

Legacy Member
Ik geef graag toe als ik iets verkeerd gezien heb. Zeg ik ook letterlijk in mijn bericht. Idiote opmerking? Integendeel, bijzonder goeie opmerking, waar jij een bijzonder goeie verklaring voor hebt. Zoals daarnet, geef ik dat graag toe.

En aangezien we nu ah. discussiëren zijn over een discussie(tje), stop ik er hier mee. Hopelijk komen er nog meer filmpjes en dan kunnen wij, als lezers, ons daar op baseren om het spel al dan niet te kopen.

Goldrusher

Legacy Member
Je eerste bericht was letterlijk niet meer dan:

"Miljaar .. dat valt tegen .. zo traag .."

Zonder verdere uitleg. Leek op een zoveelste troll wanneer je zoiets neerpent als samenvattend commentaar op een filmpje van 2 minuten met een behoorlijke diversiteit aan beeldmateriaal. ;)

Anyway, no hard feelings.

seurinck

Legacy Member
je moet rekenen niet iedereen kan evengoe racen hé.

sommige kunnen een bocht veel sneller nemen dan een andere persoon.
ik denk ook dat ge daarvoor uwe game niet moet cancelen.

tis wel zoals werkelijk hé.
en geene game waar ge scherpe bochten kunt nemen aan 150km/h.

MrKend54l

Legacy Member
Daggie zei:
Miljaar .. dat valt tegen .. zo traag ..
Better be trollin!

Gt5 gaat voor realisme.. Alles draait om realisme.
Of als jij in de regen een scherpe bocht tegen 190 kan nemen neem ik mijn woorden terug.

sele

Legacy Member
man kmag er niet aan denken,die rijbewijzen,die stress voor goud of silver of brons :)

boeffel

Legacy Member
ik weet nog da S rijbewijs met die AMG op de Ring... ge mocht ni van de baan :p

kheb zilver gehaald toen :cool:

Liquid Li0n

Legacy Member
Gisteren op GUNK TV de race game top 5 gezien, wat zijn me dat een zeikers...ze hebben GT5 op 5 gezet, achter blur en NFS gewoon omdat ze meer verwachte van het spel...juist ja... ze hebben precies elke feature van het game al gezien, laat staan, gespeeld...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan