Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

seurinck

Legacy Member
ik zie liever een carlist ipv een demo.
want binnen een goeie maand half is het zover.

Draaksken

Legacy Member
ik hoop ZO ONGELOFELIJK HARD dat ze de zelfde type's replay's insteken van in GT1 .. waar als je in split screen wa aant racen was .. en daarna de replay bekeek er zo'n mode inzat .. waar de persoon die op 1ste plaats reed gevolgd werd en vanaf je ingehaald werd door player 2 die player 2 bleef volgen .. ECHT ZO'N leuke replays toen gemaakt met men broer ..

hopelijk komt deze mode in gt5 terug :p

boeffel

Legacy Member
Kheb mijn 2 rondes gedaan, wel moeilijk zonder kaske

mijn voorbumper was trouwens naar de klote, waardoor ik boven de 150 per uur in looping mode begon te vliegen 9:11 is tijd, het had zeker 8:50 kunnen zijn zonder da probleem

.z.

Legacy Member
boeffel zei:
Kheb mijn 2 rondes gedaan, wel moeilijk zonder kaske

mijn voorbumper was trouwens naar de klote, waardoor ik boven de 150 per uur in looping mode begon te vliegen 9:11 is tijd, het had zeker 8:50 kunnen zijn zonder da probleem

Tzal toch vogelenpiek zijn om te weten wie doorgaat. Als enkel de 1e, 10e, 20e, 30e enz... mag doorgaan. Misschien zelfs beter om geen al te scherpe tijd neer te zetten en in de middenmotor te belanden.

ikbenben

Legacy Member
Mail gehad van Amazon...het begint al :sop:

Hello,

Unfortunately, the release date for the item(s) listed below was changed by the supplier, and we need to provide you with a new estimated delivery date based on the new release date:

"Gran Turismo 5: Collector's Edition (PS3)"
Estimated arrival date: November 08 2010 - November 09 2010

One of Amazon's aims is to provide a convenient and efficient service; in this case, we have fallen short. Please accept our sincere apologies.

You have not been charged for this item. We do not debit money from your payment card until just before your items are dispatched. We will send you a dispatch confirmation email on the date of dispatch.

Thank you for shopping at Amazon.co.uk, we hope to see you again soon.

Liquid Li0n

Legacy Member
da het pas de 9e bij Amazon aankomt en dus verstuurd wordt den 10 naar Belgie zeker, en terwijl mensen die het hier in de winkel kopen het al hebben vanaf 3 of 4 november

Ge kunt het nog altij annuleren e

ikbenben

Legacy Member
Xploziv zei:
gij had verwacht dat ze het nu al gingen opsturen of wat :ironic:
wa is het probleem eigenlijk

Ik ben gene retard ze :wtf:

Dat de release 3 nov is en dat ik het bijna een week later maar ga hebben ;)

@Liquid

annuleren...nah. Ik wil de collector's edition en die is bijna overal uitverkocht ofwel verschepen ze niet naar BE.
Tzal gewoon wat op de tanden bijten worden :p

seurinck

Legacy Member
had je wat sneller moeten zijn.

mijn GT5 collector's edition is al bij game mania besteld vanaf 17/10/2009.
dusja is al een klein jaarke.

Atoomkieken

Legacy Member
Eerst twijfelde ik nogal tussen GT5 en Need for speed hot pursuit. Maar ik ben tot de beslissing gekomen om eerder GT5 te kopen om dat daar veel meer waarde in zit.

sypro9000

Legacy Member
Tja GT5 is zelfs geen game meer. Het aantal content die er in zal zitten gewoon belachelijk.

mijas65

Legacy Member
gt5 ook in be besteld een week geleden in de gm van sint niklaas en ze deden niets moeilijk . ik denk moest ik weten dat het te krijgen is en moet nog een week wachten dat dat een hel voor mij en men vriendin zou zijn :p

Fr3d3ric

Legacy Member
Bij Gamemania vragen ze daar 70 euro voor :rofl: terwijl je het in UK voor 43 euro in de bus hebt. Daarvoor wil ik gerust een paar dagen geduld hebben.

Ik heb net een bestelling gedaan bij Zavvi. Voor 88 euro heb ik de nieuwe Medal of Honor en GT5 in de bus. In België (Gamemania) kost datzelfde me 135 euro ... :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan