Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lloyd

Legacy Member
XTAZ zei:
Aangezien het spel er bijna is zat ik gisteren te denken aan het idee om eventueel een 9-lives competitie te houden hier. Hoe denken jullie daarover?

Nu ik mijn racezetel nog eens heb bovengehaald zie ik dit zeker en vast zitten!

MaL1Ce

Legacy Member
ik ben f1 2010 nu ook met mn stuur beginne racen voor het eerst,
en hoewel het idd wennen is en wel wa tijd nodig heeft voor ge echt snel zijt ga ik nimeer trug naar controller :p

trouwens over gt5
het spel komt uit op 5 november?
das ne vrijdag
is er ne webshop die levert op releasedate?
want bij amazon is da alleen als ge in de uk woont peinzk

Goldrusher

Legacy Member
XTAZ zei:
Wat denken jullie hierover? Te doen, of gedoemd om te mislukken zoiets?

Wat natuurlijk ook kan is gewoon de snelste tijden posten van om het even welke track met om het even welke wagen..
Met Prologue hebben we destijds een twintigtal Time Trials gehouden. Daarvoor hebben we trouwens het PSN forum, waar je zoveel events mag organiseren als je maar wil.

Master S

Legacy Member
XTAZ zei:
Wat denken jullie hierover? Te doen, of gedoemd om te mislukken zoiets?

Wat natuurlijk ook kan is gewoon de snelste tijden posten van om het even welke track met om het even welke wagen..

Das zeker te doen man, kheb da in den tijd op Xbox ook gedaan samen met de leden van een Belgische xbox-site met het spel Forza. Da was dikke fun en zeker met voice chat :D

Ik doe zeker mee :)

boeffel

Legacy Member
Goldrusher zei:
Met Prologue hebben we destijds een twintigtal Time Trials gehouden. Daarvoor hebben we trouwens het PSN forum, waar je zoveel events mag organiseren als je maar wil.

Ik zou het tbh beter vinden om hier een appart topic te maken, PSNgedeelte kijk ik altijd over :unsure:

maar ja, als iedereen naar daar verhuist zou het wel kunnen.


Misschien ook de eerste maand met crapkars beginnen.

en liefst ook in de weekends racen houden, want ik zit op kot :p

seurinck

Legacy Member
ja die competitie zou idd leuk zijn.
ik doe dan zeker mee.

en idd mss best eerst beginnen met normale auto'kes.
niet iedereen zal in de eerste weken al topcars kunnen hebbe.

XTAZ

Legacy Member
Die competitie hoeft niet per sé met iedereen samen gehouden worden, ik dacht eerder aan het feit om alleen te race en daarna bewijs te tonen van je snelste ronde. Eventuele 'cups' waarin we samen tegen elkaar racen in het weekend zou ook kunnen eigenlijk. :)

Hoe ging dat dan met GT5 P, gold?
Ik kijk trouwens ook zelden of nooit in het PSN gedeelte.

enilx

Legacy Member
kben ng ant twijfelen of ik het al dan niet vanaf de release zal kopen :p khou me nu bezig met F1 met stuur en FIFA11 komt er zoiezo ook al bij dusj :p

maar zo een soort competitie moet zkr te doen zijn, en kzou per week pakken, want per maand gaan dr al veel een keertje een week missen ofzo ;)

seurinck

Legacy Member
en hoe ga je dat bewijzen ??
nuja ik weet niet goe GT5 tewerk gaat op dat vlak.

een raceweekend zou idd ook leuk zijn.
dat is zowiezo moeilijk.
ik neem aan dat niet iedereen op hetzelfde moment tijd kan vrijmaken wegens school/werk.
want mensen zoals ik (3ploegen werk) kan onmogelijk iedere week opt zelfde tijdstip racen.

trouwens zou er ook een online 2dehands auto markt zijn?
bv dat iemand hier zijne wagen kan aanbieden en iemand anders die kan overkopen ?

Goldrusher

Legacy Member
seurinck zei:
en hoe ga je dat bewijzen ??
De snelste tijden komen in online rankings. Dus als een tijd "te snel" lijkt, kun je het gewoon controleren in die rankings. Zowel in de game als op de website.
seurinck zei:
trouwens zou er ook een online 2dehands auto markt zijn?
Nog niet bekend.
seurinck zei:
bv dat iemand hier zijne wagen kan aanbieden en iemand anders die kan overkopen ?
Je zal wel zeker auto's kunnen ruilen en weggeven.

ikbenben

Legacy Member
stony_v zei:
Driving force GT is allesbehalve een budget-stuurke ze. Is 't officiële GT stuur en van playstation. 't is de perfecte middelmaat tss de budget's en de overpriced (in mijn bescheiden mening) a la G27 en fanatec.
Had zelf ook pokkeweinig ervaring met stuurkes (behalve vroeger es op pc met most wanted bij ne maat) en toch uiterst tevreden over de aankoop.
Playseat enzo moe je al veel plaats voor hebben en kost ook veel.

²
Ik vind het het zelfs al lang niet meer een gemis dat er geen koppeling en schakelpook is bij de DFGT. Het stuur reageert gewoon perfect, ge voelt echt wat de auto doet.

seurinck

Legacy Member
ikbenben zei:
²
Ik vind het het zelfs al lang niet meer een gemis dat er geen koppeling en schakelpook is bij de DFGT. Het stuur reageert gewoon perfect, ge voelt echt wat de auto doet.

zijt ge zeker.
als ge de hele tijd speelt zonder koppeling hé zoals ikke.

dan begint ge in uw echte wagen zich ook te vergissen :lol:

ikbenben

Legacy Member
seurinck zei:
zijt ge zeker.
als ge de hele tijd speelt zonder koppeling hé zoals ikke.

dan begint ge in uw echte wagen zich ook te vergissen :lol:

Ja, alleen doet het wel soms raar om daarna weer met de auto te rijden :lol:
Maar op zich nog nooit mee vergist ;)

seurinck

Legacy Member
ikbenben zei:
Ja, alleen doet het wel soms raar om daarna weer met de auto te rijden :lol:
Maar op zich nog nooit mee vergist ;)

ik 1 keer met de pedalen. gelukkig geen ongeluk :lol:
maar het stuur zelf soms wel wat meer moeite in het begin.

mijne forcefeedback is veel heftiger dan mijne auto zelf.

ikbenben

Legacy Member
seurinck zei:
mijne forcefeedback is veel heftiger dan mijne auto zelf.

Dat hangt er van af hoe snel ge uw bochten pakt hé...enkele toeren opt circuit met de auto voelt ge toch ook al in uw armen lichtjes ze :p ;)

seurinck

Legacy Member
ja maar op de gewone weg nie.
met de G27 moet ik veel harder aant stuur draaien, en met de echte wagen durf ik me toch wel eens wat mispakken in de bochten :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan