Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sele

Legacy Member
hmv UK Exclusive Pre-order offer - Pre-order GT5 and receive an exclusive code to get access to Audi R10 Tdi Stealth Model and the Honda NSX GT500 Stealth Model (Code will be emailed on week of launch, PlayStation Network membership account and internet connection required, while stocks last)

hmm

Solid Q

Legacy Member
lekkere muziek in de trailer van Goldrusher

btw: weather confirmed !

[youtube]HSXZLJmLimI&feature=player_embedded[/youtube]

kwaliteit filmpje is minder maar zie eens naar die plensbuien tegen het raam ! f*ck ziet er zalig uit :)

edit: ik ben blijkbaar al hopeloos te laat met dit "nieuws" ;)

V1nce

Legacy Member
Fuck yea , dikke porn voor elke carfreak.
Gt5 blaast alles en iedereen weg , da ze daar zelfs mar de normale prijs voor vrage... der zit meer als dubbel zoveel content in dan welke game dan ooit.

RaZoR be

Legacy Member
idd :). Gamecontent is echt insane :D
en vernieuwing tov GT4 is ook groot (niet alleen grafisch), maar dat mag wel na 6 jaar

.z.

Legacy Member
Ik wacht nog steeds op ingame engine sounds. Leuke muziek bij die trailers enzo, maar een passend geluid bij iedere auto is vereist voor mij...

Liquid Li0n

Legacy Member
man man, echt zalig die regen, ge ziet echt niks, net zoals gisteren op mijn voorruit toen ik naar huis reed, bangelijk realisme!

Goldrusher

Legacy Member
Gamersyde gameplaybeelden:

- Trial Mountain
- Eiger (regen)
- Le Mans (nacht)
- Laguna Seca

Nog twee officiële trailers:

- Red Bull X1 / Visual Effects

En voor Liquid....

33dd1k9.png


fkmhyw.png

Goldrusher

Legacy Member
Remember this ?

34jf6gm.jpg



Say hello to this !

2s7tk50.jpg



Een heleboel nieuwe info: http://us.gran-turismo.com/us/news/d5312.html

My Home
Dynamic Weather System
Trial Mountain
Laguna Seca
Citroën GT by Citroën Race Car
Volkswagen typ2(T1) SambaBus
Volkswagen Kubelwagen typ82
Volkswagen Schwimmwagen typ166
ISUZU 4200R Concept

Goldrusher

Legacy Member
jsgt-by-citroen-race-car-73front.jpg


jslaguna-seca-raceway003.jpg


jssarthe2009003.jpg


jstrial-mountain-circuit003.jpg


10z35o1.jpg


http://www.joystiq.com/2010/09/16/gran-turismo-5-tgs-2010-media-update/


Over de Red Bull X1:
“Every race conforms to some sort of regulation, and every racing car is built to fit within those various regulations,” explained Yamauchi. “However the X1 is something new, created from a ‘what-if’ dream. We want to inspire racing fans and the industry alike by exploring the realm of possibilities for the future of motorsports.”

Newey brought his vast experience and boyish technical curiosity to the entire X1 design process. As a result, Polyphony’s X1 Prototype became an extreme car, having a unique form and mechanism unlike any other racing car in history.

“We all have a dream about pushing the boundaries, where the performance of the car and the experience of the driver take precedence over the rules,” said Newey. “Only with the technology of PlayStation3 and the virtual environment of Gran Turismo 5 could that dream become a reality that millions can explore.

“This is the inspiration that brought Red Bull Racing and Polyphony together. And as a result the X1 Prototype is dynamite to drive.”

So just what does Adrian Newey mean by dynamite? Step forward virtual test driver Sebastian Vettel who took the X1 Prototype for a shakedown around Suzuka in Japan. On his first virtual lap, the German beat the lap record – set by Kimi Raikkonen in 2005 – by more than 20 seconds.

GT5 to star Newey

Liquid Li0n

Legacy Member
ziet er echt te zot uit, zoveel mogelijkheden!
ik denk dat mijn muggenzift lijst volledig verdwenen is in GT5!
behalve natuurlijk de vraag of je je lichten en ruitenwisser zelf kan uit en aanzetten :p en/of deze stuk kunnen.

Dropkick

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
ziet er echt te zot uit, zoveel mogelijkheden!
ik denk dat mijn muggenzift lijst volledig verdwenen is in GT5!
behalve natuurlijk de vraag of je je lichten en ruitenwisser zelf kan uit en aanzetten :p en/of deze stuk kunnen.

Dat is toch wel muggeziften tot 10de macht :D Dat zal wel allemaal automatisch gaan, waar zouden ze de knoppen vandaan halen als ze dit allemaal willen implementeren :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan