Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Correctie, de cockpit van de Citroën GT.

image_gran_turismo_5-13791-1865_0014.jpg


In de Isuzu 4200R is het al heel wat anders:

image_gran_turismo_5-13792-1865_0008.jpg

mijas65

Legacy Member
daar zit ge in mijn ogen ook iets verder van het stuur dan gt5p
en goldrusher die screen is de izuzu 4200 ofzo iets :p

waarbij de shaduwen in de cockpit echt afschuwelijk zijn :s
Stream - Gamersyde



•Gamers may choose from over 60 circuits including the newly added Tuscany, Madrid, Rome and Indianapolis tracks.
•On the new and much talked about Top Gear airstrip course layout, you will be able to trade lap times with the BBC show's resident racer in the Stig Challenge, and even show Tom Cruise how to corner with four wheels on the ground in the "Reasonably Priced Car", although the Hollywood star does not appear in the game

uit een interview

majas

Legacy Member
Is 5/11 nu de definitieve releasedatum?
Zodat ik mijn congé kan plannen :D
Zouden er nachtreleases zijn ofniet?

.z.

Legacy Member
boeffel zei:
zou je dan moeten wachten om uw auto in ontvangst te krijgen ofzo?

kan mss ook iets met dlc zijn?

wie weet :unsure:

Misschien afhankelijk van de regio waar je geregistreerd staat en van waar de wagen moet komen dat je zogezegd enkele dagen moet wachten op je "bestelling". Of misschien zoek ik het iets te ver :)

Dolf de Wolf

Legacy Member
Ik heb hem eergisteren gepreorderd bij the hut voor ongeveer €42, mooi prijsje vond ik.
Sturen ze die versie een paar dagen voor de release op of moet je wat langer wachten?

humpus

Legacy Member
Dolf de Wolf zei:
Ik heb hem eergisteren gepreorderd bij the hut voor ongeveer €42, mooi prijsje vond ik.
Sturen ze die versie een paar dagen voor de release op of moet je wat langer wachten?
Er staat delivered on release day maar ik zou daar toch niet op tellen. Met the hut kunt ge soms wel een paar dagen wachten (omdat wij niet UK zijn).
Maar ik heb daar ook besteld, ik ga echt geen 60-65 euro betalen om het één of 2 dagen eerder in m'n handen te hebben.

RaZoR be

Legacy Member
Dolf de Wolf zei:
Ik heb hem eergisteren gepreorderd bij the hut voor ongeveer €42, mooi prijsje vond ik.
Sturen ze die versie een paar dagen voor de release op of moet je wat langer wachten?


5 november is vrijdags. Meestal sturen ze de games dinsdag/woensdag op en heb je ze tegen maandag/dinsdag. Vrijdag wss niet.

mijas65

Legacy Member
be benieuwd of het hier ook 5 nov gaat worden . en ze hadden geen delay belooft :p

MegaMentor

Legacy Member
Och, bij elke (middel)grote release hebde wel een aantal mensen in de bijhorende thread hier die komen zagen van "Mijn exemplaar van online shop X is nog steeds niet aangekomen".


Daar tegenover hebde natuurlijk ook de mensen zoals ik die in het binneland kopen; "Is hij in winkel Y al te verkrijgen?" :p

daedalus

Legacy Member
Dolf de Wolf zei:
Ik heb hem eergisteren gepreorderd bij the hut voor ongeveer €42, mooi prijsje vond ik.
Sturen ze die versie een paar dagen voor de release op of moet je wat langer wachten?

die staat toch 47 euro? hoe kom jij aan 42 euro?

Jersy

Legacy Member
mentor0 zei:
Och, bij elke (middel)grote release hebde wel een aantal mensen in de bijhorende thread hier die komen zagen van "Mijn exemplaar van online shop X is nog steeds niet aangekomen".


Daar tegenover hebde natuurlijk ook de mensen zoals ik die in het binneland kopen; "Is hij in winkel Y al te verkrijgen?" :p

zo een gezaag is altijd goed voor 20-30 pagina's gezaag bij een toptitel
fun fun dus :)

daedalus

Legacy Member
bwa met wat geluk heb je die game binnen op release.
god of war en red dead had ik op release in de bus zitten dusja

@dolf lol zo kan ik het ook :)
ik heb tijdje terug red dead redemption en gran turismo samen besteld bij the hut met zo een korting en da kwam op 78 euro voor beide :p
dus nog geen 40 euro het spel :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan