Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iLLuSion_xGen

Legacy Member
Ik kreeg ook een mail van play dat deze naar 5 nov is verhuist maar ja, al is het nu 3 of 5 november, ge speelt hem toch pas de week erna door de verzending ^^

Dolf de Wolf

Legacy Member
Zit er eigenlijk iets van F1 in hé? Ik zie Vettel wel veel opduiken maar nog geen screens gezien met F1/2/3 cars.
Liever wat meer keuze dan in GT5P waar je alleen de ferrari had.

Als het r goed uitgewerkt inzit laat ik F1 2010 toch maar effe zo...

CoBalT

Legacy Member
Dolf de Wolf zei:
Zit er eigenlijk iets van F1 in hé? Ik zie Vettel wel veel opduiken maar nog geen screens gezien met F1/2/3 cars.
Liever wat meer keuze dan in GT5P waar je alleen de ferrari had.

Als het r goed uitgewerkt inzit laat ik F1 2010 toch maar effe zo...

ga dan F1 spele :p

.z.

Legacy Member
Daarjuist in rondetijd gaan neerzetten voor die GT5 contest. Was de Nürburgring met enkel de SLS als wagen. De disk in de PS3 had GT5 Demo 2010 als naam. M'n beste ronde was 8.09 ofzo iets. Wel nog nooit met een stuur gereden ofzo.

maccie

Legacy Member
.z. zei:
Daarjuist in rondetijd gaan neerzetten voor die GT5 contest. Was de Nürburgring met enkel de SLS als wagen. De disk in de PS3 had GT5 Demo 2010 als naam. M'n beste ronde was 8.09 ofzo iets. Wel nog nooit met een stuur gereden ofzo.

same, had totaal tijd van 15'13 ofzo

.z.

Legacy Member
vond wel dat de wagen nog redelijk handelbaar was eens ie op het gras reed. Je kon nog perfect corrigeren om terug op de baan te geraken. Geluid van de SLS zat wel ok eigenlijk. Stond net zo superluid, maar voor wat ik ervan kon horen klopte het wel.

SiRdeK

Legacy Member
die demo heb ik een maand of 3 geleden ook gespeeld bij een mercedes dealer :)

Nariwari

Legacy Member
Was daar iemand bij jullie die die rondetijden bijhield? Want in Leuven was dat een ongeorganiseerd boeltje, waardoor ik eigenlijk voor niets naar daar ben getrokken. De manager en de receptioniste wisten van tutten of blazen, hadden geen contactgegevens whatsoever en vielen uit de lucht bij het horen van die wedstrijd. Ik heb m'n rondes gereden, met de hoop dat de tijden misschien automatisch werden gesaved op de HDD, maar tevergeefs.

maccie

Legacy Member
Zoro zei:
Was daar iemand bij jullie die die rondetijden bijhield? Want in Leuven was dat een ongeorganiseerd boeltje, waardoor ik eigenlijk voor niets naar daar ben getrokken. De manager en de receptioniste wisten van tutten of blazen, hadden geen contactgegevens whatsoever en vielen uit de lucht bij het horen van die wedstrijd. Ik heb m'n rondes gereden, met de hoop dat de tijden misschien automatisch werden gesaved op de HDD, maar tevergeefs.

bij mij noteerde een van die salespersonen de totale rondetijd, dus eigenlijk ook niet correct.

.z.

Legacy Member
Ik heb 6 rondes kunnen rijden, was de enige die langs kwam. Naja, achter 6 trokken m'n rondetijden nog altijd op nie veel hoor :) Verkoper kwam af en toe eens langs om te vragen hoe het ging, en op het einde noteerde em m'n naam & nickname en snelste ronde, maar niet totaaltijd ofzo.

Nariwari

Legacy Member
En in Leuven maar zeveren dat hij de tijden niet wilde bijhouden, omdat er geen enkel bewijs zou van zijn tov van PlayStation of Mercedes buiten zijn woord, waardoor hij in "diskrediet" zou kunnen geraken. Jongens toch... Echt zo'n stereotyperende jonge snul die te snel aan het managerschap is begonnen. Enfin, gedane zaken. Terug ontopic. :)

boeffel

Legacy Member
Zoro zei:
En in Leuven maar zeveren dat hij de tijden niet wilde bijhouden, omdat er geen enkel bewijs zou van zijn tov van PlayStation of Mercedes buiten zijn woord, waardoor hij in "diskrediet" zou kunnen geraken. Jongens toch... Echt zo'n stereotyperende jonge snul die te snel aan het managerschap is begonnen. Enfin, gedane zaken. Terug ontopic. :)

leek mij een klucht als ik da hier zo lees :P

Android

Legacy Member
03092010133.jpg


03092010134.jpg


03092010135.jpg


Zo ziet mijn voorlopige cockpit er dus uit. :) Speciaal voor GT5 en F1 2010.

Goldrusher

Legacy Member
In Photo Mode kun je er op inzoomen.

a2eq2e.jpg



En er zit nog ergens een aap in het bos ook. :rofl:

2928hoh.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan