Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dolf de Wolf zei:Zit er eigenlijk iets van F1 in hé? Ik zie Vettel wel veel opduiken maar nog geen screens gezien met F1/2/3 cars.
Liever wat meer keuze dan in GT5P waar je alleen de ferrari had.
Als het r goed uitgewerkt inzit laat ik F1 2010 toch maar effe zo...

.z. zei:Daarjuist in rondetijd gaan neerzetten voor die GT5 contest. Was de Nürburgring met enkel de SLS als wagen. De disk in de PS3 had GT5 Demo 2010 als naam. M'n beste ronde was 8.09 ofzo iets. Wel nog nooit met een stuur gereden ofzo.
Zoro zei:Was daar iemand bij jullie die die rondetijden bijhield? Want in Leuven was dat een ongeorganiseerd boeltje, waardoor ik eigenlijk voor niets naar daar ben getrokken. De manager en de receptioniste wisten van tutten of blazen, hadden geen contactgegevens whatsoever en vielen uit de lucht bij het horen van die wedstrijd. Ik heb m'n rondes gereden, met de hoop dat de tijden misschien automatisch werden gesaved op de HDD, maar tevergeefs.
Verkoper kwam af en toe eens langs om te vragen hoe het ging, en op het einde noteerde em m'n naam & nickname en snelste ronde, maar niet totaaltijd ofzo.
Zoro zei:En in Leuven maar zeveren dat hij de tijden niet wilde bijhouden, omdat er geen enkel bewijs zou van zijn tov van PlayStation of Mercedes buiten zijn woord, waardoor hij in "diskrediet" zou kunnen geraken. Jongens toch... Echt zo'n stereotyperende jonge snul die te snel aan het managerschap is begonnen. Enfin, gedane zaken. Terug ontopic.![]()

Nessie zat al in GT4.mijas65 zei:
mijas65 zei:YouTube - Gran Turismo 5: 'Nessie' - Hidden Monster Revealed!
loch ness in gt5![]()
de screen in hoge resolutie
http://www.ausgamers.com/gameres/4806/images/source/Trial_Mountain_Circuit_001.jpg
