Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scifo

Legacy Member
Dat gaat zo grappig zijn als dit spel uitkomt, iedereen gaat gewoon beginnen crashen ^^

Scifo

Legacy Member
Nuja de visuele schade is natuurlijk leuk voor in replays, maar het belangrijkste aspect is of deze schade ook goed uitgewerkt is in het rijgedrag.

Ik geloof nooit dat ze dit realistisch klaarkrijgen. Voor mij is schade iets leuks extra, maar tblijft toch de bedoeling dat je heelhuids over de finish komt want ik druk dan toch op restart :p

lookoutordie

Legacy Member
Toch twijfel ik... GT5 of Dirt 3.

Codemasters heeft voor mij nu ook al op screens mooie dingen laten zien. Zoals F1 2010 het weersysteem, als het geregent heeft wordt de baan droger naarmate de auto's erover rijden.

Gaat dit bij gt5 ook zo zijn?

Het lijkt in sommige filmpjes dat die auto's gewoon op ijs rijden... Dat filmpje met die mercedis AMG, die raakte een beetje gras aan en hup daar had je het ijs... Voor de mensen die het niet begrijpen, de wagen is totaal onbestuurbaar...

Wat ik wel moet zeggen, ik heb nog nooit GT gespeeld! En ik ga zeker overwegen om dit ook te kopen, maar eerst de feedbacks horen van de mensen als het spel uit is.

Scifo

Legacy Member
lookoutordie zei:
Het lijkt in sommige filmpjes dat die auto's gewoon op ijs rijden... Dat filmpje met die mercedis AMG, die raakte een beetje gras aan en hup daar had je het ijs... Voor de mensen die het niet begrijpen, de wagen is totaal onbestuurbaar...

Welk filmpje? :p

LifeAspect

Legacy Member
zonder driving hulp zoals abs enzo slipt een auto nochtans vrij snel... :')

Goldrusher

Legacy Member
lookoutordie zei:
YouTube - Gamescom 2010 Gran Turismo 5

Dit filmpje, maar misschien is het toch realistisch dat als je tegen 245 uit de bocht gaat je zo ver schuift op het gras. Maar toch in het begin vond ik de auto nogal fel schuiven voor 20 km/uur...
Je bent niet verplicht de game te spelen op professional, met alle elektronische hulp uit, op de slechtste banden.

GT5 laten liggen voor DiRT 3 :')
Die laatste komt ook pas jaar later.

lookoutordie

Legacy Member
Jersy zei:
haha wat een noob die aan het rijden is
bij iedere bocht van de baan :)

Ze zouden beter mensen die wat kunnen racen die spellen laten testen dan zo van die nubs die nie weten waar de remknop staat...
Ik geef je 100% gelijk.

koolcast

Legacy Member
lookoutordie zei:
YouTube - Gamescom 2010 Gran Turismo 5

Dit filmpje, maar misschien is het toch realistisch dat als je tegen 245 uit de bocht gaat je zo ver schuift op het gras. Maar toch in het begin vond ik de auto nogal fel schuiven voor 20 km/uur...

Die rijd met een Racing Wheel en als je dat nog niet heb gedaan dan vlieg je alle kanten...je moet het stuur maar even los laten en daar ga je al.;)

RaZoR be

Legacy Member
svp46 zei:
wel content met de schade maar na 10 miljoen jaar wachten had ik Net iets meer verwacht:p
Maar zoals ik al zei: wachten op betere screens of de game en dan zullen we het beter zien.

Eh?
die schade ziet er toch zalig uit? niet gewoon een bumper los zoals de schade die ze vorig jaar lieten zien, maar dees ziet er toch vrij gedetailleerd uit...

GT5 kan voor mij niet meer stuk, wat een content dat we krijgen, damage, zalige gameplay (met stuur, controller vind ik GT5:P net iets minder).

Enkel het weersysteem hebben we nog niet in actie gezien ofwel?

mijas65

Legacy Member
ziet er echt goed de hype op hun toppunt aant krijgen altijd iets meer :p

bertl.v

Legacy Member
spw0as.jpg

IMG_0215.jpg

IMG_0204.jpg

:love:

Blackdevil

Legacy Member
Bij die schade, zal daar ook schade inzitten aan bv. motor, versnellingsbak, ophanging, enz. ?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ja ik verwacht wel dat ge het zult voelen aan uw wagen maar volledig wrecked ga je hem nooit krijgen dacht ik is gelezen te hebben hier. fabrikanten hebben da ni zo graag ;)

Goldrusher

Legacy Member
De damage die we nu al zien is echt geschift. Overtreft de verwachtingen van vrijwel iedereen, toch zeker voor straatauto's. 't Evenaart Burnout, maar dan in realtime, niks voorgebakken.

Mechanische schade heb je ook en omvat motor, versnellingsbak, differentieel, ophanging en banden. In de huidige demo's kon iemand bvb. na een tijd niet meer voorbij 3de versnelling (in een auto met 5 of 6 welteverstaan). Of het sturen werkt tegen en/of de auto wijkt uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan