Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Soulless zei:
Zit er eigenlijk een VW T1 in GT5? Zou ik wel grappig vinden :)


Volkswagen T1 SambaBus '62

jsvolkswagen-typ2t1-sambabus-62-73front.jpg



Nog "grappiger":


Volkswagen Kubelwagen typ82 '44

jsvolkswagen-kubelwagen-typ82-44-73front.jpg



Volkswagen Schwimmwagen typ166 '42

jsvolkswagen-schwimmwagen-typ166-42-73front.jpg

Goldrusher

Legacy Member
Daggie zei:
Een hoop oude VW's, maar geen Porsche :(
Als voor Porsche het verkopen van een exclusieve licentie aan EA hen meer oplevert, dan is dat maar zo.
Polyphony zal echt niet plooien en een paar miljoen op tafel leggen. Het moet omgekeerd.

RaZoR be

Legacy Member
Ach, normaal zitten der wel RUF's in , dus dat maakt het wel weer wat beter :)

mijas65

Legacy Member
hopelijk zitten er deze keer paar moderne bij ;)
die lijken zeer hard op porsche

Daggie

Legacy Member
Is Forza van EA? Daar zat Porsche in...

Ik kan het alleen maar jammer vinden...

seurinck

Legacy Member
als RUF er inzit zullen ze wel de nieuwere modellen insteken.

maar tblijft spijtig om niet met een 911 GT2 RS en GT3 RS, panamera enz.. te kunnen rijden.

wat ik gelezen heb ivm porsche licentie:

Ea heeft idd een contract dat zij porsche mogen in hun games steken.
maar verkoopt ook hun licentie door aan andere games, waaronder forza en wss nog wat games.

blijkbaar krijgt Polyphony ze niet in handen. (wss omdat ea teveel geld vraagt aan polyphony/ of omdat EA niet wilt dat polyphony met de licentie gaat lopen)

Liquid Li0n

Legacy Member
TQMA zei:
Tjah, ni goe opgelet.. =)

Goldrusher zei:
Gewoon niet bekeken ja. :p

niets ontglipt aan het oog van Goldrusher ze TQMA!

RaZoR be zei:
Ach, normaal zitten der wel RUF's in , dus dat maakt het wel weer wat beter :)

seurinck zei:
als RUF er inzit zullen ze wel de nieuwere modellen insteken.

maar tblijft spijtig om niet met een 911 GT2 RS en GT3 RS, panamera enz.. te kunnen rijden.

wat ik gelezen heb ivm porsche licentie:

Ea heeft idd een contract dat zij porsche mogen in hun games steken.
maar verkoopt ook hun licentie door aan andere games, waaronder forza en wss nog wat games.

blijkbaar krijgt Polyphony ze niet in handen. (wss omdat ea teveel geld vraagt aan polyphony/ of omdat EA niet wilt dat polyphony met de licentie gaat lopen)

hopelijk zit dan ook een Cayenne versie van RUF er in? Namelijk de Dakara:
The 591-hp, $327,853 Ruf Dakara; When a Porsche Cayenne Turbo S Isn't Enough - Auto News - Truck Trend
en wanneer loopt dat contract af met Porsche en EA?

Is er eigenlijk al meer nieuws over sportieve SUV's/4x4's in GT5?

seurinck

Legacy Member
blijkbaar zou het contract tussen EA en porsche eerder dit jaar al afgelopen zijn.
(toch wel een contract die ze al jaren hebben met EA voor de NFS reeks)

Maar Ea komt met de nieuwe NFS, en EA en Critereon zouden terug de exclusieve licentie gekocht hebben van porsche. voor de nieuwe NFS.
dus wanneer dit contract afloopt weet ik niet.
wat ook blijkt dat MS toch wel een serieuze som ervoor neergelegd heeft om ze in forza te krijgen.
dus blijkbaar wil polyphony niet zoveel betalen voor enkele wagens ( en gelijk hebben ze ook )

want 9/10 zit RUF er terug in (en RUF is beter dan Porsche kwa presaties)

mss maar hopen dat ze ooit uitkomen op DLC of GT6 met tijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan