Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mijas65

Legacy Member
nog andere f1 wagens ( dan de ferrari ) mss ?

of ik zoek teveel achter dingen :p wachten op iets duurt toch lang :p

humpus

Legacy Member
schredy zei:
edit: er zijn tijden online geplaatst:

blijkbaar weinig interesse: nog maar 9 tijden...
In my defense: Ik reed professional, manueel en ik ben 2 keer gespind :D
Ik vertikte het gewoon van standard te kiezen.

Wat mij opviel, (zware) schade helpt het weggedrag helemaal om zeep, wat wel nice is, maar niet voor een time-trail :)
Er was niet zo veel visueel te zien, maar ik heb een paar keer voorgehad dat de auto héél onstabiel werd bij het aanremmen en gewoon van de baan spinde.
M'n eerste poging heb ik dan ook afgebroken en in mijn 2e run reed ik maar een 8.09.

Nog iets wat mij opviel: het motorgeluid uit lage toeren is echt schitterend, eindelijk zo'n ruw geschreeuw :D Op hoge toeren gaat het weer meer de stofzuigerkant op maar er is zeker al verbetering!

schredy

Legacy Member
is de ferrari eigenlijk al bevestigd?

met al dat red bull/Adrian Newey/Vettel nieuws van de laatste tijd zou het me verbazen moest de red bull f1 er niet in zitten... (mss ipv de ferrari)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Tuning Options

gt5-menu-tuning-7.jpeg


gt5-menu-tuning-6.jpeg


gt5-menu-tuning-5.jpeg


gt5-menu-tuning-4.jpeg


gt5-menu-tuning-2.jpeg


gt5-menu-tuning-1.jpeg

devil

Legacy Member
heeft hier al gestaan denk ik.

btw da spel ziet er heell goe uit maar die bomen wtf is da man die trekken op niets

Goldrusher

Legacy Member
schredy zei:
Niet meer dan wat zinnetjes die hij inspreekt.
Sebastian Vettel, Jeff Gordon, Sébastien Loeb, The Stig, etc. hebben allemaal een eigen game-onderdeel.

ikbenben

Legacy Member
humpus zei:
Nog iets wat mij opviel: het motorgeluid uit lage toeren is echt schitterend, eindelijk zo'n ruw geschreeuw :D Op hoge toeren gaat het weer meer de stofzuigerkant op maar er is zeker al verbetering!

Windgeruis :unsure:

maccie

Legacy Member
schredy zei:
:D de week is goed begonnen:

deze morgen bericht gekregen dat 'k morgen verwacht wordt in room299:applause: (thx 9Ls:niceone:).
GT5 in 3D, 'k ben benieuwd...:drool: kan 'k ook al wat oefenen, want:

nu net de brievenbus open gedaan: uitnodiging van Mercedes om zaterdag een paar rondjes te gaan rijden in hun demo-pod:applause:.

edit: er zijn tijden online geplaatst:
gt5-contest.PNG


blijkbaar weinig interesse: nog maar 9 tijden...

geweldig zetten ze mijn totale tijd erin ipv ronde :rofl:
(nie dat het veel verschil zou maken op dit moment, beste ronde tijd was rond de 8:40)

Liquid Li0n

Legacy Member
hier worden, no offense, en wss ook door mij, onbewust, soms nogal vragen gesteld ze, en ook vaak dubbelposts, ik denk dat de first post mss nog eens wat uitgebreider moet worden (URLs naar de filmpjes en verkoopspakketten en versies van het spel) en vooral moeten wij de 1e post is altijd als eerste bekijken om ons zelf te updaten en dan pas te antwoorden.

voila, men hart gelucht, wou dit gewoon even zeggen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan