Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Weer
The game has a dynamic weather system. So weather temp, pressure and humidity changes. Surface changes also change along with the weather!
The weather conditions are randomized. You will get a real forecast, but it will only be a guideline.



Events
Karting Experience, the AMG driving school, The Stig Challenge, Jeff Gordon NASCAR School, Sebastien Loeb Rally Challenge, Gran Turismo Rally



Gran Turismo Rally
Every time you play, the track will change
The special stages are automatically generated. You can hear the voice of the navigator!
You can drive by either listening to the navigator or by looking at the map in the center of the screen.



Red Bull X1
What would a racing car, freed of all technical regulations look like?
The car has Newey's child like dream of making an incredibly fast car.

Den_John

Legacy Member
Pfiew, ik kan al niet wachten op persrelease, ik wil dat sneeuweffect zelf zien ^^

Jezus v NASA...

Legacy Member
Stancke zei:
Hopelijk verandere de physics bij weersveranderingen...

Ik zou verwachten van wel aangezien zelfs de bandentemperatuur een rol zou gaan spelen

humpus

Legacy Member
Heb vandaag een mercedes USB-key en uitnodiging in de brievenbus gekregen om overmorgen een tijd neer te gaan zetten in de SLS-simulator!
Als ik nu maar eens wist welk circuit ik morgen moest gaan afleggen :D
Ik denk Nurburgring, maar ik heb m'n ps2 verkocht dus ik kan helaas niet meer oefenen :p

Nariwari

Legacy Member
humpus zei:
Heb vandaag een mercedes USB-key en uitnodiging in de brievenbus gekregen om overmorgen een tijd neer te gaan zetten in de SLS-simulator!
Als ik nu maar eens wist welk circuit ik morgen moest gaan afleggen :D
Ik denk Nurburgring, maar ik heb m'n ps2 verkocht dus ik kan helaas niet meer oefenen :p

Same! :)

Nariwari

Legacy Member
Nah, Leuven. Succes alvast! Ben zo goed als kansloos, aangezien ik nog niet veel met zo'n stuur heb geracet, dus het wordt vooral steunen op m'n real-life rij-ervaringen. :p

Vergeet op FB trouwens geen fan te worden om 2sec van je tijd af te kunnen trekken.

humpus

Legacy Member
Zoro zei:
Nah, Leuven. Succes alvast! Ben zo goed als kansloos, aangezien ik nog niet veel met zo'n stuur heb geraced, dus het wordt vooral steunen op m'n real-life rij-ervaringen. :p

Vergeet op FB trouwens geen fan te worden om 2sec van je tijd af te kunnen trekken.
Ben daarstraks fan geworden ;)
Ik kan morgen nog wat oefenen op prologue (met G25 :p ), maar de nordschleife zit daar natuurlijk niet in. Maar ik zie nergens op welk circuit er eigenlijk geracet wordt, en er staat een eerste testtijd op de contest site van 5 minuten ofzo. Vreemd :)

NHke2

Legacy Member
Ik heb ook een uitnodiging + usbsleutel gekregen.
Zal zaterdag ook in StTruiden aanwezig zijn :)

boeffel

Legacy Member
fuuck, hoeveel hebben jullie aangegeven bij die configuraties? (als jullie gewonnen hebben)


ofwel ben ik gewoon nog wat te jong om te mogen meedoen (18)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan