Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Misterblort

Legacy Member
die schade trekt eigenlijk op niveel vind ik..
Precies met den blur tool van photoshop een beke op geveegd..

bertl.v

Legacy Member
GT5-gamestop-boxart-back-640x856.jpg

Misterblort

Legacy Member
IMG_0204.jpg


serieus kerel beziet da nu is.. ziet da er realistisch uit? Ik dacht het niet!

jayzero zei:
cool story bro

en gij slijmt ewa bij de mod ja :') wa hoopte daarmee te bereiken?

Misterblort

Legacy Member
ehm das zo rechts gans afgescheurd zogezegd ma links zieje nix van vervorming in de capeau
en die 'grill' is een beke gegolfd.. bewegende beelden zouden het natuurlijk wel duidelijker kunne maken, ma kvind die screen echt wel onrealistisch..

vdhjeroen

Legacy Member
Als je het vergelijkt met een echt schadegeval, vind ik de schade in GT5 toch realistisch...

article-1305396-0AE302C7000005DC-137_634x422.jpg

SimonABC

Legacy Member
die is precies gesmolten (die rode ferrari dus),

snap ook nie goe waarom iedereen er zo wild over is, maarja er kan toch niks slecht gezegd worden over dit spel :)

de schade is wel beter dan ik verwacht had (omdat ik er niet veel van verwacht had dus...), maar om nu te gaan zeggen dat dit burnout evenaart, is een beetje erover, ik zie totaal geen realistische plooien of kreukelzones...

Soit, ik wil nie zeggen dat jullie niet blij moeten zijn met de schade die er te zien is, maar alle fanboys reageren hier alsof het de beste schade is die we ooit gezien hebben in een game

[BAT]Diamond

Legacy Member
Ge moet weten dat de schade op productie auto's zoals ferrari's de minste visuele damage krijgen in het spel. Dus als het er zo al uit ziet, wat gaat het beste schademodel dan wel niet zijn. En je moet er ook rekening mee houden dat ze op dit moment alles nog aan het finetunen zijn. En dit is misschien ook een oude damage build.

Hier is een vergelijking tussen een gecrashte nascar auto in gt5 vs real life :

14x0aom.jpg

Misterblort

Legacy Member
mja ziet er wel ok uit, ma toch echt ni om te zeggen dattet supervet is? Zijne spiegel blijft zelf hangen.. hehe
wat simon zei klopt wel, ge kunt geen fanboys overtuigen van hun ongelijk..

@jeroen, ge ziet duidelijk dat de capeau links naar boven gekomen is, da zieje in de screen niet (hij ziet er idd gesmolten uit)

SimonABC

Legacy Member
mja de carroserie van een nascar wagen is volledig uit één deel (heeft nie eens lichten enzo) dus daar is dat min of meer normaal dat die gewoon wat buigt en vervormd.

Maar bij die ferrari's lijkt het gewoon nie realistisch, ik zie wel wat ze proberen te verwezenlijken, maar het komt er niet volledig door imo. Er zijn ook veel clipping problemen te zien...

Alleszins beter dan ik verwacht had (zoals 'k eerder zei), maar onterecht dat iedereen er zó wild over is.

Goldrusher

Legacy Member
Gamer 01 zei:
Onderdelen kunnen er wel niet afvallen blijkbaar?
Die mogelijkheid is er, maar niemand die weet in hoeverre welke auto's beschadigd kunnen worden.
Met racewagens kun je alles verliezen. Zelfs motorkappen en deuren.

bertl.v

Legacy Member
Lol daar juist eens de Ferrari 458 Italia trailer aan m'n broer getoond en m'n broer plots zo van texture pop-up
Ik zo van wtf, ik spoel terug en hij heeft gelijk :D
Oftewel ligt het aan mij dat ik het nog nooit heb gezien want ik herinner me er niets van en normaal zou dat toch op bv gtplanet worden gezegd :D
Kijk in volgende filmpje naar de berg in de achtergrond:
YouTube - Ferrari 458 Italia - Gran Turismo 5 Trailer - HD
2010-09-08_153117.png

jayzero

Legacy Member
IsmokeALOT zei:
IMG_0204.jpg


serieus kerel beziet da nu is.. ziet da er realistisch uit? Ik dacht het niet!



en gij slijmt ewa bij de mod ja :') wa hoopte daarmee te bereiken?

ik ben carrossier, bumpercover is gwn plastiek da kan lelijke vormen aannemen

[BAT]Diamond

Legacy Member
bertl.v zei:
Lol daar juist eens de Ferrari 458 Italia trailer aan m'n broer getoond en m'n broer plots zo van texture pop-up
Ik zo van wtf, ik spoel terug en hij heeft gelijk :D
Oftewel ligt het aan mij dat ik het nog nooit heb gezien want ik herinner me er niets van en normaal zou dat toch op bv gtplanet worden gezegd :D
Kijk in volgende filmpje naar de berg in de achtergrond:
YouTube - Ferrari 458 Italia - Gran Turismo 5 Trailer - HD
2010-09-08_153117.png

Yup, is bekend op gtplanet. Ikzelf had het ook niet direct gezien, ik keek vooral naar de auto. Ik denk dat die bugs er uiteindelijk wel uit zullen gaan.


Btw die ferrari screenshot, daar zouden die vleugels in de bumper moeten kapotspringen omdat die van carbon gemaakt zijn. Maar het houd ook ergens op. De auto's hebben 500 000 polygonen, dubbel zoveel als in forza. Er zijn dan nog eens 16 auto's op de baan. Daarbij worden weerseffecten berekend, heel goeie physics, realtime damage berekeningen enz... De playstation 3 is enorm krachtig, zeker de cell is hiervoor geschikt, maar het houd ergens op.

Wimolus

Legacy Member
Dit spel ziet er toch wel een must have uit, heb niet zolang een full hd dus dit gaat er gelikt uit zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan