Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scifo

Legacy Member
Ik kan er niet aan doen, maar visueel vind ik die schade helemaal niet realistisch.

Spookiekiller

Legacy Member
Djeez, het ziet er toch netjes uit? Nooit gezien zo'n schade. Scheurend metaal omfg!?!?

Goldrusher

Legacy Member
Scifo zei:
Ik kan er niet aan doen, maar visueel vind ik die schade helemaal niet realistisch.
Tot voor enkele maanden verwachtten we slechts dit op straatauto's:

x6kcaa.jpg

Scifo

Legacy Member
bertl.v zei:

Nu, ik heb de impact niet gezien. Maar dit slaat toch echt nergens op? Normaal zou het metaal bijeenplooien als je tegen een muur rijdt en niet zo scheuren :oink:

Tuninboy

Legacy Member
Ik dacht gelezen te hebben dat Zolder er weldergelijk inzat (buiten als ze het er nu hebben uitgehaald)

Als Zolder er niet inzit, is het spel in mijn verwachting, een stuk gedaald. Omdat ik er 4 KM vanaf woon. :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
tzou leuk zijn moest zolder erin zitte ja ;) ook al genoeg toerkes op gereden maar dan wel met de fiets :D

Teknohol1c

Legacy Member
Met de fiets... Kan da dus echt ni snappen eh, met de velo een circuit op... :rofl:

Scifo

Legacy Member
Heb er zelf ook al met de fiets op gereden, en dan komt er zo'n peloton van 50 man aan tegen 50 km/h en dan alles geven. Ik hield het nog geen 100m vol -.-

Nu ik vind zolder maar een baby-circuitje. Maar moest het erin zitten zou het wel tof zijn ja :p

Teknohol1c

Legacy Member
Scifo zei:
Heb er zelf ook al met de fiets op gereden, en dan komt er zo'n peloton van 50 man aan tegen 50 km/h en dan alles geven. Ik hield het nog geen 100m vol -.-

Nu ik vind zolder maar een baby-circuitje. Maar moest het erin zitten zou het wel tof zijn ja :p

Mettet en croix (om er 2 op te noemen), da zijn baby-circuits in m'n ogen :lol:
Nu goed, ieder zijne standaard eh, mijne standaard is spa :D
Miss wordt zolder gebruikt om kart-races op te houden eh, you never know

Goldrusher

Legacy Member
Zolder is een vrij bekend én goed circuit. De laatste jaren staat de track op de kalenders van de Formula Two, de GT3 en de Superleague Formula.

Werd ook ooit nog F1 op gereden en enkele jaren geleden kwam ChampCar er eens langs.

MrKend54l

Legacy Member
spa is de bom! Boeit nie of et met een renault clio of een 911 is!

Teknohol1c

Legacy Member
Zolang 't ni met ne velo is: it's all good
Eigenlijk is spa onze eigen mini-nurburg-ring (met redelijk wat verbeelding) :D

Nu goed, back on-topic zekers?

Gizmo_1987

Legacy Member
Lol @ schade :) Een bumper kraakt en blinkt niet meer als je tegen een muur knalt... Nu is het precies een hoop verfrommeld plastic dat voor de auto hangt... Schade hoeft niet voor mij, rollovers zijn genoeg :love: De nadruk hoeft ook daar niet te liggen, het gaat nog altijd over het rijgedrag van de wagens en snelle tijden zetten :love: Mechanische, niet visuele schade mag uiteraard wel. Het zal de game maken of kraken, only time will tell...

papfles

Legacy Member
Deze in 3D (vanuit cockpit view) is best indrukwekkend, inhalen lijkt veel moeilijker zo :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan