BlueSmiley
Legacy Member
madman12 zei:Dit spel ziet er toch wel een must have uit, heb niet zolang een full hd dus dit gaat er gelikt uit zien.
GT5 op full hd = f*cking sweet
De graphics zijn echt heerlijk op de prologue

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
madman12 zei:Dit spel ziet er toch wel een must have uit, heb niet zolang een full hd dus dit gaat er gelikt uit zien.

BlueSmiley zei:GT5 op full hd = f*cking sweet
De graphics zijn echt heerlijk op de prologue![]()
Spookiekiller zei:[youtube]17tehIM9_mo[/youtube]
Nieuw filmke. Ferme Damage naar het einde toe.


mentor0 zei:Damn, hoe dat die op elkaar knallen is wel maar cheesy... Knal en ze staan allebij direct stil en komen niet eens van de grond. Maja, tis ook niet de bedoeling dat ge zo gaat rijden natuurlijk
seurinck zei:bwa damage kon beter, maar tis niet mis.
ik hoop vooral dat de carlist wat de moeite zal zijn.
en er veel europese wagens inzitten en niet allemaal jappe enz..
de oude rally B wagens zouden al ideaal zijn.
en vooral de europese super hatchbacks ( oude )
GSI's, GTI'S enz...
mijas65 zei:
mijas65 zei:
XTAZ zei:Een paar Lada's zou zalig zijn. Helaas..