Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oblivion

Legacy Member
De GT5 gekte komt mooi op gang :applause:


Via de Belgische playstation website wordt een unieke wedstrijd aangekondigd:

http://be.playstation.com/ps3/news/...e-ultieme-Gran-Turismo-5-ervaring-te-winnen!/

Once in a lifetime prijzenpakket:

Een PlayStation 3 console
De Gran Turismo 5 game (release 3 november 2010)
Een exclusief etentje voor 2 personen in de prachtige setting van het Mercedes-Benz House
Een exclusieve trip naar Madrid* (voor 1 persoon) waarbij jij als enige consument in België toegang verkrijgt tot het exclusieve Gran Turismo 5 lancerings-evenement
Een droomrit in de Mercedes SLS AMG van en naar de luchthaven

Goldrusher

Legacy Member
Interessante wedstrijd. En volgens mij krijg je er nog een G27 bij ook, althans daarvan staat een afbeelding op de site.

1. registreren op www.gt5-contest.be; met een paswoord
(PlayStation website geeft je "GTPSBE", Mercedes-Benz.be "THEBESTORNOTHING")

2. 200 gelukkigen krijgen een Mercedes USB-key toegestuurd, waarmee ze bij de lokale Mercedes-Benz dealer twee rondjes mogen rijden met een SLS op de Nürburgring; in een GT5 demopod
(de tijd van wie op Facebook fan is van PlayStation België wordt met 2 seconden verlaagd)

3. de 10 beste, alsook elk veelvoud van 10 (20, 30, 40, ... tem 190) mogen op 16 oktober de finale racen in het Mercedes-Benz House; de winnaar krijgt dan dat prijzenpakket

gt5-contest%20webpage.JPG

humpus

Legacy Member
Ik vind de sites van tegenwoordig zo onlogisch, ik vind nergens dat wachtwoord op de mercedessite maar ik heb het dan maar overgenomen van in dit topic :D

Edit: heb de link gevonden maar de pagina laadt niet. Ma bon, hopen dat ik erbij ben :D

boeffel

Legacy Member
XTAZ zei:
Wat is het antwoord op die vraag? Hoeveel wagens zijn er geconfigureerd?


kheb gegokt, en dan zeggen ze: 'vindt het antwoord hier'

maar da kunde daar ni vinden :wtf:

schredy

Legacy Member
wedstrijdreglement zei:
Per wedstrijdweek wordt er een selectie fase 2 deelnemers gemaakt (50 op 16 september
2010, 50 op 23 september 2010, 100 op 4 oktober 2010).

om ietsje meer kans te maken misschien toch nog een paar weekjes wachten?
edit: of gewoon een latere datum kiezen?

vdhjeroen

Legacy Member
V1nce zei:
g25 ist beste prijs/kwaliteit

Dat is een kwalitatief stuur maar de beste in prijs/kwaliteits verhouding lijkt me toch de driving force GT te zijn...
Ik spreek dan wel niet over 2e hands zaken.

V1nce

Legacy Member
vdhjeroen zei:
Dat is een kwalitatief stuur maar de beste in prijs/kwaliteits verhouding lijkt me toch de driving force GT te zijn...
Ik spreek dan wel niet over 2e hands zaken.


Klopt ja , maar als je een volledig stuur wilt ben je het best met de g25 kwa prijs/kwaliteit.
Ik wil namelijk altijd een koppelingspedaal en h shifter hebben.

seurinck

Legacy Member
een g25 maar daar heb ik gelezen dat het stuur wat stroef draait en een pak geluid maakt ?

klopt dat en is dat irritant ?

over de dfgt lees ik dan dat de pedalen wel wat te dicht bij elkaar zitten.

trouwens waar kunt ge nog een G25 vinden nieuw ??

seurinck

Legacy Member
wel ik vind die precies nie veel meer opt internet.
1x gevonden boven de 300 euro.
zoveel kost een g27 nog nie.

Daggie

Legacy Member
Ik ga ook voor een g25 of DFGT. Overwoog eerst een duurder stuur, maar uiteindelijk wordt het mijn eerste stuur en zo gigantisch veel game ik ook niet ..

Als ik een goeie g25 vind dan waarschijnlijk dat, anders een nieuwe DFGT. Al is de DFGT ook niet direct te vinden bij bv. Tones. Bestaat er geen pakket met GT5?

humpus

Legacy Member
De G25 wordt toch niet meer gemaakt? Alles wat ge nu vindt is uitverkoop van stock denk ik.
En in de G27 worden een ander soort tandwielen gebruikt dan in de G25, waardoor het stuur nog iets soepeler en stiller zou moeten draaien. Maar toch verkiezen veel mensen nog de G25, ik heb er zelf ook één en ik ben er zeer tevreden van.

Android

Legacy Member
Ik heb me speciaal voor GT5 en F1 2010 een G27 gekocht, als eerste stuur, maar ik had het er graag voor over. Twee weekjes geleden nu, en al een cockpitje gebouwd errond in hout, in combinatie met een ikea fauteuil. Heb enkel nog maar de Dirt2 demo geprobeerd, maar het speelt wel zalig, veel meer fun. Sneller ben ik nog niet denk ik, maar oefening baart kunst.

Wel stel ik me de vraag of iedereen met force feedback speelt bij dergelijke games en op welk percentage, want dit lijkt me nogal "hard" en onwennig, maar misschien moet ik er nog meer aan wennen. Zal sowieso leuker zijn als ik wat andere tracks en games kan uitproberen...:-D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan