Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soulless zei:Zit er eigenlijk een VW T1 in GT5? Zou ik wel grappig vinden![]()
Oud.TQMA zei:de menu's in Gran Turismo 5!





Als voor Porsche het verkopen van een exclusieve licentie aan EA hen meer oplevert, dan is dat maar zo.Daggie zei:Een hoop oude VW's, maar geen Porsche![]()
Daggie zei:Is Forza van EA? Daar zat Porsche in...
Ik kan het alleen maar jammer vinden...
TQMA zei:Tjah, ni goe opgelet.. =)
Goldrusher zei:Gewoon niet bekeken ja.![]()
RaZoR be zei:Ach, normaal zitten der wel RUF's in , dus dat maakt het wel weer wat beter![]()
seurinck zei:als RUF er inzit zullen ze wel de nieuwere modellen insteken.
maar tblijft spijtig om niet met een 911 GT2 RS en GT3 RS, panamera enz.. te kunnen rijden.
wat ik gelezen heb ivm porsche licentie:
Ea heeft idd een contract dat zij porsche mogen in hun games steken.
maar verkoopt ook hun licentie door aan andere games, waaronder forza en wss nog wat games.
blijkbaar krijgt Polyphony ze niet in handen. (wss omdat ea teveel geld vraagt aan polyphony/ of omdat EA niet wilt dat polyphony met de licentie gaat lopen)