Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeoBem007

Legacy Member
mijas65 zei:
hoeveel wagens werden op die site geconfigureerd in augustus 2010 :p ?

Tussen de 10.000 en de 20.000 staat er op de site. Dus je moet nog altijd een gokje wagen.

Heb ergens in de 15.000 gegokt :D

Liquid Li0n

Legacy Member
Goldrusher zei:
:wtf:

Lezen wat je quote. :p

:wtf:

Ik zou die aflevering - de premise van de hele serie - toch maar eens opnieuw bekijken als ik u was.

ja ik was te snel en ja het was een soort van tijdscapsule. het is precies weer dismoment op de Liquid Li0n :sad:

Ik ben gewoon te afgeleid door die knappe meiskens hier op men werk :p

Gizmo_1987

Legacy Member
Ik heb een key voor morgen maar ik moet werken godvernondemiljaardedju :cry::doh::doh::doh::doh::doh::doh:

The Moff

Legacy Member
Gizmo_1987 zei:
Ik heb een key voor morgen maar ik moet werken godvernondemiljaardedju :cry::doh::doh::doh::doh::doh::doh:
ge moogt hem altijd aan mij geven ze, kzal op uw nick spelen :p

Daggie

Legacy Member
Voor de deelnemers .. je maakt nu 1 kans op 198 ... ik ben er helaas ook niet tijdig geraakt ..

Spookiekiller

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Tussen de 10.000 en de 20.000 staat er op de site. Dus je moet nog altijd een gokje wagen.

Ik had 200.000 gegokt, en toch sleutel gekregen deze maandag.

Anyway, daarnet mijn rondjes gaan rijden. De eerste werd opgefokt door de AI tegenstanders die op de baan zaten :wtf: toen ben ik maar even blijven stilstaan, en heb ik de 2de ronde ongestoord kunnen uitrijden. 7.40 was de tijd, ik hoop dat die mannen van de garage dat fatsoenlijk doorgeven (want veel leken ze ook niet van die wedstrijd af te weten ...)


Daarna nog wat vrij gereden, en deze grappige bug kunnen filmen :D

[youtube]1ZM0yNUXtQA[/youtube]

Goldrusher

Legacy Member
Da's geen bug, da's een feature. De legendarische Mercedes CLR-flip. :p
Stond damage aan, vloog je overkop à la Webber en Dumbreck.

[youtube]rQbgSe9S54I[/youtube]

ikbenben

Legacy Member
In GT3 kon ge dat ook doen met de Escudo als ge wat speelde met de downforce settings. Die deed dan +800km/u :D

[BAT]Diamond

Legacy Member
Spookiekiller zei:
Ik had 200.000 gegokt, en toch sleutel gekregen deze maandag.

Anyway, daarnet mijn rondjes gaan rijden. De eerste werd opgefokt door de AI tegenstanders die op de baan zaten :wtf: toen ben ik maar even blijven stilstaan, en heb ik de 2de ronde ongestoord kunnen uitrijden. 7.40 was de tijd, ik hoop dat die mannen van de garage dat fatsoenlijk doorgeven (want veel leken ze ook niet van die wedstrijd af te weten ...)


Daarna nog wat vrij gereden, en deze grappige bug kunnen filmen :D

[youtube]1ZM0yNUXtQA[/youtube]

Haha :p, precies een oude build. Op gtplanet is deze bug ook bekend, is wel al een tijdje geleden.

Die wedstrijd is precies wel slecht georganiseerd als ik de reacties lees.

XTAZ zei:
Gaat den Escudo er terug bij zijn?
Die kans is vrij groot volgens mij.

Android

Legacy Member
Lol, Mercedes zat nog niet genoeg verveeld met die flips in die Le-Mans race dat ze het opnieuw wilden beleven...:p Zullen de marketing mensen van Mercedes content met zijn...haha.

Gizmo_1987

Legacy Member
Na mijn werk toch eens langsgeweest met mijn GT key en ik mocht nog rijden ^^
18.46.455 gereden, snelste ronde was 8.56.xxx met 2 crashes :D
Eerste keer GT mét stuur, was wel ff wennen. In goeie staat was het ook niet echt meer want de rem bleef soms steken :-/ Niet echt tevreden met mijn prestatie maarja. We zien wel!

Ineens ook naar GM geweest voor een GT5 preorder :love:

Liquid Li0n

Legacy Member
heb op de site gezien van GM dat de signature en collectors edition al zijn uitverkocht.

@Gizmo: Hebt ge dus een gewone versie dan? Moet me maar eens toevoegen op PSN

hey69

Legacy Member
heb op het laatste rechte stuk wel een zware crash gehad .dan de Reverse maar zitten zoeken... veel te veel tijd verloren en 8.45 gedraaid. De stuur zat ook niet vast, ging soms naar beneden, moest m dan terug naar boven trekken grr
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan