GeoBem007
Legacy Member
mijas65 zei:hoeveel wagens werden op die site geconfigureerd in augustus 2010?
Tussen de 10.000 en de 20.000 staat er op de site. Dus je moet nog altijd een gokje wagen.
Heb ergens in de 15.000 gegokt

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijas65 zei:hoeveel wagens werden op die site geconfigureerd in augustus 2010?

Goldrusher zei:
Lezen wat je quote.
Ik zou die aflevering - de premise van de hele serie - toch maar eens opnieuw bekijken als ik u was.
ad:
Gizmo_1987 zei:Ik heb een key voor morgen maar ik moet werken godvernondemiljaardedju:doh::doh::doh::doh::doh::doh:

ge moogt hem altijd aan mij geven ze, kzal op uw nick spelenGizmo_1987 zei:Ik heb een key voor morgen maar ik moet werken godvernondemiljaardedju:doh::doh::doh::doh::doh::doh:

GeoBem007 zei:Tussen de 10.000 en de 20.000 staat er op de site. Dus je moet nog altijd een gokje wagen.
toen ben ik maar even blijven stilstaan, en heb ik de 2de ronde ongestoord kunnen uitrijden. 7.40 was de tijd, ik hoop dat die mannen van de garage dat fatsoenlijk doorgeven (want veel leken ze ook niet van die wedstrijd af te weten ...)
ikbenben zei:In GT3 kon ge dat ook doen met de Escudo als ge wat speelde met de downforce settings. Die deed dan +800km/u![]()
Spookiekiller zei:Ik had 200.000 gegokt, en toch sleutel gekregen deze maandag.
Anyway, daarnet mijn rondjes gaan rijden. De eerste werd opgefokt door de AI tegenstanders die op de baan zatentoen ben ik maar even blijven stilstaan, en heb ik de 2de ronde ongestoord kunnen uitrijden. 7.40 was de tijd, ik hoop dat die mannen van de garage dat fatsoenlijk doorgeven (want veel leken ze ook niet van die wedstrijd af te weten ...)
Daarna nog wat vrij gereden, en deze grappige bug kunnen filmen
[youtube]1ZM0yNUXtQA[/youtube]
, precies een oude build. Op gtplanet is deze bug ook bekend, is wel al een tijdje geleden.Die kans is vrij groot volgens mij.XTAZ zei:Gaat den Escudo er terug bij zijn?

