Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XTAZ zei:Aangezien het spel er bijna is zat ik gisteren te denken aan het idee om eventueel een 9-lives competitie te houden hier. Hoe denken jullie daarover?

Met Prologue hebben we destijds een twintigtal Time Trials gehouden. Daarvoor hebben we trouwens het PSN forum, waar je zoveel events mag organiseren als je maar wil.XTAZ zei:Wat denken jullie hierover? Te doen, of gedoemd om te mislukken zoiets?
Wat natuurlijk ook kan is gewoon de snelste tijden posten van om het even welke track met om het even welke wagen..
XTAZ zei:Wat denken jullie hierover? Te doen, of gedoemd om te mislukken zoiets?
Wat natuurlijk ook kan is gewoon de snelste tijden posten van om het even welke track met om het even welke wagen..


Goldrusher zei:Met Prologue hebben we destijds een twintigtal Time Trials gehouden. Daarvoor hebben we trouwens het PSN forum, waar je zoveel events mag organiseren als je maar wil.



khou me nu bezig met F1 met stuur en FIFA11 komt er zoiezo ook al bij dusj 

De snelste tijden komen in online rankings. Dus als een tijd "te snel" lijkt, kun je het gewoon controleren in die rankings. Zowel in de game als op de website.seurinck zei:en hoe ga je dat bewijzen ??
Nog niet bekend.seurinck zei:trouwens zou er ook een online 2dehands auto markt zijn?
Je zal wel zeker auto's kunnen ruilen en weggeven.seurinck zei:bv dat iemand hier zijne wagen kan aanbieden en iemand anders die kan overkopen ?
stony_v zei:Driving force GT is allesbehalve een budget-stuurke ze. Is 't officiële GT stuur en van playstation. 't is de perfecte middelmaat tss de budget's en de overpriced (in mijn bescheiden mening) a la G27 en fanatec.
Had zelf ook pokkeweinig ervaring met stuurkes (behalve vroeger es op pc met most wanted bij ne maat) en toch uiterst tevreden over de aankoop.
Playseat enzo moe je al veel plaats voor hebben en kost ook veel.
ikbenben zei:²
Ik vind het het zelfs al lang niet meer een gemis dat er geen koppeling en schakelpook is bij de DFGT. Het stuur reageert gewoon perfect, ge voelt echt wat de auto doet.

seurinck zei:zijt ge zeker.
als ge de hele tijd speelt zonder koppeling hé zoals ikke.
dan begint ge in uw echte wagen zich ook te vergissen![]()


ikbenben zei:Ja, alleen doet het wel soms raar om daarna weer met de auto te rijden
Maar op zich nog nooit mee vergist![]()

seurinck zei:mijne forcefeedback is veel heftiger dan mijne auto zelf.
