Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

seurinck

Legacy Member
bwa dat fanatec stuurtje ziet er mij nie echt handig uit.

ik koop dan liever een DFGT, trouwens die zijn nog te verkrijgen bij de game mania.

[BAT]Diamond

Legacy Member
van GTplanet :

Op deze site staat reclame over GT5 met nieuws over het weersysteem :

PlayStation Experience Tour (site is wel in het Frans)

vertaling : …the light passes from the sunny morning after the night was black and the climate will play tricks on you during endurance.

Gamer 01

Legacy Member
Als er echt verschillende weerseffecten in zitten zullen we dat wel tijdens de TGS zien hè. Als ze het dan nog niet laten zien zal het er ook niet in zitten neem ik aan, 't is de laatste grote gamesbeurs voor de release.

aphex22

Legacy Member
Android zei:
Wel stel ik me de vraag of iedereen met force feedback speelt bij dergelijke games en op welk percentage, want dit lijkt me nogal "hard" en onwennig, maar misschien moet ik er nog meer aan wennen. Zal sowieso leuker zijn als ik wat andere tracks en games kan uitproberen...:-D

Dat is omdat de force feedback bij DiRT echt slecht geïmplementeerd is. Ook hebben de meeste personen de neiging om de force feedback te intens te zetten, wat sturen stroef maakt en onrealistisch. Zeker bij de G25/G27 mag de FF niet te sterk staan, omdat deze sturen al krachtigere motoren hebben dan bijna alle andere sturen. Bij GT5: Prologue zet ik de FF van mijn G25 ongeveer in de helft. Dan krijg je meer een realistisch en subtiel effect, zodat je voelt wanneer je over/onderstuur krijgt in de bochten, ipv van dat het stuur je armen van je schouders rukt.

Maar de kwaliteit van FF blijft afhankelijk van de ontwikkelaar.

Games met zeer goede force feedback:
-PS3: GT5 Prologue, GT5
-PC: GTR serie, R-factor, Richard Burns Rally, Live for Speed

Matig tot goede force feedback:
-PS3: Need for Speed Shift
-pc: Test Drive: Unlimited

Slecht force feedback:
-PS3 en PC: meeste arcade racers, Dirt, GRiD, BurnOut

Teknohol1c

Legacy Member
Idd, da lukt ons probleemloos :lol:
Maar ge moet ze ook nog linken met 'n kabel he.
en 3x GT5 hebbe

Is da nu zo dat de psp bruikbaar is als achteruitkijkspiegel??

V1nce

Legacy Member
zie al mar da ge ne ps eyetoy hebt voor headtracking.

Kga wss ineens een move pack hale , daar zit da toch al bij.

mijas65

Legacy Member
10:42 Kazunori Yamachi from Polyphany is out on the stage now.
Wednesday September 15, 2010 10:42
10:42 He's going to give a presentation on GT5

mijas65

Legacy Member
sneeuw !!!!!
ruitenwissers werken en veele knapper dan pgr4 !!

le mans dag en nacht + nacht met regen

and go on !!

mijas65

Legacy Member
en die rebull hint was een x1 prototype van redbull en deze zit ook in de game en je zag dat hij heel snel 400 km/u behaalde

Qronicle

Legacy Member
Quadriple post ftw?

Eindelijk weerseffecten écht bevestigd :) Zeer nice

6.jpg


7.jpg


Untitled-2.jpg


5.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan