Aangezien het spel er bijna is zat ik gisteren te denken aan het idee om eventueel een 9-lives competitie te houden hier. Hoe denken jullie daarover?
Een ruw voorbeeld zou bv. zijn:
* Werken met een puntensysteem, de competitie duurt een week of een maand, of gewoon continue?
* Per week 5-10 tracks met per track steeds 3-5 vaste wagens die via poll vastgelegd worden (hierbij dus geen Viper GTS met een Fiat Punto, maar soortgelijke wagens)
* Driving aids, controller, stuur etc is volledig vrij te kiezen
* Eventueel links naar youtube posten met je tijd (aangezien die feature er toch gaat inzitten?)
Stel nu dat we elke week nieuwe tracks en wagens selecteren, dan worden de punten bijgehouden per week/maand/jaar ofzo. Bij die punten stel ik mij nog wat vragen omdat er bv. mensen gaan zijn die pas later zullen meedoen enzo. Daarom dacht ik bv. om elke week of elke maand de eindbalans te maken en een nieuwe competitie te starten.
Tracks en wagens worden elke week via poll beslist dus dat lijkt me ook nog redelijk fair. Speel je een bepaalde track niet graag of liggen er bepaalde wagens je niet dan doe je gewoon niet mee, er zullen wekelijks altijd wel verschillende tracks/wagens zijn.
Het gaat hier dus gewoon om de fun, er valt niks mee te winnen behalve dan dat je naam zo hoog mogelijk in de ranking kan staan. Na elke competitie kan er dan bv. een lijst bijgehouden worden met de top 3 van de vorige competitie.
Wat denken jullie hierover? Te doen, of gedoemd om te mislukken zoiets?
Wat natuurlijk ook kan is gewoon de snelste tijden posten van om het even welke track met om het even welke wagen..